• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт огорожі ОКП «Міжнародний аеропорт Рівне» за адресою: вулиця Авіаторів, 5 А, с. Велика Омеляна, Рівненський район Рівненська область

Завершена

145 202 353.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 726 011.77 UAH
Номер: f58986d5693944d9b8c544b4f8c55ee9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-10-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.11.2021 16:22 - 02.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.11.2021 № 384 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15 UA-2021-08-20-001172-b 20.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, morhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 20.08.2021 № 156, зі змінами від 10.09.2021 № 175, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД» (далі – ТОВ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД»), відповідь Замовника на запитання до процедури від 26.08.2021, 27.08.2021, 30.08.2021, 07.09.2021, відповідь Замовника на вимоги про усунення порушень від 07.09.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.09.2021 № 188, повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2021, договір підряду від 06.10.2021 № 34 зі змінами від 02.11.2021 № 1, пояснення та документи Замовника, надані 24.11.2021 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Також за результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник у підпункті 2.12 пункту 2 Додатку 3 довідково зазначив, що Об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2) Ця інформація підтверджується розміщеним Замовником в електронній системі закупівель експертним звітом (позитивним), де зазначено, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта СС2, та сукупний показник також складає СС2. Згідно з примітками Додатку 5 тендерної документації Замовник зазначив, що розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Під час здійснення розрахунку договірної ціни в складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД» використав усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат з значенням 1,23, що відповідає об’єкту та виду робіт – «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою». Відповідно до довідкових показників, що визначені ДСТУ-Н Б Д. 1.1-1:2013, для «об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2)» використовується показник 1,60. Пунктом 6.2.6. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», визначено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д. 1.1-3:2013, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні i обслуговуванні власних машин та механізмів). При цьому відповідно до вимог пункту 5.3.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 адміністративні витрати, що є складовою частиною розрахунку договірної ціни повинні визначатися підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період. Проте, відповідно до наданої в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД» пояснювальної записки до договірної ціни, адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до усереднених показників для визначення розміру адміністративних витрат до ДСТУ-Н Б Д. 1.1-1:2013, а не на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період. Також, пунктом 4.3.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, визначено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники загальновиробничих витрат (далі – ЗВВ) по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Натомість, відповідно до наданої в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД» пояснювальної записки до договірної ціни, ЗВВ у складі договірної ціни розраховані відповідно до усереднених показників додатка Б до ДСТУ-Н Б Д. 1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково-аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника. Отже, переможець закупівлі ТОВ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД» надав тендерну пропозицію з договірною ціною, в якій показники загальновиробничих та адміністративних витрат розраховані не у відповідності до вимог тендерної документації. До того ж, використавши для розрахунку усереднені показники адміністративних витрат, розрахував їх не у відповідності до об’єкту та виду робіт, що є предметом закупівлі. Таким чином на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 03.12.2021 16:54 - 18.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2021 16:54

Оскарження висновку в суді

Опис: Повідомляємо про подачу позовної заяви
Дата публікації: 09.12.2021 17:10

Запити/Пояснення