-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт опорного закладу освіти «Першотравневий ліцей» з благоустроєм території за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с.Першотравневе, вул. Учительська, 3
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі «Тендерна документація» та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами, надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.
Завершена
126 825 920.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 634 129.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 634 129.60 UAH
Номер:
aa0de13a990946b3bb0f88d8a075f264
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-20-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.10.2021 00:00
Період моніторингу:
21.10.2021 08:38 - 11.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.10.2021 Одеса № 660
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.10.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.10.2021 № 660
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2021-08-26-012823-a 26.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 та 4 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень до тендерної документації, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.08.2021 № 71, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙ-ІМПЕРІЯ» (ТОВ «СТРОЙ-ІМПЕРІЯ») та товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» (ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП»), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП», протоколи засідань тендерного комітету від 20.09.2021 № 92, від 27.09.2021 № 97, від 30.09.2021 № 99, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 30.09.2021 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю робіт від 11.10.2021 № 183 (далі - Договір), додаткову угоду від 19.10.2021 № 1, пояснення отримані 25.10.2021 та 29.10.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що у підпункті 5.1.1.9 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник визначив, що учасник повинен надати копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до підпункту 5.1.1.8., з усіма додатками та копією актів здачі-прийняття робіт (за формою КБ-2в, КБ-3).
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.10.2021 щодо відсутності сторінки з розділом 5 (стор. 2-3 документу «Договір №32 від 19.03.2020р_compressed.pdf») в наданому аналогічному договорі підряду від 19.03.2020 № 32, Замовник 29.10.2021 надав інформацію, якою роз’яснив, що отримав аналогічний договір в повному обсязі від Визирської сільської ради Одеського району Одеської області на запит від 27.09.2021 № 1.
Проте у складі тендерної пропозицій учасник надав аналогічний договір підряду від 19.03.2020 № 32 не у повному обсязі, а саме відсутні сторінки з п. 4.5 - 4.8 розділу 4 та п. 5.1-5.4.4 розділу 5 (стор. 2-3 документу «Договір №32 від 19.03.2020р_compressed.pdf») чим не дотримав вимог підпункту 5.1.1.9 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Також відповідно до підпункту 5.1.1.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник визначив, що у разі використання обладнання та матеріально-технічної бази на праві користування (оренда, лізинг тощо), учасник надає копії документів, що підтверджують таке право (з додаванням документів на підтвердження права власності - технічних паспортів або копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів/машин або видаткових накладних).
Так, у пункті 18 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.09.2021 № 1161 зазначено, що відбійний молоток Dnipro-M SH-25H орендується.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.10.2021 щодо відсутності документів на підтвердження права власності на відбійний молоток Dnipro-M SH-25H, а саме - технічних паспортів або копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів/машин або видаткових накладних, Замовник 29.10.2021 надав інформацію, якою роз’яснив, що отримав видаткову накладну від 10.06.2021 № 110772 від ТОВ «Міські технології» на запит від 28.09.2021 № 2.
Проте у складі тендерної пропозицій учасник не надав на відбійний молоток Dnipro-M SH-25H, про який йдеться у пункті 18 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.09.2021 № 1161, ані технічний паспортів ані копію свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів/машин ані видаткову накладну, чим не дотримав вимог підпункту 5.1.1.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Також відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник визначив, що учасник повинен надати розрахунки (договірна ціна, кошторис (зведений кошторисний розрахунок, об'єктні та локальні кошториси, інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством, на основі яких визначається кошторисна вартість робіт і договірна ціна).
Учасником надано розрахунок договірної ціни на суму 124 923 885,60 грн в тому числі сума податку на додану вартість складає 20 820 647,60 грн.
Додатково слід зазначити, що учасником також надано форму «Цінова пропозиція» від 08.09.2021 № 1194, в який зазначено таку інформацію: «…Вивчивши тендерну документацію, в тому числі Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, маємо можливість та погоджуємось виконати вимоги замовника та Договору на загальну ціну тендерної пропозиції 124 923 885,60 гривень з ПДВ…». Також окремо надав довідку від 08.09.2021 № 1191, в якій повідомив, що є платником податку на додану вартість.
При цьому, відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті Державної податкової служби України, яка є загальнодоступною для користування, у розділі «Дані реєстру платників ПДВ» за кодом ЄДРПОУ 41521618 (ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП») зазначено, що 13.08.2021 анульовано його реєстрацію як платника податку на додану вартість.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.10.2021 щодо зазначенням учасником недостовірної інформації, Замовник 29.10.2021 надав інформацію, якою роз’яснив, що оплати за укладеним договором наразі ще не проводились та надав реєстраційну заяву платника податку на додану вартість ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» від 27.10.2021.
Проте учасником у складі тендерної пропозиції надано недостовірну інформацію в частині розрахунку договірної ціни та включення до ней податку на додану вартість.
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Отже, на порушення вимог абзацу 2 та 4 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника
ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» у зв’язку із невідповідністю його таким кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, та у зв’язку із зазначенням учасником у тендерній пропозиції недостовірної інформації, а також укладено з ним Договір.
Період усунення порушень:
02.11.2021 11:11 - 17.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.11.2021 11:11
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовником подано позовну заяву до ОДЕСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ
Дата публікації:
16.11.2021 14:19
Дата відкриття провадження:
30.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
Справа № 420/22378/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник надає заперечення щодо висновку моніторингу
Дата публікації звіту:
09.11.2021 14:51
Запити/Пояснення
Номер:
b0f8c58c91464518b06033832cbd828c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.10.2021 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c8a86870d40b4ebea144361381834889
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
25.10.2021 16:31
Опис:
Замовник надає відповідь на запит моніторингу
Номер:
72a7eb7a55754855964c37397818dae9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.10.2021 15:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» (ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП») умовам підпункту 5.1.1.9 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі - ТД) тоді як учасником надано аналогічний договір не у повному обсязі, а саме відсутні сторінки з розділом 5 (стор. 2-3 документу «Договір №32 від 19.03.2020р_compressed.pdf»)? (надати зазначений договір у повному обсязі у разі наявності).
При цьому відповідно до підпункту 5.1.1.9 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 5.1.1.8., з усіма додатками та копією актів здачі-прийняття робіт (за формою КБ-2в, КБ-3).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» умовам підпункту 5.1.1.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тоді як учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.09.2021 № 1161, в якій відсутня інформація про наявність в учасника транспортних засобів?
При цьому відповідно до підпункту 5.1.1.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати довідку (складена учасником у довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, з зазначенням найменування, кількості, термін експлуатації (років), з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний)), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» умовам підпункту 5.1.1.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тоді як учасником не надано на відбійний молоток Dnipro-M SH-25H, про який йдеться у пункті 18 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.09.2021 № 1161, ані технічний паспортів ані копію свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів/машин ані видаткову накладну.
При цьому відповідно до підпункту 5.1.1.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД у разі використання обладнання та матеріально-технічної бази на праві користування (оренда, лізинг тощо), учасник надає копії документів, що підтверджують таке право (з додаванням документів на підтвердження права власності - технічних паспортів або копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів/машин або видаткових накладних). У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.09.2021 № 1161 зазначено, що відбійний молоток Dnipro-M SH-25H орендується.
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» тоді як учасником надано у пропозиції недостовірну інформацію, а саме зазначено у формі «Тендерна пропозиція» від 08.09.2021 № 1194 таку інформацію: «…Вивчивши тендерну документацію, в тому числі Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, маємо можливість та погоджуємось виконати вимоги замовника та Договору на загальну ціну тендерної пропозиції 124 923 885,60 гривень з ПДВ…». Також окремо надав довідку від 08.09.2021 № 1191, в якій повідомив, що є платником податку на додану вартість.
При цьому, відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті Державної податкової служби України, яка є загальнодоступною для користування, у розділі «Дані реєстру платників ПДВ» за кодом ЄДРПОУ 41521618 (ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП») зазначено, що 13.08.2021 анульовано його реєстрацію як платника податку на додану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e6a9baa93c5c42358e5e209e986fd93b
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
29.10.2021 16:35
Опис:
Замовник надає пояснення та підтверджуючі документи по питанням моніторингу