• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасадів будівлі Комунального закладу «Новоолександрівський НВК «СЗОШ I-III ступенів з поглибленим вивченням англійської мови-дошкільний навчальний заклад комбінованого типу» Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області по вул.Паркова, 1а (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

7 653 362.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 266.81 UAH
Номер: 1990991693ad43559de88841db7b8e48
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-19-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.10.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 19.10.2021 17:18 - 09.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 19.10.2021 № 527 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 19.10.2021 № 527 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2021-08-21-000112-a 21.08.2021 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Богарт Буд» встановлено порушення вимог частині 1 статті 31 Закону № 922-VIII. Аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С." порушень у діях Замовника не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором від 29.09.2021 №156 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, забезпечення розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі Замовник) про закупівлю, річний план на 2021 рік UA-P-2021-08-19-007890-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.08.2021 №2н (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій 08 вересня 2021, тендерні пропозиції ТОВ "ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С." та ТОВ "Богарт Буд", повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 16 вересня 2021, договір від 29.09.2021 №156, пояснення замовника, отримані 03.11.2021 через електронну систему закупівель. Згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 додатку 1 тендерної документації учасник має надати довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технології, щоб забезпечити надання послуги, що є предметом закупівлі. Підпунктом 15 додатку 1 до тендерної документації передбачено надання учасником кошторисної документації. Згідно з розділом ІІ Підсумкової відомості ресурсів (файл – 29 Кошторисна.pdf) для виконання послуг учасником торгів ТОВ "Богарт Буд" будуть застосовуватися: апарат піскострумневий, водоструменевий агрегат високого тиску Karcher HD7/18-4M, крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 16т, вібратори поверхневі, котли бітумні пересувні, місткістю 400л, лебідки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН [0,59 т], лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14.72 кН [1,5 т], люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг. Проте, документального підтвердження щодо наявності у складі такого обладнання, машин та механізмів учасником не надано у складі пропозиції. Підпунктом 1.3 додатку 1 тендерної документації Замовником вимагалося обов’язкова наявність в учасника у власності або на правах оренди/користування наступних механізмів та інструментів: апарат піскострумневий та молоток відбійний пневматичний. Зазначені механізми учасник - ТОВ «Богарт Буд» не підтвердив жодним документом. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Богарт Буд» не відповідає вимогам тендерної документації, та відповідно до частині 1 статті 31 Закону № 922-VIII підлягала відхиленню. Натомість учасника визнано переможцем та з ним укладено договір від 29.09.2021 №156. Надана в ході моніторингу відповідь замовника на пояснення не спростовує виявлених порушень.
Період усунення порушень: 08.11.2021 15:30 - 23.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.11.2021 15:30

Запити/Пояснення