-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво артезіанської свердловини в с. Криниця Лохвицького району Полтавської області
Завершена
1 407 114.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 7 900.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 7 900.00 UAH
Номер:
1becfb9d55774abf90768534848f3660
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-31-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2022 00:00
Період моніторингу:
02.11.2022 17:23 - 24.11.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
01.11.2022 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2022 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2021-08-26-018136-a 26.08.2021 УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 03365891 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації встановлено порушення абзацу 2 частини другої статті 24 Закону №922, частини шостої статті 33 Закону №922.
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на усунення виявлених порушень та недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом оприлюднення додаткових угод до договору про закупівлю та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, повноти та своєчасності відображення інформації, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-08-26-010090-a), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи замовника (протокол Уповноваженої особи від 25.08.2021 р. №12), зміни до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.09.2021 року, повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 29.09.2021, тендерну пропозицію ТОВ "МЕХСЕРВІС ГРУП", договір про закупівлю від 12.10.2021, інформація, яка міститься у Єдиному веб-порталі використання публічних коштів (додаткові угоди до договору про закупівлю від 12.10.2021).
Моніторингом установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме:
- всупереч вимогам абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону №922 замовник зазначає, що положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації (частина 2 Розділу ІІ тендерної документації).
- всупереч вимогам частини шостої статті 33 Закону №922 у тендерній документації (частина 2 Розділу VI) зазначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Однак, замовником не враховано, що відповідно до норми частини шостої статті 33 Закону №922 у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Аналізом інформації, яка міститься у Єдиному веб-порталі використання публічних коштів встановлено, що до договору підряду на виконання робіт, укладеного з учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ "Мехсервіс Груп" від 12.10.2021 №21 (далі – Договір №21) додатковими угодами від 17.11.2021 №1 та від 29.12.2021 №2 внесено зміни.
В частині оприлюднення інформації про закупівлю, зокрема, додаткових угод до договору про закупівлю, моніторингом встановлено порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону №922, а саме неоприлюднення Уповноваженою особою УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ додаткових угод від 17.11.2021 №1 та від 29.12.2021 №2, якими до договору підряду внесено зміни.
Моніторингом установлено, що на запит Східного офісу Держаудитслужби, який оприлюднений в електронній системі закупівель 04.11.2022 Замовником не надано відповіді з питання, яке було предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, що є порушенням вимоги частини п’ятої статті 8 Закону № 922- VIII.
Період усунення порушень:
11.11.2022 14:58 - 26.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.11.2022 14:58