-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасадів будівлі Комунального закладу «Новоолександрівський НВК «СЗОШ I-III ступенів з поглибленим вивченням англійської мови-дошкільний навчальний заклад комбінованого типу» Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області по вул.Паркова, 1а (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
7 653 362.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 266.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 266.81 UAH
Номер:
1990991693ad43559de88841db7b8e48
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-19-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.10.2021 00:00
Період моніторингу:
19.10.2021 17:18 - 09.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
19.10.2021 № 527
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.10.2021 № 527
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2021-08-21-000112-a 21.08.2021 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Богарт Буд» встановлено порушення вимог частині 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
Аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С." порушень у діях Замовника не встановлено.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором від 29.09.2021 №156 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, забезпечення розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі Замовник) про закупівлю, річний план на 2021 рік UA-P-2021-08-19-007890-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.08.2021 №2н (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій 08 вересня 2021, тендерні пропозиції ТОВ "ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С." та ТОВ "Богарт Буд", повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 16 вересня 2021, договір від 29.09.2021 №156, пояснення замовника, отримані 03.11.2021 через електронну систему закупівель.
Згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 додатку 1 тендерної документації учасник має надати довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технології, щоб забезпечити надання послуги, що є предметом закупівлі.
Підпунктом 15 додатку 1 до тендерної документації передбачено надання учасником кошторисної документації.
Згідно з розділом ІІ Підсумкової відомості ресурсів (файл – 29 Кошторисна.pdf) для виконання послуг учасником торгів ТОВ "Богарт Буд" будуть застосовуватися: апарат піскострумневий, водоструменевий агрегат високого тиску Karcher HD7/18-4M, крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 16т, вібратори поверхневі, котли бітумні пересувні, місткістю 400л, лебідки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН [0,59 т], лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14.72 кН [1,5 т], люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг.
Проте, документального підтвердження щодо наявності у складі такого обладнання, машин та механізмів учасником не надано у складі пропозиції.
Підпунктом 1.3 додатку 1 тендерної документації Замовником вимагалося обов’язкова наявність в учасника у власності або на правах оренди/користування наступних механізмів та інструментів: апарат піскострумневий та молоток відбійний пневматичний. Зазначені механізми учасник - ТОВ «Богарт Буд» не підтвердив жодним документом.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Богарт Буд» не відповідає вимогам тендерної документації, та відповідно до частині 1 статті 31 Закону № 922-VIII підлягала відхиленню. Натомість учасника визнано переможцем та з ним укладено договір від 29.09.2021 №156.
Надана в ході моніторингу відповідь замовника на пояснення не спростовує виявлених порушень.
Період усунення порушень:
08.11.2021 15:30 - 23.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.11.2021 15:30
Запити/Пояснення
Номер:
03d3d96cc42844f285ee1cdabc097b23
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
29.10.2021 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.11.2021 23:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасадів будівлі Комунального закладу «Новоолександрівський НВК «СЗОШ I-III ступенів з поглибленим вивченням англійської мови-дошкільний навчальний заклад комбінованого типу» Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області по вул. Паркова, 1а) очікуваною вартістю 7653362,00 грн., яку проведено ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Пунктом 1 підпункту 1.1 додатку 1 тендерної документації передбачена, довідка учасника, яка повинна свідчити про те, що учасник має обладнання та матеріально-технічну базу та технології, щоб забезпечити надання послуги, що є предметом закупівлі.
Шляхом співставлення зазначеної довідки учасника - ТОВ «Богарт Буд» з підсумковою відомістю ресурсів, встановлено не підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: апарат піскострумневий, водоструменевий агрегат високого тиску Karcher HD7/18-4M, крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 16т, вібратори поверхневі, котли бітумні пересувні, місткістю 400л, лебідки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН [0,59 т], лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14.72 кН [1,5 т], люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг.
Підпунктом 1.3 додатку 1 тендерної документації Замовником вимагалося, обов’язкова наявність в учасника у власності або на правах оренди/користування наступних механізмів та інструментів: апарат піскострумневий та молоток відбійний пневматичний. Зазначені механізми учасник - ТОВ «Богарт Буд» не підтвердив жодним документом.
Пунктом 15 додатку 1 тендерної документації Замовником вимагався розрахунок адміністративних витрат.
Яким чином Вами визначено кошторисні трудовитрати в прямих витратах та трудовитратах працівників заробітна плата яких враховується в загально виробничих витратах.
Враховуюче, що ТОВ «Богарт Буд» не надав повну інформацію, яка передбачена «Технічними вимогами» тендерної документації. Просимо пояснити чому пропозиція ТОВ «Богарт Буд» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Також учасник надає інформацію щодо вивезення сміття, договір від 22.01.2021 № ПВ-03/21 укладений ТОВ «Богарт Буд» з комунальним підприємством «Еко Дніпро» Дніпровської міської ради та лист від 03.09.2021 №2/09 в тендерній пропозиції зазначаю, що місце вивозу та утилізації будівельних відходів є регіональний сміттєпереробний «Комплекс раціонального використання і зберігання побутових відходів «Правобережний», що розташований на території Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району, Дніпропетровської області, комплекс будівель і споруд №11 на підставі Договору №ПВ-03/21 від 22.01.2021 року укладеного з КП «Еко Дніпро» ДМР, тобто перевезення сміття на відстань до 10 км. В пропозиції та в локальному кошторисі учасника розцінка С311-30-М та С311-30 «Перевезення сміття до 30 км», що призведе в свою чергу до завищення вартості робіт.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Номер:
fdd4793eeb274ab4b7a0071f58be38d0
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
03.11.2021 17:57
Опис:
Дякую за проведення даного моніторінгу, після якого замовником було більш детально перевірено тендерну документацію учасника та проектно-кошторисну документацію до об'єкту. В свою чергу повідомляємо, що у ПКД складеним ФОП Мажура Д.В. виявлено безліч прихованих робіт, які б насправді б не виконувалися та факт їх виконання майже неможливо перевірити, таким чином зазначаю, що Договір не було зареєстровано у органах казначейста та гарантую, що від буде розірваний до кінця тижня.
Надаю публічне посилання на обгрунтування вартості - https://osv.org.ua/rada/40416097/publichni-zakupivli-13-44-27-27-10-2021/ (експертний звіт додається)
Що стосується зауваження відносно вивезення будівельного сміття, то учасником надано усі документи, які вимагались тендерною документацією, а саме договір про утилізації будівельних відходів дійсний до 31.12.2021 року та лист про можливість вивезення будівельного сміття протягом 3 (трьох) робочих днів після підписання акту наданих послуг (виконаних робіт), а кошторисна документація складається на підставі Дефектного акту у якому зазначено про вивіз будівельного сміття на відстань до 30 км.