-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги по вул.Ясна в смт.Брюховичі Львівської області. Коригування
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (детальніше в Тендерній документації). Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в п. 2 та п.3 Розділу 3 ТД. Роботи по даному об'єкті планується виконувати в період з 2021 по 2023 рік за умови виділення фінансування Замовнику у наступних бюджетних періодах.
Завершена
10 338 765.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 694.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 694.00 UAH
Номер:
46c73cc68d9441b59d53a25c6ea4bfd6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-29-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2022 00:00
Період моніторингу:
29.04.2022 13:16 - 25.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.04.2022 № 6
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2584-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 29.04.2022 № 6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-08-20-004038-c 20.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2021-08-20-003735-c на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, запитання до процедури та відповідь, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" та відхилену пропозицію учасника ТОВ «Інвестиційна Компанія «Укрбудсервіс» на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про рішення тендерного комітету щодо продовження розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інвестиційна Компанія «Укрбудсервіс» (додаток №1 до протоколу засідання тендерного комітету №2/61/21 від 17.09.2021), вимоги про усунення невідповідностей, протоколи засідання тендерного комітету №4/61/21 від 28.09.2021 та №6/61/21 від 05.10.2021, повідомлення про намір укласти договір, договір №253/Т/21 від 20.10.2021 з додатками до нього, додаткова угода від 22.12.2021.
Переможцем торгів визнано учасника ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" та укладено з ним договір №253/Т/21 від 20.10.2021, ціна договору складає 8650000,00 грн.
Період усунення порушень:
19.05.2022 15:12 - 25.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2022 15:12