• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (КОЛІСНИЙ БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ЕКСКАВАТОР-НАВАНТАЖУВАЧ JCB модель 4СX SITEMASTER або еквівалент )

Завершена

3 285 057.36 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 425.29 UAH
Номер: 847a9a9658144dec84d0201ceaff5425
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-17-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.11.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.11.2022 14:55 - 09.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.11.2022 № 53-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.11.2022 №53-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 22. UA-2021-08-26-016852-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством установлено порушення вимог передбачених частиною 5 статті 8 Закону. Питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо дотримання Замовником вимог постанови № 710 дослідити не є можливим. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Торгова Компанія «Спецзапчасть», ТОВ «АЛЕАНДА» та ТОВ «Констракшн Машинері», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог частини 5 статті 8, абзацу 2 частини 2 статті 24 та частини 4 статті 23 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель КП Міське комунальне підприємство «Новояворівськводоканал» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Торгова Компанія «Спецзапчасть» та ТОВ «АЛЕАНДА», тендерна пропозиція переможця ТОВ «Констракшн Машинері», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.09.2022 року № 50, від 16.09.2022 року № 51 та від 16.09.2022 року № 52, повідомлення про намір укласти договір від 16.09.2022 року, договір про закупівлю від 05.10.2022 року № 51021. Моніторингом установлено, що Замовником вносились зміни до технічної специфікації Додаткок 2 тендерної документації. Однак, за результатами моніторингу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону не оприлюднено в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація тендерної документації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробника («Powershift», «MICHELIN») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Крім цього, в порушення вимог передбачених частиною 5 статті 8 Закону, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, Замовником не надано інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Враховуючи не надання на вищевказаний запит інформації та документів, що стосуються питання дотримання Замовником вимог постанови № 710, питання дотримання Замовником вимог постанови № 710 дослідити не є можливим.
Період усунення порушень: 06.12.2022 18:31 - 21.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.12.2022 18:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо розгляду висновку про результати моніторингу закупівлі У зв’язку з проведенням моніторингу та виявленням порушень у відповідальних осіб по закупівлі ДК 021:2015: 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (КОЛІСНИЙ БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ЕКСКАВАТОР-НАВАНТАЖУВАЧ JCB модель 4СX SITEMASTER або еквівалент), ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-26-016852-a Північного Офісу Держаудитслужби в Житомирській Області згідно наказу від 17.11.2022 № 53-З, ID моніторингу UA-M-2022-11-17-000027 Н А К А З У Ю : Взяти до уваги результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (КОЛІСНИЙ БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ЕКСКАВАТОР-НАВАНТАЖУВАЧ JCB модель 4СX SITEMASTER або еквівалент), ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-26-016852-a, що викладені у висновку Північного Офісу Держаудитслужби в Житомирській Області згідно наказу від 17.11.2022 № 53-З, ID моніторингу UA-M-2022-11-17-000027 Уповноважену особу з питань організації та здійснення публічних закупівель Шкарпінець М.Я., а також Орлова П.С. попередити про недопустимісь в подальшому допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Уповноваженій особі з питань організації та здійснення публічних закупівель Шкарпінець М.Я. повідомити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про вжиті заходи щодо Шкарпінець М.Я., Орлова П.С. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Директор Роман ДОРОШ
Дата публікації звіту: 09.12.2022 10:55

Запити/Пояснення