• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання огорожі на територію подвір’я ДНЗ Ромашка

Торги відмінено

712 312.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 123.12 UAH
Номер: 9a06125128e74ef3b14c601a2b2a70b1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-23-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.10.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 19.10.2021 17:20 - 09.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 19.10.2021 № 527 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 19.10.2021 № 527 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2021-08-26-000088-b 26.08.2021 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу повноти та своєчасності відображення інформації, документів, встановлено порушення Постанови №710. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог Порядку №708. За результатами відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частин 1 та 3 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує в подальшому дотримуватися норм Закону, Постанови №710, Порядку №708 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2021. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266 (далі – Постанова №710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради, (далі Замовник) UA-P-2021-08-03-008463-b , оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами, затвердженими рішенням тендерного комітету від 16.09.2021 №143, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 05.10.2021, Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 04.11.2021 №24982- р/пк-пз. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. На дату завершення моніторингу інформація про виконання Замовником рішення органу оскарження не оприлюднена, тому питання щодо розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону під час моніторингу не досліджувалися. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https:// www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinijreyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та Open Budget – Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spendingagencies/43946489/info) Замовник є розпорядником коштів місцевого бюджету. Моніторингом установлено, що Замовником на запит Східного офісу Держаудитслужби від 20.10.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не надано інформацію, чим порушено вимоги пункту 4¹ Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710 (далі Постанова №710). Окрім того, відповідно до пункту 34 частини 1 статті 1 Закону термін «товари» вживається у наступному значенні - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Моніторингом установлено, що відповідно до додатку 5 до тендерної документації «Технічний опис предмета закупівлі» предметом закупівлі є «Будівництво металевої секційної огорожі із металевих (профільних) труб висотою 1,5 м, довжиною 350 м по або металевим стовпах без цоколя». Відповідно до колонки «Найменування робіт і витрат» обсяги та предмет закупівлі складаються із товару «Секція зварної огорожі з металевої (профільної) труби довжиною 2500 мм, висотою 1500 мм у кількості 110 шт», та з копання ям для встановлення стояків та стовпів глибиною 0,4 м у кількості 111 шт та з монтування стовпів металевих у кількості 111 шт. шляхом бетонування на ґрунтових поверхнях, висота стовпа 2 м із них 40 см. заливається бетоном. Поряд з цим, відповідно до річного плану закупівель, оголошення про проведення процедури закупівлі, а також відповідно до пункту 4.1 розділу І тендерної документації та п.1.1 додатку 8 до тендерної документації конкретна назва предмета закупівлі: «Придбання огорожі на територію подвір’я ДНЗ Ромашка» ДК 021:2015 – 34920000-2: «Дорожнє обладнання». Отже технічний опис предмету закупівлі не відповідає предмету закупівлі. Крім цього, з урахуванням кількості секцій та довжини секції довжина металевої огорожі складає 275 м (2500 мм*110 шт), тоді як в опису зазначено будівництво металевої секційної огорожі із металевих (профільних) труб довжиною 350 м. Зазначене вище суперечить припису частин 1 та 3 статті 23 Закону, якими визначено, що технічна специфікація повинна містити порядок постачання товару (товарів) та її вимоги мають бути достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Отже, Замовник, визначивши код за ДК 021:2015 – 34920000-2: «Дорожнє обладнання» замість ДК 021:2015: 44210000-5 – Конструкції та їх частини (Секція зварної огорожі з металевої (профільної) труби, стовпи металеві) чи ДК 021:2015: 45340000-2 «Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів», порушив вимоги Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок №708).
Період усунення порушень: 11.11.2021 16:35 - 26.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2021 16:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У повному обсязі виконано висновок Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби., на підставі ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальна інформація викладена у сканованій копії протоколу розміщеного на електронному майданчику уповноваженого органу.
Дата публікації звіту: 18.11.2021 14:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionDescription: Так
  • other: Так
Опис: торги відмінено
Дата публікації: 19.11.2021 11:26

Запити/Пояснення