• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 37710 - Система анестезіологічна, загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою

Завершена

5 440 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 950.00 UAH
Номер: 786f0be25cc041cea52c2c801cbd40d3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-02-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.11.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 02.11.2021 11:40 - 24.11.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.11.2021 №678 Чернівці Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 01.11.2021 №003100-18/13832-2021 почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02 листопада 2021 року № 678 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2021-08-19-010636-а від 19.08.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-08-19-002141-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.08.2021, протокол № 2 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій по лотах № 1 та № 2; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 20.09.2021 по лотах № 1 та № 2; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Прантекс» (по лоту № 1), Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ДІАГНОСТИКА» (по лотах № 1 та № 2), Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІАТЕМ»; протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 28.09.2021 № 5 і № 6; повідомлення про намір укласти договір від 28.09.2021 по лотах № 1 та № 2; договори від 11.10.2021 № 162 та № 163; звіт про виконання договору від 04.11.2021 по лоту № 1; пояснення Замовника із документами, наданими через електронну систему закупівель 05.11.2021. Відповідно до пункту другого частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститися інформація про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Однак, моніторингом встановлено, що у річному плані закупівель Замовника на 2021 рік (UA-P-2021-08-19-002141-b) відсутні відомості щодо поділу на лоти, в той час як згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів закупівля здійснюється за двома лотами. Отже, за результатами аналізу питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону Замовник у річному плані закупівель на зазначив інформації про код за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота.
Період усунення порушень: 12.11.2021 14:57 - 27.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2021 14:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ розглянув Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-19-010636-a. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. 19.08.2021 року нами, як Замовником було опубліковано річний план та оголошення про процедури закупівлі Відкриті торги з публікацією оголошення англійською мовою «код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 - 33170000-2 - Обладнання для анестезії та реанімації» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 37710 - Система анестезіологічна, загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії) 2 лоти Відповідно до частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; 4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); 5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень; спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень; договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин другої та шостої статті 3 цього Закону; договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин другої та шостої статті 3 цього Закону; 6) у разі застосування рамкової угоди зазначається: строк дії рамкової угоди; сторона рамкової угоди (замовник або централізована закупівельна організація, яка проводить закупівлю в інтересах замовника). Якщо річний план оприлюднюється централізованою закупівельною організацією, додатково зазначаються найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія, в інтересах яких проводиться закупівля за рамковою угодою; очікувана вартість з урахуванням усього запланованого строку дії рамкової угоди. Під час публікації Річного плану UA-P-2021-08-19-002141-b, нами як Замовником повністю дотримано вимог частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що під час публікації Річного плану UA-P-2021-08-19-002141-b, нами також повністю дотримано вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». В графі «Конкретна назва предмета закупівлі», нами вказана назва предмета закупівлі в тому числі і назва кожного лоту, а саме: лоту - код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 37710 - Система анестезіологічна, загального призначення та лоту - код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії. Щодо розгляду питання чому Річний план закупівель UA-P-2021-08-19-002141-b не містить назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота потрібно зазначити наступне. Відповідно до пункту 3 Розділу І «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Під час публікації Річного плану UA-P-2021-08-19-002141-b нами у відповідності до положень пункту Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 у графі «Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі» зазначено ДК021-2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації. Тобто зазначено код за Єдиним закупівельним словником за лотом код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 37710 - Система анестезіологічна, загального призначення та лотом - код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії. Вказаний код за Єдиним закупівельним словником визначений за показником четвертої цифри та є незмінним для обох лотів. Принагідно потрібно зазначити, що в системі електронних закупівель на даний час не реалізовано деталізація закупівлі на лоти при публікації Річного плану*, дана функція реалізована безпосередньо під час оголошення процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, під час публікації Річного плану UA-P-2021-08-19-002141-b, нами як Замовником повністю дотримано вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі і положень частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» . Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України. При цьому, враховуючи обставини щодо того, що на даний час проведено розгляд тендерних пропозицій учасників, обрано Учасника-переможця процедури закупівлі Замовником та укладено Договір про закупівлю, в силу норм Закону України «Про публічні закупівлі» та технічних можливостей електронної системи закупівель, не можуть бути внесені зміни до опублікованого річного плану. Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані під час оголошенням подальших процедурах закупівель, що здійснюватимуться замовником.
Дата публікації звіту: 17.11.2021 10:27

Запити/Пояснення