-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Центральний аеропорт зі зміною організації дорожнього руху (на ділянці від Овідіопольської дороги до будівлі за адресою: вул. Центральний аеропорт, 2 к1) у м. Одесі
площа покриття, що підлягає капітальному ремонту, складає 27 085, 00 м²
Завершена
27 772 502.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 280 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 280 000.00 UAH
Номер:
bdf00efdceb04ddd99711f86c0ec635f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-01-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.10.2021 00:00
Період моніторингу:
01.10.2021 13:55 - 27.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
01.10.2021 № 514
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.10.2021 №514
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19 UA-2021-08-27-000353-b 27.08.2021 Управління дорожнього господарства Одеської міської ради (код 26506412) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами повноти та своєчасності відображення інформації, документів встановлено порушення Постанови №710.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені невідповідності законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує в подальшому дотримуватися норм Постанови №710 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), (далі – Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, (далі Замовник) UA-P-2021-08-27-000290-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 27.08.2021 року №97, протокол розгляду тендерної пропозиції, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь») повідомлення про намір укласти договір від 23.09.2021, договір від 07.10.2021 №40, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 29.09.2021.
Моніторингом установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ Постанови №710 не надав інформацію щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https:// www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinijreyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та Open Budget – Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spendingagencies/43946489/info) Замовник є розпорядником коштів місцевого бюджету. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 09.10.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником не надано інформацію, чим порушено вимоги пункту 4¹ Постанови №710.
Період усунення порушень:
22.10.2021 14:59 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2021 14:59
Оскарження висновку в суді
Опис:
Справа № 420/20629/21
Дата публікації:
01.11.2021 13:43
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
0ac5c83d7de24d2f8c7b58bcf8b0cb09
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
05.10.2021 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2021 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
94d1815d874f4fb3a3622b0ac560563c
Назва:
пояснення на запит від 2021-10-05 14:46
Дата опублікування:
06.10.2021 11:50
Опис:
Моніторинг до закупівлі робіт
«Капітальний ремонт (відновлення) покриття
вул. Центральний аеропорт зі зміною організації дорожнього руху (на ділянці від Овідіопольської дороги до будівлі за адресою:
вул. Центральний аеропорт, 2 к1) у м. Одесі»
UA-2021-08-27-000353-b
На Ваш запит від 2021 –10 – 05 14:46:29 пояснюємо наступне.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснено з урахуванням пункту 4 розділу III Методи визначення очікуваної вартості Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Проектно-кошторисна документація на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Центральний аеропорт зі зміною організації дорожнього руху (на ділянці від Овідіопольської дороги до будівлі за адресою: вул. Центральний аеропорт, 2 к1) у м. Одесі» затверджена наказом № 31 від 09 липня 2021 року начальником Управління дорожнього господарства Бахмутовим О. В. на суму 29 024 738, 00 грн., на підставі експертного звіту (позитивний) наданого ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» м. Київ № НС/026 – 548 – 21/КШ та затвердженого директором ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» Цуканової І. М. від 08 липня 2021 року.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створено відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 39 від 25.02.2016 Управління дорожнього господарства Одеської міської ради призначено замовником з розробки проектно-кошторисної документації та виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та об’єктів благоустрою комунальної власності та загального користування, розташованих у м. Одесі.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020. https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/
2. Наявність дорожніх машин вказаних в довідці від 08.09.2021 №2610-Т, а саме екскаватор КАТЕРПІЛЛАР-М3182 поз.6 та Коток дорожній НАММ 3414 підтверджено додатковою угодою № 4 від 01 грудня 2020 року до договору оренди транспортних засобів та машин № 09/09 від 08 серпня 2019 року (файл ДУ до договору оренди Рента розміщено на веб-порталі державних закупівель 10 вересня 2021 17:01)
https://public.docs.openprocurement.org/get/f0a8eb91040848a9866d26fd9f518ffe?Signature=vxaAGud68K2QKSy3%2BlY%2B1i7pkTXuevtrosnQ7MoVvV7WydzjyBdtG50Zj%2FdoMqrOQQaIOo0hIOKPUxweGcQhDw%3D%3D&KeyID=52462340
Медичні посвідчення на Палія В.Ф. – машиніста асфальтоукладача держ. номер 26865ВН; водія котка дорожнього НАММ3520 НТ держ. номер 27158 ВН; машиніста навантажувача фронтального держ. номер 27227ВН, машиніста бульдозера держ. номер 17755ВН, машиніста автогрейдера держ. номер 25294ВН, водія СБК МДКЗ 12-02 держ. номер ВН22791С, машиніста котка дорожнього держ. номер 26181ВН, машиніста котка дорожного держ. номер 21018 ОК, машиніста котка дорожнього держ. номер 05925 ВН наявні у складі пропозиції (файл сканкопії посвідчень працівників Рента Лізинг 1 розміщено на веб порталі державних закупівель 10 вересня 2021 17:01)
https://public.docs.openprocurement.org/get/e1e2d50a6c0d4c6a9803178939ec7c25?Signature=BuEYICSMEl%2B7lSPn90JW0oA6yecGiVJDZObfDsiBm41GqJtlSqovOA40GKFJh8JfT0VNXz9F25jBessQw6R7Bg%3D%3D&KeyID=52462340
3. Стосовно усунення невідповідності у документах, які подані у складі тендерної пропозиції. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, підстави для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» відсутні.
Уповноважена особа,
фахівець з публічних закупівель ______________ Г. Г. Дєлієргієв