• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Cтaвниці для збрoї; тумбoчки при ліжкoві; тумбoчки мoбільні; шaфи унівeрcaльні для збeрігaння мaйнa рoти тa ocoбиcтих рeчeй війcькoвocлужбoвців; шaфи для збeрігaння куртoк утeплeних, гoлoвних убoрів, шoлoмів кeвлaрoвих, рeчoвих мішків тa індивідуaльних зacoбів хімічнoгo зaхиcту

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 50000.00 (п'ятдecят тиcяч гривeнь 00 кoпійoк) гривeнь Строк дії забезпечення: відповідно до п. 3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 5 до тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Житомир (код ЄДРПОУ 08492505), IBAN: UA918201720355109004008000838 в Державній казначейській службі України у м. Києві МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у частині 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком № 5 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Більш детально у частинах 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації

Торги не відбулися

2 073 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 367.20 UAH
Номер: ed65c5d6500f4aa79534b2560123f821
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-22-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.09.2021 11:40 - 14.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 22.09.2021 № 542 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.09.2021 № 542. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 12. UA-2021-08-26-008919-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 304-12-32, berd.slava.83@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель КЕВ м. Житомир (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Армато», тендерна пропозиція переможця ТОВ «Експертбудтерйд», протоколи засідання тендерного комітету від 15.09.2021 року № 183 та № 184, повідомлення про намір укласти договір від 15.09.2021 року. Відповідно до пункту 7 Додатку № 2 тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій, для підтвердження відповідності запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, вимагалось надання порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника згідно Таблиць № 1-5, в якій обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. Однак, у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «Експертбудтерйд» надано порівняльну таблицю від 10.09.2021 № 30/10/09, в якій відсутня інформація щодо назви моделі по всіх 5-ти позиціях запропонованого учасником товару, що передбачений Таблицями № 1-5 Додатку № 2 тендерної документації, чим не дотримано вимоги пункту 7 Додатку № 2 тендерної документації. Відповідно до пункту 11 Додатку № 2 тендерної документації, встановлено умову, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканований гарантійний лист від виробника або від офіційного представника на території України (дилера, дистриб’ютора тощо), в якому, зокрема, має бути зазначена інформація щодо номера оголошення процедури закупівель, та інформація про гарантію поставки товару належної якості у необхідній кількості та у визначений термін. Слід відмітити, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Експертбудтерйд» порівняльної таблиці від 10.09.2021 № 30/10/09, виробником запронованих учасником товарів по позиціях 2-5 вказаної таблиці є ТОВ «Дружинін», при цьому виробником товару який зазначено у позиції 1 вказаної таблиці є вищевказаний учасник. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Експертбудтерйд» відсутній гарантійний лист його як виробника товару - стaвниці для зброї, в якому зазначена інформація щодо номера оголошення процедури закупівель, та інформація про гарантію поставки товару належної якості у необхідній кількості та у визначений термін, чим не дотримано вимоги пункту 11 Додатку № 2 тендерної документації. Також, у наданому у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Експертбудтерйд» гарантійному листі виробника ТОВ «Дружинін» від 10.09.2021 № 01/09 відсутня інформація щодо гарантії поставки товару належної якості, чим не дотримано вимоги пункту 11 Додатку № 2 тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Експертбудтерйд», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 24.09.2021 15:55 - 09.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.09.2021 15:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Квартирно - експлуатаційний відділ м. Житомир розглянув висновок про результати моніторингу закупівлі UA-M-2021-09-22-000015. За результатами розгляду, в порядку передбаченому абзацом 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень у строк вказаний у висновку згідно вкладення.
Дата публікації звіту: 01.10.2021 13:02

Запити/Пояснення