• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду за адресою вул.Просвіти,6,8-вул.Лучаківського,5 в м.Тернополі

Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»

Завершена

4 416 467.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 082.34 UAH
Номер: 5fb0ff45abed406cac5c7b87d385f0c7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-20-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 20.05.2022 14:49 - 11.06.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.05.2022 № 8 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.05.2022 № 8 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-08-25-001427-b 25.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «АВАКС ПРОФ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік за номером UA-P-2021-08-25-003347-c, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 25.08.2021 № 195), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «АВАКС ПРОФ», протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету: від 20.09.2021 № 214, від 24.09.2021 № 222, від 30.09.2021 № 228, від 25.10.2021 № 248, рішення Органу оскарження від 18.10.2021 №23487-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-08-25-001427-b, договір від 09.11.2021 № 1131, додаткова угода від 20.12.2021, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 07.06.2022. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ «АВАКС ПРОФ» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВАКС ПРОФ», Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів - ТОВ «АВАКС ПРОФ» укладено договір від 09.11.2021 № 1131на загальну суму 2999000,00 гривень.
Період усунення порушень: 10.06.2022 14:49 - 17.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2022 14:49

Запити/Пояснення