-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ ЦИБУЛІВСЬКОЇ СЗШ І-ІІІ СТУПЕНІВ ПО ВУЛ. ВОЛОЩУКА,5, С. ЦИБУЛІВКА, ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ, ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Завершена
2 742 565.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 712.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 712.83 UAH
Номер:
852591b109dc461f8ccf4b35d7c20a00
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-08-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2022 00:00
Період моніторингу:
09.08.2022 13:59 - 31.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.08.2022 №39-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.08.2022 №39-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-08-20-010171-a 20.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 10, 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатків до Договору, додаткової угоди від 31 грудня 2021 року №1 в повному обсязі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунального закладу «Цибулівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Ободівської сільської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 20 серпня 2021 року №4), тендерну пропозицію ПП «Сучасні будівельні технології-12», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10 вересня 2021 року №5, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір підряду від 27 вересня 2021 року №24 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 31 грудня 2021 року №1 та пояснення від 11, 18 серпня 2022 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону опублікований в електронній системі закупівель річний план (UA-P-2021-08-20-007870-a) не містить інформації щодо коду економічної класифікації видатків бюджету.
Крім того, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
При цьому, Замовник не оприлюднив додатки, а саме календарний графік виконання робіт, план фінансування робіт, договірна ціна та підтверджуючі розрахунки до неї (локальні кошториси, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку), які відповідно до пункту 12.1 розділу 12 Договору є його невід’ємною частиною, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Також відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
При цьому, Замовник оприлюднив додаткову угоду від 31 грудня 2021 року №1 до Договору без календарного графіку виконання робіт та плану фінансування робіт, чим порушив вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
26.08.2022 13:32 - 10.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2022 13:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ми здійснили заходи щодо усунення порушень, а саме:
додатки до Договору №24 від 27 вересня 2021 року, а саме календарний графік виконання робіт та план фінансування робіт, договірна ціна та підтверджуючі розрахунки до неї (локальні кошториси, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку), які є невід’ємною його частиною, до завантажено в систему Prozorro . Також до завантажено додатки до Додаткової угоди №1 від 31.12.2021 року до Договору №24 від 27 вересня 2021 року., а саме Додаток №1 Календарний графік виконання робіт та Додаток №2 План фінансування робіт на об’єкті.
Оприлюднили документи згідно висновку моніторингу.
Дата публікації звіту:
31.08.2022 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
d7db09e16d7b4e288e834067390b986a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.08.2022 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі Цибулівської СЗШ І-ІІІ ступенів по вул. Волощука, 5, с. Цибулівка, Тростянецького району, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-20-010171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому договір підряду від 27 вересня 2021 року №24 завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі: відсутні додатки календарний графік виконання робіт та план фінансування робіт, договірна ціна та підтверджуючі розрахунки до неї (локальні кошториси, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку), які є невід’ємною його частиною?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a96b0ed36a984d4d8201f453d6ed8e8c
Назва:
На запит Північного офісу Держаудитслужби України від 09-08-2022 про надання пояснень в межах моніторингу закупівель, Замовник закупівлі UA-2021-08-20-010171-a, КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦИБУЛІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ" ОБОДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, надає наступну відповідь:
Дата опублікування:
11.08.2022 17:28
Опис:
1.Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено Замовником на основі робочого проекту «Капітальний ремонт покрівлі Цибулівської СЗШ І-ІІІ ступенів по вул. Волощука, 5, с. Цибулівка, Тростянецького району, Вінницької області», затвердженого Відділом Тростянецької РДА Ільченко О.Ф., кошторисної документації у складі робочого проекту, та експертного звіту щодо розгляду проектної документації по робочому проекту, наданим ТОВ «Вінстратегія-Будтехекспертиза» 07.12.2018 року.
Обгрунтування витрат опубліковано на сторінці http://tsybulivka-school.vn.sch.in.ua/vipusknikam/nimi_pishayutjsya/prozoro/
2. Додатки до Договору №24 від 27 вересня 2021 року, а саме календарний графік виконання робіт та план фінансування робіт, договірна ціна та підтверджуючі розрахунки до неї (локальні кошториси, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку), які є невід’ємною його частиною, дозавантажено в систему Prozorro. Також дозавантажено додатки до Додаткової угоди №1 від 31.12.2021 року до Договору №24 від 27 вересня 2021 року., а саме Додаток №1 Календарний графік виконання робіт та Додаток №2 План фінансування робіт на об’єкті.
Номер:
8273cee7355f4c3fa5c48849fe43f2f8
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.08.2022 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі Цибулівської СЗШ І-ІІІ ступенів по вул. Волощука, 5, с. Цибулівка, Тростянецького району, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-20-010171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. З яких підстав додатковою угодою від 31 грудня 2021 року №1 до договору від 27 вересня 2021 року №24 внесені зміни щодо продовження строку його дії до 31 грудня 2022 року та виникнення яких документально підтверджених об’єктивних обставин спричинили таке продовження?
2. Яким чином виконано вимогу переможцем торгів ПП «Сучасні будівельні технології-12» додатку №2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації щодо надання листа-підтвердження орендодавця, про те, що договір є діючим на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі? Оскільки переможець надав лист від 07 вересня 2021 року вих. №717, в якому відсутня інформація про те, що договір від 01 квітня 2021 року №12 є діючим на момент проведення закупівлі, а також, що за необхідності його буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9eac156b0cce40f5afbf339cec47ce40
Назва:
На запит Північного офісу Держаудитслужби України від 15-08-2022 про надання пояснень в межах моніторингу закупівель, Замовник закупівлі UA-2021-08-20-010171-a, КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦИБУЛІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ" ОБОДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, надає наступну відповідь:
Дата опублікування:
18.08.2022 13:08
Опис:
1. З метою належного виконання робіт за предметом закупівлі, задля досягнення встановлених експлуатаційних показників об’єктом, що віднесено до предмету закупівлі, у зв’язку з наявними кошторисними призначеннями в бюджеті Замовника на 2021 рік. в сумі 400 000,00 грн, та, відповідно, неможливість зреалізувати вказаний вище проект в повному обсязі із-за відсутності фінансових можливостей в 2021 році, Замовником було прийнято рішення щодо ініціювання внесення змін до Договору про закупівлю, на що Переможець закупівлі погодився. Зазначені обставини підтверджується на основі графіку робіт на 2021 – 2022 р. Також відповідно до постанови № 64 від 24.02.2022 р. про Про введення воєнного стану в Україні та № 188 від 04.03.2022 р. Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, згідно цих постанов всі роботи капітального ремонту даху були призупенені.
2. На вимогу Замовника, наведену в Додатку 2 до Тендерної документації щодо надання листа-підтвердження орендодавця, про те, що договір про надання транспортних послуг є діючим на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі, учасником закупівлі було надано лист-підтвердження від Комунального підприємства «Ладижинський комбінат комунальних підприємств», №717 від 07.09.2021р. Даний лист було прийнято як такий, що свідчить про чинність наданого Договору про надання транспортних послуг №12 від 01 квітня 2021 року між КП «ЛККП» та ПП «Сучасні будівельні технологі-12». Згідно з пунктом 7.1 зазначеного Договору «Договір вступає в дію з моменту його підписання уповноваженими представниками сторін і діє до «31» грудня 2021 року, а щодо взаєморозрахунків, включаючи виплати штрафних санкцій – до повного їх виконання. Договір вважається таким, що вважається продовженим на наступний рік на тих самих умовах, якщо за місяць до закінчення строку його дії одна із сторін не заявила про відмову від договору або про його перегляд.» Окрім того, Виконавець транспортних послуг згідно з наданим ним листом підтвердив можливість використання належних йому машин та механізмів під час виконання робіт саме на об’єкті «Код ДК 021:2015 – 45453000-7-«Капітальний ремонт покрівлі Цибулівської СЗШ І-ІІІ ступенів по вул. Волощука, 5, с. Цибулівка, Тростянецього району, Вінницької області». Отже відомості щодо чинності договору на момент проведення закупівлі, а також можливість його продовження на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі, містяться безпосередньо в зазначеному договорі та підтверджуються листом №717 від 07.09.2021р.
Номер:
33b409c762014032a25046938ff4110f
Назва:
Про усунення виявлених порушень
Дата опублікування:
31.08.2022 15:55
Опис:
Ми здійснили заходи щоб усунути порушення, а саме:
додатки до Договору №24 від 27 вересня 2021 року, а саме календарний графік виконання робіт та план фінансування робіт, договірна ціна та підтверджуючі розрахунки до неї (локальні кошториси, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку), які є невід’ємною його частиною, до завантажено в систему Prozorro . Також до завантажено додатки до Додаткової угоди №1 від 31.12.2021 року до Договору №24 від 27 вересня 2021 року., а саме Додаток №1 Календарний графік виконання робіт та Додаток №2 План фінансування робіт на об’єкті.
Оприлюднили документи згідно висновку моніторингу.