Будівництво мережі зовнішнього освітлення прибудинкових територій мікрорайону «Каунаський» в межах вулиць Каунаська, Березнева, Харківське шосе та бульвару Ярослава Гашека у Дніпровському районі міста Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Завершена
5 083 519.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 30 000.00 UAH
Період моніторингу:10.12.2021 14:06 - 05.01.2022 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.12.2021 № 785
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.12.2021 № 785.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-08-26-005566-c, 26.08.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/14939-2021 від 25.11.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-08-26-000596-b), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни, опубліковану інформацію щодо оскарження рішень Замовника та розгляду таких скарг Органом оскарження (рішення від 10.09.2021 №20630-р/пк-пз, від 21.09.2021 №21485-р/пк-пз, від 26.10.2021 №24181-р/пк-пз та від 04.11.2021 №25005-р/пк-пз); реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДСС БУД» та товариства з обмеженою відповідальністю «АМУ-ГРУП», інформація про відхилення тендерної пропозиції від 13.10.2021 №053/286-3660-06/2021, повідомлення про намір укласти договір від 13.10.2021 №053/286-3661-06/2021, опубліковані переможцем тендеру документи після аукціону, договір підряду від 11.11.2021 №01-КБ, опубліковані Замовником під час моніторингу (14.12.2021) інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги приватного підприємства «ЮГСТРОЙ 17» від 23.10.2021 №UA-2021-08-26-005566-c.c2 та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду (рішення від 04.11.2021 (№25005-р/пк-пз), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
За нормою пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника (частина 2 розділу V) не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:28.12.2021 09:54 - 14.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:28.12.2021 09:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Замовником надано пояснення, враховані рекомендації зазначені у висновку та вжиті заходи щодо недопущення порушень в подальшому
Дата до якої повинна бути надана відповідь:16.12.2021 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479801
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 32) 297-02-35 kristina-ivaskevich@meta.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-26-005566-c, яка проводилась Комунальним підприємством електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, просимо надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
p7s
sign.p7s
35319
Номер:1b6e044f36e04a75804ec3c351da1aaf
Назва:пояснення на запит
Дата опублікування:14.12.2021 15:27
Автор:Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – КП «Київміськсвітло»/Підприємство) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 10.12.2021 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Будівництво мережі зовнішнього освітлення прибудинкових територій мікрорайону «Каунаський» в межах вулиць Каунаська, Березнева, Харківське шосе та бульвару Ярослава Гашека у Дніпровському районі міста Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-26-005566-c) повідомляє наступне.
1) Щодо розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі
Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», Статуту підприємства з метою забезпечення освітлення прибудинкових територій мікрорайону «Каунаський» в межах вулиць Каунаська, Березнева, Харківське шосе та бульвару Ярослава Гашека у Дніпровському районі міста Києва та створення сприятливих умов для життєдіяльності мешканців мікрорайону «Каунаський» КП «Київміськсвітло» було визначено Замовником робіт по вищезазначеному об’єкту будівництва (розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07 серпня 2019 року № 1404 «Про будівництво мережі зовнішнього освітлення прибудинкових територій мікрорайону «Каунаський» в межах вулиць Каунаська, Березнева, Харківське шосе та бульвару Ярослава Гашека у Дніпровському районі міста Києва» зі змінами додається).
Керуючись вищевказаним розпорядженням КП «Київміськсвітло» було розроблено та затверджено робочий проект на об’єкт будівництва.
КП «Київміськсвітло» відповідно до пункту 4 статті 75 Бюджетного кодексу України щорічно готує бюджетний запит та подає його головному розпоряднику для включення потреби у бюджетному фінансуванні на виконання робіт з нового будівництва мереж зовнішнього освітлення до проекту бюджету м. Києва та проекту ПЕСР на відповідний період (документ, підготовлений головним розпорядником коштів, що містить пропозиції з відповідним обгрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для його діяльності на наступні бюджетні періоди). Обсяг капітальних видатків в даному випадку визначався враховуючи вартість робіт відповідно до розробленого та затвердженого робочого проекту на об’єкт будівництва.
Остаточний розмір бюджетних асигнувань на здійснення певних функцій та програм доводиться отримувачу бюджетних коштів Лімітною довідкою. Бюджетні призначення в розрізі об’єктів нового будівництва визначаються Рішенням Київської міської ради, зокрема на 2021 рік розмір бюджетного призначення визначений Рішення Київської міської ради від 24.12.2020 року №23/23 «Про програму економічного і соціального розвитку міста Києва на 2021 - 2023 роки», що додається.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва мережі зовнішнього освітлення прибудинкових територій мікрорайону «Каунаський» в межах вулиць Каунаська, Березнева, Харківське шосе та бульвару Ярослава Гашека у Дніпровському районі міста Києва визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
При складанні кошторисної документації об’єкту будівництва були використані наступні ресурсні елементні кошторисні норми:
- ДСТУ Б Д.2.2-33:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 33. Лінії електропередачі».
- СОУ Д.2.2-03360874-001:2017 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Мережі зовнішнього освітлення»
- ДСТУ Б Д.2.3-8:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування Збірник 8. Електротехнічні установки»
- ДСТУ Б Д.2.2-9:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 9. Металеві конструкції»
- ДСТУ Б Д.2.4-18-2014 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій.(Збірник 18 зі зміною «1»).
- ДСТУ Б Д.2.3-10:2012 « Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування зв’язку. Збірник 10. Зі зміною №1 та поправкою»
- ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно - будівельні роботи. Збірник 2. Фундаменти».
Очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисній вартості об’єкта будівництва за мінусом витрат, що не відносяться до будівельно-монтажних робіт, зокрема витрат на утримання служби замовника, на виконання проектно-вишукувальних робіт, на проведення авторського нагляду тощо.
Правильність визначення вартості робіт та матеріалів, застосування будівельних норм та розцінок при складанні кошторисної вартості об’єкта будівництва підтверджується позитивним експертним звітом експертної організації - ДП «Укрдержбудекспертиза», що додається.
2) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені на основі розробленого та затвердженого відповідно до чинного законодавства робочого проекту на об’єкт будівництва (відомість обсягів робіт, відомість матеріалі та устаткування цього проекту є складовою частиною тендерної документації, що узгоджується з положеннями ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»).
Вимоги до основних матеріалів встановлені з урахуванням розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26.05.2003 № 900 «Про порядок застосування в місті Києві металевих опор зовнішнього освітлення контактної мережі, кронштейнів до них, дорожніх огорож, металоконструкцій світлофорного обладнання, дорожніх знаків і рекламних показників, захищених від корозії методом металізації», постанови Кабінету Міністрів України від 15.10.2012 № 992 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення», рішення Київської міської ради від 18.12.2018 року № 461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки», ДСТУ-Н Б В.2.5-83:2016 «Настанова з проектування засобів і обладнання зовнішнього освітлення міст, селищ та сільських населених пунктів», ДСТУ 8546:2015 «Світильники зі світлодіодними джерелами світла. Загальні технічні умови», ДСТУ EN 60598-1:2017 Світильники. Частина 1. «Загальні вимоги та випробування», ДСТУ EN 60598-2-3:2014 «Світильники. Частина 2-3. Додаткові вимоги. Світильники для освітлення вулиць і доріг», ДСТУ EN 62722-1:2018 «Робочі характеристики світильників. Частина 1. Загальні вимоги», ДСТУ EN 62717:2018 «Модулі світлодіодні для загального освітлення. Вимоги до робочих характеристик» та інших державних стандартів та правил.
3) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
КП «Київміськсвітло не здійснювало оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, виходячи з наступного.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, із змінами (далі Постанова № 710) обов’язок забезпечити, зокрема оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) встановлено для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки (п. 41 Постанови № 710).
Разом з тим, виходячи з нормативних визначень понять головний розпорядник бюджетних коштів, розпорядник бюджетних коштів (наведених у статті 2 Бюджетного кодексу України) та суб’єкт господарювання державного сектору економіки (наведене у статті 22 Господарського кодексу України), КП «Київміськсвітло» не є ані головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ані суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
При цьому, наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.01.2021 №Н-3 «Про визначення одержувачів бюджетних коштів у 2021 році» КП «Київміськсвітло» визначено одержувачем бюджетних коштів.
Зважаючи на викладене, у Підприємства відсутній обов’язок забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з вимогами Постанови № 710.
Проте, варто зазначити, що КП «Київміськсвітло» на виконання вимог п. 4.6. та Додатку 1 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної інформації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» надає Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для вивчення та, у разі необхідності, відповідного реагування, документацію щодо проведення закупівель, в тому числі обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик, очікуваної ціни, вибору процедури закупівлі, завчасно, за 10 робочих днів до дати оголошення торгів, шляхом введення зазначеної інформації та завантаження документів до електронної інформаційно-аналітичної системи «Закупівлі міста Києва» на веб-порталі «Київаудит» https://kyivaudit.gov.ua/. У такому ж порядку до електронної інформаційно-аналітичної системи «Закупівлі міста Києва» на веб-порталі «Київаудит» було надано відповідну інформацію та документи за предметом закупівлі: «Будівництво мережі зовнішнього освітлення прибудинкових територій мікрорайону «Каунаський» в межах вулиць Каунаська, Березнева, Харківське шосе та бульвару Ярослава Гашека у Дніпровському районі міста Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи)»
p7s
sign.p7s
rar
пояснення.rar
36177
Номер:57391f0c3b454a4cbf7a0a8c0606f1ca
Назва:звернення за роз'ясненням
Дата опублікування:29.12.2021 11:11
Автор:Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – КП «Київміськсвітло»/Підприємство) за результатами опрацювання висновку про результати проведення моніторингу, оприлюдненого 28.12.2021 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Будівництво мережі зовнішнього освітлення прибудинкових територій мікрорайону «Каунаський» в межах вулиць Каунаська, Березнева, Харківське шосе та бульвару Ярослава Гашека у Дніпровському районі міста Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-26-005566-c) на підставі частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) просить роз’яснити змісти висновку та зобов’язання КП «Київміськсвітло» щодо його виконання, а саме:
В резолютивній частині висновку про результати моніторингу зазначено, що тендерна документація Замовника (частина 2 розділу V) не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до норм пункту 11 частини 1 статті 9 Закону до компетенції Уповноваженого органу відноситься, зокрема розроблення та затвердження переліку формальних помилок.
Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 710, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 за № 715/34998 (надалі - Наказ).
Перелік формальних помилок, який узгоджується з переліком, затвердженим Наказом, міститься в тендерній документації Замовника (частина 2 розділу V тендерної документації) у вигляді їх опису та прикладів. Крім того, чинне законодавство України не вказує в якому саме вигляді мають відображатися в тендерній документації приклади формальних (несуттєвих) помилок.
Приклади формальних помилок зокрема зазначені в підпункті 1 п 2.1 частина 2 розділу V тендерної документації у вигляді тексту наступного змісту «…..кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі), підпункті 2 п 2.1 частина 2 розділу V тендерної документації у вигляді тексту наступного змісту «….комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа» та підпункті 9 п 2.1 частина 2 розділу V тендерної документації «наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо».
Зважаючи на викладене, просимо роз’яснити, яким саме чином КП «Київміськсвітло» зазначати в тендерній документації приклади формальних помилок в подальшому для уникнення порушень? Приклади формальних помилок можуть встановлюватись КП «Київміськсвітло» самостійно чи повинні все таки відповідати затвердженому Наказом переліку формальних помилок?