• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул.Центральна,13 в с.Чорниж Маневицького району Волинської області»

Мова (мови), якою (якими) готується тендерна пропозиція - українська.

Завершена

8 757 351.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 87 573.52 UAH
Номер: 83b8cc6bc26a406ea950921f61b900bf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-16-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.12.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 16.12.2021 11:53 - 12.01.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.12.2021 № 716 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 15.12.2021 № 716 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 27 UA-2021-08-26-014079-a 26.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 266-21-70, alyapotapenko30@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЛУЦЬККОМУНБУД», ТОВ "Альфа-Буд Захід", ТОВ «ДАЙНЕМІК ГРУП», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30.12.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації від 26.08.2021 № 40, тендерні пропозиції ТОВ «ЛУЦЬККОМУНБУД», ТОВ «Альфа-Буд Захід», ТОВ «ДАЙНЕМІК ГРУП», відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.10.2021 № 23891-р/пк-пз, протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Альфа-Буд Захід» від 01.10.2021 № 47, протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛУЦЬККОМУНБУД» від 29.10.2021 №50, повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2021, договір від 17.11.2021 № 17/21, додаткову угоду від 13.12.2021 №1, пояснення Замовника від 24.12.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 31.12.2021 09:12 - 07.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 31.12.2021 09:12

Запити/Пояснення