-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
21Т-205_42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Арматура фонтанна 3.1/16″-2.1/16″-15000 psi в асортименті)
Завершена
13 925 740.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 140 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 140 000.00 UAH
Номер:
1221110511064b98862e7e135f35b72f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-29-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2022 00:00
Період моніторингу:
29.08.2022 11:49 - 20.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2022 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2021-08-26-017466-a 26.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності та повноти надання інформації та документів установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІВК ЕНЕРДЖІ», ТОВ «Торговий Дім Запірна арматура», ТОВ «Р-МК», ТОВ «Квант плюс», ТОВ «МІК», Shifang Huifeng Oil Production Machinery Co.,Ltd, HONGZE DONGJUN MACHINERY CO.,LTD, своєчасності надання роз’яснень на вимогу про усунення порушень, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання роз’яснень на вимогу про усунення порушень, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 26.08.2021 № 1641, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім Запірна арматура» (далі – ТОВ «Торговий Дім Запірна арматура»), товариства з обмеженою відповідальністю «Р-МК» (далі – ТОВ «Р-МК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІВК ЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «ІВК ЕНЕРДЖІ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Квант плюс» (далі – ТОВ «Квант плюс»), товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК»), Shifang Huifeng Oil Production Machinery Co.,Ltd, та HONGZE DONGJUN MACHINERY CO.,LTD., повідомлення про вимогу усунення невідповідностей до 09.10.2021, повідомлення про намір укласти договір від 11.11.2021, договір від 29.11.2021 № 21Т-205 (далі – Договір, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 08.09.2022.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 06.09.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Період усунення порушень:
21.09.2022 16:23 - 06.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2022 16:23
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації:
30.09.2022 15:49
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
НАДАННЯ АРГУМЕНТОВАНИХ ЗАПЕРЕЧЕНЬ НА ВИСНОВОК ДАСУ
Дата публікації звіту:
23.09.2022 10:56
Запити/Пояснення
Номер:
38d3f6a7e3f14a6d8978574f91a2b6bf
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
06.09.2022 15:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із закупівлі 21Т-205_42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Арматура фонтанна 3.1/16″-2.1/16″-15000 psi в асортименті) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-08-26-017466-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1 Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІВК ЕНЕРДЖІ» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІВК ЕНЕРДЖІ» (постачальника) умов пункту 5.1 розділу V договору поставки № 21Т-205 від 11.11.2021 (далі – Договір) в частині постачання товару до 30.03.2022, а також щодо виконання умов пункту 4.1 розділу IV Договору в частині здійснення оплати за поставлений товар?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
521020fda9b14c5493baadcf8056a32d
Назва:
НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ НА ЗАПИТ ДАСУ
Дата опублікування:
08.09.2022 12:11
Опис:
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Арматура фонтанна 3.1/16″-2.1/16″-15000 psi в асортименті), 21Т-205, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-08-26-017466-a.