-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція гiдротехнiчних споруд захисних масивів дніпровських водосховищ. Нікопольська захисна дамба» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Завершена
51 107 985.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 255 539.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 255 539.92 UAH
Номер:
6387c9badf6d40a58272dca0eabd0513
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-07-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.12.2021 00:00
Період моніторингу:
07.12.2021 11:35 - 30.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.12.2021 № 416
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2021-08-20-004814-c 20.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міжрегіонального офісу захисних масивів Дніпровських водосховищ (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.08.2021
№ 164/21 зі змінами, що затверджені протоколами щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.08.2021 № 169/21, від 03.09.2021 № 194/21 (далі – тендерна документація), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальність «Будівельна компанія «Дрім-Хауз», протокольне рішення уповноваженої особи за проведення публічних закупівель від 17.09.2021 № 224/21, повідомлення про намір укласти договір від 17.09.2021, договір від 29.09.2021 № 129 (далі – договір), пояснення Замовника, надані на запит Держаудитслужби 14.12.2021 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
30.12.2021 15:19 - 06.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.12.2021 15:19
Запити/Пояснення
Номер:
7656c10036634ecfb1eeadbb48cbef27
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.12.2021 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реконструкції гідротехнічних споруд захисних масивів дніпровських водосховищ, Нікопольська захисна дамба (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-20-004814-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів, та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cafadd16d9c741f2975ee3f8aee955dd
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2021-12-07-000044 закупівлі ID: UA-2021-08-20-004814-c.
Дата опублікування:
14.12.2021 19:45
Опис:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на Запит:
Уповноважена особа Замовника Міжрегіонального офісу захисних масивів дніпровських водосховищ повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
Так, враховуючи вимоги п. 31 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» 20 серпня 2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.
Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва”, ДБН (в т.ч. ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» та ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення»), НПАОП, Правил електро- та пожежнох безпеки, Охорони праці та інших нормативних документів, що діють на території України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам (в т.ч. ДБН В.2.2-9:2018 «Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення», ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги»), Державним санітарним правилам і нормам та іншим нормативним документам.
Додатком №6 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі. Проектно кошторисна документація на реконструкцію гiдротехнiчних споруд захисних масивів дніпровських водосховищ. Нікопольська захисна дамба розроблено на підставі: завдання на проектування; розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва; інженерно – геологічних вишукувань; топографо – геодезичних вишукувань. Якісні та технічні характеристик робіт відповідають нормам та положенням ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту (позитивний). Експертиза проведена 26.07.2019 р.
Очікувана вартість визначалась відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 та становила 51 107 985,60 грн. (П’ятдесят один мільйон сто сім тисяч дев’ятсот вісімдесят п’ять грн. 00 коп.) з ПДВ. Обсяг робіт наведено у додатку №6 до тендерної документації та кількість робіт – 1 робота.
Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Разом з тим, надаємо посилання на сторінку веб-сайту https://www.mozmdv.gov.ua/publichni-zakupivli/ на якому «26» серпня 2021р. оприлюднено інформацію щодо процедур закупівель на виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710».
Рішення про допущення/недопущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів Замовником не приймалось. Законом та регламентом роботи електронної системи закупівель така можливість або вимога не передбачені. Адже у відповідності до статті 29 Закону ( п. 5. – до початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників) Замовник до завершення проведення аукціону не має доступу до інформації про Учасників. У тій же статті 29 Закону п. 12 зазначено – "Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону (ст. 10. п. 3. – Оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро) замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Тобто параметри здійсненої закупівлі не підлягають вимогам статті 29 Закону п. 12 В рамках проведення даної процедури закупівлі критерієм оцінки є виключно ціна – 100%. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
03 вересня 2021 року в електронній системі закупівель розміщено протокол розгляду тендерних пропозицій та протокол щодо визначення переможця № 194/21 від 03.09.2021р., в якому міститься інформація щодо особи Міжрегіонального офісу захисних масивів дніпровських водосховищ, який приймав рішення про визначення переможцем тендеру учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДРІМ-ХАУЗ", пропозиція якого визначено електронною системою закупівель автоматично, найбільш економічно вигідною.
З огляду на інформацію про моніторинг, опубліковану відповідним органом в електронній системі закупівель, інформація та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю, не є дослідженням, яке проводиться в рамках моніторингу даної процедури закупівлі та не стосуються питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності замовника.
Частиною 1 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до положень ЗУ «Про захист персональних даних», обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Згідно зі ст. 2 Закону, згода суб’єкта персональних даних – добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини (ч. 2 ст. 14 Закону). Таким чином, без отриманої згоди на обробку персональних даних, надання та подальша обробка персональних даних уповноваженої особи, з боку Міжрегіонального офісу захисних масивів дніпровських водосховищ, є неможливою. В свою чергу, уповноважена особа Замовника діє на підставі наказу №66 від 07.06.2021р., положення про уповноважену особу та чинних нормативно – правових актів в сфері публічних закупівель
Документи до пояснення:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція гiдротехнiчних споруд захисних масивів дніпровських водосховищ. Нікопольська захисна дамба» (45454000-4 — Реконструкція) у відповідності до оголошення UA-2021-08-20-004814-c
2. Наказ Державного агентства водних ресурсів України №540 від 27.07.2021р.
3. Копія експертного звіту (позитивний) №ЕК-1752/01-19 від 26.07.2019р.
4. Скріншот з сайту
5. Наказ Міжрегіонального офісу захисних масивів дніпровських водосховищ №66 від 07.06.2021р.