-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція Комунального некомерційного підприємства "Міський пологовий будинок №1" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Воскресенська, будинок 2, м. Дніпро (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова , якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Завершена
30 558 429.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 155 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 155 000.00 UAH
Номер:
35827d7eeadf41bc94544f308e0ad86a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-26-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2022 00:00
Період моніторингу:
26.04.2022 15:41 - 20.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.04.2022 №1-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2022 №1-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-08-26-017354-a 26.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.08.2021 (протокол № 1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.09.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 20.09.2021 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 20.09.2021, договір від 07.10.2021 № 335/10-21, додаткову угоду від 26.01.2022 № 3, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 03.05.2022 року.
Період усунення порушень:
11.05.2022 14:39 - 17.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.05.2022 14:39
Запити/Пояснення
Номер:
1f4e1d381ec243f3af18a1ec99a1f03c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
29.04.2022 13:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція Комунального некомерційного підприємства "Міський пологовий будинок №1" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Воскресенська, будинок 2, м. Дніпро (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-26-017354-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) а саме:
З огляду на те, що в електронній системі закупівель оприлюднена додаткова угода № 3 до договору підряду від 07.01.2021 № 335/10-21, просимо надати пояснення, чи укладалась до зазначеного договору підряду додаткові угоди за № 1 та № 2?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.