• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Центральний аеропорт зі зміною організації дорожнього руху (на ділянці від Овідіопольської дороги до будівлі за адресою: вул. Центральний аеропорт, 2 к1) у м. Одесі

площа покриття, що підлягає капітальному ремонту, складає 27 085, 00 м²

Завершена

27 772 502.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 280 000.00 UAH
Номер: bdf00efdceb04ddd99711f86c0ec635f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-01-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.10.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.10.2021 13:55 - 27.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 01.10.2021 № 514 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.10.2021 №514 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 19 UA-2021-08-27-000353-b 27.08.2021 Управління дорожнього господарства Одеської міської ради (код 26506412) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами повноти та своєчасності відображення інформації, документів встановлено порушення Постанови №710. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені невідповідності законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує в подальшому дотримуватися норм Постанови №710 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), (далі – Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, (далі Замовник) UA-P-2021-08-27-000290-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 27.08.2021 року №97, протокол розгляду тендерної пропозиції, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь») повідомлення про намір укласти договір від 23.09.2021, договір від 07.10.2021 №40, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 29.09.2021. Моніторингом установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ Постанови №710 не надав інформацію щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https:// www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinijreyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та Open Budget – Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spendingagencies/43946489/info) Замовник є розпорядником коштів місцевого бюджету. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 09.10.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником не надано інформацію, чим порушено вимоги пункту 4¹ Постанови №710.
Період усунення порушень: 22.10.2021 14:59 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2021 14:59

Оскарження висновку в суді

Опис: Справа № 420/20629/21
Дата публікації: 01.11.2021 13:43

Запити/Пояснення