-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК (CPV) 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Благоустрій міста ( прибирання території міста Сновськ та Сновської міської ради)
ДК (CPV) 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Благоустрій міста ( прибирання території міста Сновськ та Сновської міської ради)
Торги відмінено
500 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
e8b263e337cf41a5a380a74c15cb5489
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-02-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2021 00:00
Період моніторингу:
02.09.2021 16:52 - 24.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2021 № 504
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Вікторія ПЕРИНСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 01.09.2021 № 504
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-08-26-001306-c 26.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Інна ЖУКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сновської міської ради Корюківського району Чернігівської області на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) оприлюднене 26.08.2021 в електронній системі закупівель, протокол переговорів від 26.08.2021 № 1, протокол засідання тендерного комітету від 07.09.2021 № 56, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.09.2021.
Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, в порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону).
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовником 07.09.2021 прийнято рішення щодо відміни переговорної процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушення, що виникло через виявлене порушення законодавства щодо закупівель.
Період усунення порушень:
08.09.2021 16:47 - 23.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2021 16:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації:
16.09.2021 10:29
Запити/Пояснення
Номер:
6776ba7e8fb14935b6e876b33384b0e8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.09.2021 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «Благоустрій міста (прибирання території міста Сновськ та Сновської міської ради)», за ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць, очікуваною вартістю 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-26-001306-с), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6a04d7b991d1471396a4325c653265d9
Назва:
Пояснення щодо проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «Благоустрій міста (прибирання території міста Сновськ та Сновської міської ради)», за ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Дата опублікування:
08.09.2021 12:11
Опис:
1.Розрахунок бюджетного призначення по даній закупівлі проводився на підставі кількості та частоти прибирання об`єктів де будуть надаватися дані послуги, а саме :прибирання парку центральної алеї, прибирання автобусних зупинок від сміття, очищення проїжджої частини доріг біля бордюрів вручну від нанесеного грунту з погрузкою на автотранспорт з навісним обладнанням, очищення проїжджої частини доріг біля бордюрів вручну від нанесеного грунту з погрузкою на автотранспорт з навісним обладнанням,покіс газонів і зелених зон по вулицях міста, погрузка та вивіз сміття. Дані кошти були затверджені на підставі рішення 9 сесії 8 скликання від 12.08.2021 року (довідка №268) в сумі 500000,00 грн.
2. Посилання на обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Код CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (Благоустрій міста (прибирання території міста Сновськ та Сновської міської ради)) сайт Сновської міської ради https://snovmr.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-kod-cpv-za-dk-021-2015-90610000-6-poslugy-z-prybyrannya-ta-pidmitannya-vulyts-blagoustrij-mista-prybyrannya-terytoriyi-mista-snov/