-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Номер:
1f1fb89faaf849cba4d8a2291eb755cb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-14-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.01.2022 00:00
Період моніторингу:
14.01.2022 10:56 - 05.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.01.2022 № 26
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.01.2022.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 14.01.2022 № 26
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2021-08-27-007655-a 27.08.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24, пунктів 3 та 11 частини першої статті 10 та частини сьомої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом забезпечення оприлюднення повідомлень про внесення змін до Договору про закупівлю та додаткових угод № 1 – № 7 до нього у відповідності з вимогами пункту 11 частини першої статті 10, а також шляхом визнання недійсними додаткових угод від 12.10.2021 № 1 та від 13.10.2021 № 2 до Договору про постачання електричної енергії споживачу від 01.10.2021 № 457 та застосування заходів, передбачених статтею 216 Цивільного кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а також шляхом недопущення порушень законодавства під час внесення змін до тендерної документації, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2022 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства «Баштанська багатопрофільна лікарня» Баштанської міської ради Миколаївської області (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2021-08-27-003245-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 27.08.2021 (далі – ТД); запитання та вимоги учасників та відповіді на них Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА» (далі – ТОВ «НЕГ»); протокол (рішення) засідання тендерного комітету замовника про визначення переможця від 16.09.2021 № 57; повідомлення про намір укласти договір; Договір на постачання електричної енергії споживачу від 01.10.2021 № 457 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю від 23.12.2021; додаткова угода до Договору про закупівлю від 23.12.2021 № 8; пояснення, інформація та документи, надані Замовником 19.01.2022 та 25.01.2022 через електронну систему закупівель, в тому числі додаткові угоди до Договору про закупівлю від 12.10.2021 № 1, від 13.10.2021 № 2, від 18.10.2021 № 3, від 19.1.2021 № 4, від 21.10.2021 № 5, від 08.11.2021 № 6 та від 10.11.2021 № 7 (далі – додаткова угода № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6 та № 7 відповідно).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник 01.09.2021 в електронній системі закупівель оприлюднив нову редакцію Додатка 3 до ТД (проєкт договору про закупівлю). Разом з тим Замовник на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносилися.
Також за результатами моніторингу встановлене наступне.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, за результатами процедури закупівлі Замовником 01.10.2021 з ТОВ «НЕГ» укладено Договір про закупівлю. Згідно з поясненнями Замовника від 19.01.2022 до Договору про закупівлю згідно з додатковими угодами № 1 – № 7 вносено зміни до його істотних умов.
Разом з тим, Замовник на порушення вимог частини сьомої статті 41 та пункту 11 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, що вносилися вищезазначеними додатковими угодами, та додаткові угоди № 1 – № 7 до Договору про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня внесення таких змін.
Також, за результатами моніторингу встановлено, що під час внесення змін до Договору про закупівлю згідно з додатковими угодами від 12.10.2021 № 1 та від 13.10.2021 № 2 Замовником порушено умови пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Так, відповідно до додаткової угоди № 1 з 01.10.2021 збільшено ціну за 1 кВт*год електричної енергії з 2,655 грн до 2,851735 грн, тобто на 7,41 відсотка.
Згідно з поясненнями, наданими 19.01.2022 через електронну систему закупівель, зміни внесені на підставі «Цінової довідки» Харківської торгово-промислової палати від 05.10.2021 № 1216/1, інформація в якій вказує на коливання ціни на ринку електричної енергії в період серпень – вересень 2021 року, тобто за період, що передував даті укладання Договору про закупівлю. Отже, Замовник не підтвердив наявність підстав, передбачених пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону, для внесення таких змін.
Таким чином, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник не надав належних доказів про наявність коливання ціни за одиницю товару на відповідному ринку, а також що ціна договору змінена пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку.
Аналогічно відповідно до додаткової угоди № 2 з 01.10.2021 збільшено ціну за 1 кВт*год електричної енергії з 2,851735 грн до 2,966089 грн, тобто на 4,01 відсотка.
Згідно з поясненнями, наданими 19.01.2022 через електронну систему закупівель, зміни внесені на підставі «Цінової довідки» Харківської торгово-промислової палати від 05.10.2021 № 1216/2, інформація в якій вказує на коливання ціни на ринку електричної енергії в період з 30.09.2021 до 01.10.2021, тобто за період, що передував даті укладання Договору про закупівлю. Отже, Замовник не підтвердив наявність підстав, передбачених пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону, для внесення таких змін.
Таким чином, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник не надав належних доказів про наявність коливання ціни за одиницю товару на відповідному ринку, а також що ціна договору змінена пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку.
Крім того, в обох випадках збільшення ціни на електричну енергію відбулося з 01.10.2021 та фактично склало 11,42 %, тобто перевищує 10 %, що є порушенням вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону уклав додаткові угоди № 1 та № 2 з ТОВ «НЕГ» за відсутності законодавчо визначених підстав для збільшення ціни за одиницю товару.
Період усунення порушень:
31.01.2022 15:31 - 15.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2022 15:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановленні порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, керуючись вище зазначеним, повідомляємо про вжиття заходів, направлених на виконання зобов’язань, а саме: оприлюднено повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю №457 від 01.10.2021 та додаткові угод №1-№7 до нього у відповідності з вимогами пункту 11 частини першої статті 10 Закону (оприлюднення здійснено 07.02.2022 в електронній системі закупівель).
Що стосується визнання недійсними додаткових угод від 12.10.2021 №1 та від 13.10.2021 №2 до Договору про постачання електричної енергії споживачу від 01.10.2021 №457 повідомляємо наступне, в додаткову угоду від 13.10.2021 №2 до Договору про постачання електричної енергії споживачу від 01.10.2021 №457 буде внесено зміни в частині, «що ціна електричної енергії що постачається по Договору з 02.10.2021р. складає -2,966089 грн. з ПДВ за 1 кВт/год. і Сторони дійшли згоди, що зобов’язання Сторін по цій додатковій угоді виникають з 02.10.2021р.», а не з 01.10.2021р. як зазначено в додатковій угоді №2 від 13.10.2021р. Буде проведено перерахунок електричної енергії з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. На даний час додаткова угода направлена постачальникові ТОВ «Національна енергетична група» на підписання. Після підписання і оприлюднення її в електронній системі закупівель Вам буде повідомлено додатково. Вчасно не змогли зробити в зв’язку з встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Із метою недопущення в подальшому порушень законодавства з питань публічних закупівель, недопущення порушень законодавства під час внесення змін до тендерної документації, посадовим особам КНП «Баштанська багатопрофільна лікарня» Баштанської міської ради, відповідальним за оприлюднення документів, попереджено про персональну відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на авторизованому електронному майданчику в електронній системі закупівель та вказано на необхідність здійснення детальної перевірки коректності завантаження інформації в систему ProZorro.
Дата публікації звіту:
07.02.2022 15:33
Запити/Пояснення
Номер:
e38780edac604e3c8fe80d4e761086e5
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень (інформції, документів)
Дата опублікування:
14.01.2022 11:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів з наступного питання.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, до договору на постачання електричної енергії споживачу від 01.10.2021 № 457 (далі – Договір про закупівлю) вносилися зміни додатковою угодою від 23.12.2021 № 8.
У зв’язку з наведеним пропоную пояснити, чи вносилися зміни до Договору про закупівлю в період між укладанням договору та додатковою угодою від 23.12.2021 № 8? Якщо так, то пропоную надати копії таких додаткових угод, а у випадку, якщо змінювалися істотні умови договору – надати документальне підтвердження наявності об’єктивних обставин для їх укладання.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e055ddeb8dae4c58b5531aba9224ffd8
Назва:
Відповідно до запиту щодо надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
19.01.2022 17:35
Опис:
повідомляємо, що до договору на постачання електричної енергії споживачу від 01.10.2021 №457 вносилися зміни, копії документів надаються.
Номер:
916bd911c0bf44d7b27d457e6b841ee5
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
20.01.2022 13:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів з наступних питань.
Якість документу, долученого КНП «Баштанська багатопрофільна лікарня» (далі – Замовник) до пояснень від 19.01.2022 в електронній системі закупівель (файл «Документи2.pdf», стор.5), не дозволяє здійснити аналіз обґрунтування внесення змін додатковою угодою від 10.11.2021 № 7 (далі – додаткова угода № 7) до договору на постачання електричної енергії споживачу від 01.10.2021 № 457 (далі – Договір про закупівлю).
Враховуючи наведене, пропоную пояснити:
- яким чином зміна істотних умов Договору про закупівлю шляхом укладання додаткової угоди № 7 відповідає порядку внесення змін до Договору про закупівлю?
- яким чином визначено рівень коливання ціни на електричну енергію з дати попередньої зміни ціни (13.10.2021) по 01.11.2021 (зазначити показники, згідно з якими визначено відсоток коливання ціни такого товару на ринку)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
96d2fd1d082f49a0888717ede0848e12
Назва:
Надання пояснень(інформації, документів)
Дата опублікування:
25.01.2022 17:13
Опис:
На Ваш запит щодо якості документу (файл "Документ2.pdf", стор.5) надаємо повторно документ в файлі (додається),а також додатково цінова довідка на підтвердження ціни в файлі (додається).1.Відповідно до п.13.2.пп.7 Договору від 01.10.2021 №457 (зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни), а також додаткової угоди №6 до Договору №457 від 01.10.2021. 2.Підтвердження коливання ціни на ТОВ "Українська енергетична біржа", а також ціновою довідкою Торгово-промислової палати (в файлі додається) що визначається за формулою визначеної в додатковій угоді №6 до Договору №457 від 01.10.2021.
Номер:
0ce34cb4696d4ceca91e6f70da246c24
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
20.01.2022 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів з наступних питань.
Відповідно до умов пункту 1 додаткової угоди від 10.11.2021 № 7 (далі – додаткова угода № 7) до договору на постачання електричної енергії споживачу від 01.10.2021 № 457 (далі – Договір про закупівлю), долученого КНП «Баштанська багатопрофільна лікарня» (далі – Замовник) до пояснень від 19.01.2022 в електронній системі закупівель, Замовник під час внесення змін до істотних умов договору про закупівлю керувався статтею 41 Закону.
Враховуючи наведене, пропоную конкретизувати, які саме випадки, передбачені статтею 41 Закону, стали підставою для збільшення ціни на електричну енергію додатковою угодою № 7 (зазначити частини, пункти тощо)? Якщо збільшення ціни за одиницю відповідного товару сталося за наявності кількох підстав, визначених частиною п’ятою статті 41 Закону, пропоную надати обґрунтування та документальне підтвердження окремо щодо кожного такого випадку.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.