• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі №53/79 (гуртожиток), військове містечко №53, м.Яворів, Львівської області. (І пусковий комплекс)

Завершена

4 339 780.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 698.90 UAH
Номер: 97d5f6d0cf93415ead9159619ca82d7e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-01-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.12.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 01.12.2022 16:05 - 23.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.12.2022 №78-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 01.12.2022 №78-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13.UA-2021-08-26-016996-a 26.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення , надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Яворівської квартирно-експлуатаційної частини (району) (далі - Замовник) на 2021 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 26 серпня 2021 року №171, (із змінами, внесеними рішенням тендерного комітету від 13 вересня 2021 року №178), тендерну пропозицію ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», рішення тендерного комітету від 28 вересня 2021 року №191, повідомлення про намір укласти договір, договір від 12 жовтня 2021 року №389 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 13 жовтня 2021 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди до Договору від 19 жовтня 2021 року №1, від 25 листопада 2021 року №2, від 09 грудня 2021 року №3 та пояснення від 13 грудня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget - Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/07930854/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07 грудня 2022 року про надання пояснення, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник не надав зазначену інформацію. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів). Крім того, моніторингом установлено, що у пункті 4.4 розділу І, пункті 6.1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено умови щодо строку виконання зобов’язань на об’єкті, які визначаються відповідно до графіку виконання робіт (додаток №3 проєкту договору), але не пізніше 20 грудня 2021 року, в тому числі за етапами: (за потребою). Довідково: кожен з етапів будівництва об’єкту повинен бути виконаний (завершений) у вищезазначені терміни, які будуть погоджені під час укладення договору. Також, у пунктах 5.1.1, 5.1.3, 10.1 проєкту договору, який розміщений у додатку №3 тендерної документації Замовником визначено, що строк виконання робіт на об’єкті, визначається відповідно до календарного графіку виконання робіт (додаток №3), але не пізніше 20 грудня 2021 року. Завершення виконання робіт, підготовка об’єкту, для введення в експлуатацію та передача його Замовнику відповідно до умов договору має відбутися не пізніше 20 грудня 2021 року. Договір набирає чинності з дати його підписання сторонами та діє до 31 грудня 2021 року, а в частині своїх зобов’язань та розрахунків до їх повного виконання сторонами. На виконання зазначених вимог учасником ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» в складі тендерної пропозиції зазначено строк виконання робіт за етапами до 20 грудня 2021 року та надано календарний графік виконання робіт у 2021 році. Відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. При цьому, у пунктах 1.2, 5.1.1, 5.1.3, 10.1 Договору, укладеного між Замовником та ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», зазначено про виконання, здачу робіт у 2022 році, строк їх виконання - не пізніше 20 грудня 2022 року, дію Договору до 25 грудня 2022 року, що відрізняється від змісту тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», у якій зазначено строк виконання, здачі робіт у 2021 році, у строк - не пізніше 20 грудня 2021 року та строк дії Договору до 31 грудня 2021 року, чим порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону. Також установлено, що Замовник на запит, оприлюднений в електронній системі закупівель Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07 грудня 2022 року про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, надав 13 грудня 2022 року відповідне пояснення (інформацію, документи), чим недотримався строку, визначеного частиною п’ятою статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 19.12.2022 16:20 - 03.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 19.12.2022 16:20

Запити/Пояснення