-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Горького в м.Татарбунари Одеської області.
Завершена
8 983 041.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 915.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 915.21 UAH
Номер:
ac4b0270edfe4877bca81aec3a1ce37e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-03-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2021 00:00
Період моніторингу:
03.12.2021 13:56 - 25.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.12.2021 № 769
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 03 грудня 2021 року № 769
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2021-08-25-011364-a від 25.08.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Татарбунарської міської ради «Бесарабія» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-08-25-008830-а); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену за рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.08.2021, зі змінами від 03.09.2021 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції Приватного підприємства «ДОРСТРОЙ» (далі – ПП «ДОРСТРОЙ») та Фізичної особи-підприємця «АЙРАПЕТЯН САМВЕЛ СЕРЕЖАЄВИЧ»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.09.2021, протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 17.09.2021 №50; рішення уповноваженої особи щодо виправлення невідповідностей в інформації та/або документах ПП «ДОРСТРОЙ»; вимогу про усунення порушення від 17.09.2021; протоколи уповноваженої особи від 20.09.2021 №52, №53; повідомлення про намір укласти договір від 20.09.2021; договір від 05.10.2021 № 129 (далі - Договір); пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель від 22 грудня 2021 року.
Період усунення порушень:
24.12.2021 14:43 - 31.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
24.12.2021 14:43
Запити/Пояснення
Номер:
964cb9952c1a4187bec9750a494ca231
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.12.2021 10:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Горького в м. Татарбунари Одеської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-25-011364-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Які саме вносились зміни до тендерної документації та з яких причин оприлюднений перелік змін до тендерної документації, а саме: файл «Перелік змін.pdf» не містить самого переліку змін, що вносились?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.