• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

21П-149_76530000-7 - Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт (Надання послуг з проведення промислово-геофізичних досліджень та перфораційних робіт)

Завершена

18 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 360 000.00 UAH
Номер: 4a0e85db0a71404581eb077dadf97993
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-11-000136
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.01.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.01.2022 17:00 - 02.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.01.2022 № 2 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2021-08-19-008068-a 19.08.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gvs.83@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НАДРА СЕРВІСИ» та ПрАТ «Карпатське управління геофізичних робіт» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Укрспецгеологія», державного геофізичного підприємства «УКРГЕОФІЗИКА», ПП «Полтавське підприємство геофізичних робіт», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання відповіді на запитання до процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.08.2021 № 1615 (зі змінами від 16.09.2021 № 1760), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Укрспецгеологія» (далі – ТОВ «Укрспецгеологія»), державного геофізичного підприємства «УКРГЕОФІЗИКА», приватного підприємства «Полтавське підприємство геофізичних робіт» (далі – ПП «Полтавське підприємство геофізичних робіт»), товариства з обмеженою відповідальністю «НАДРА СЕРВІСИ» (далі – ТОВ «НАДРА СЕРВІСИ») та приватного акціонерного товариства «Карпатське управління геофізичних робіт» (далі – ПрАТ «Карпатське управління геофізичних робіт»), відповідь Замовника на запитання до процедури від 08.09.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.10.2021, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 07.10.2021, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 02.11.2021 № 040, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення учасника переможцем від 11.11.2021 № 21П-149, повідомлення про намір укласти договір від 11.11.2021, договір про надання послуг від 29.11.2021 № УГВ 463/72-21, відповідь Замовника на запити органу Державного фінансового контролю. Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі. Отже перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристики. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 20.01.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість. Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи, на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість. Крім цього, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до підпункту 1 пункту 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовник встановив вимогу щодо заповнення довідки, згідно з Таблицею № 1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» про наявність машин, механізмів, обладнання, яке необхідне для виконання Договору відповідно до Технічного завдання. При заповненні цієї довідки учасники повинні орієнтуватись на мінімальний перелік та вимоги до апаратури, обладнання, матеріалів, що визначив Замовник. Учасник ТОВ «НАДРА СЕРВІСИ» в складі своєї тендерної пропозиції завантажив Довідку б/д б/н (файл «Таблиця 1і_МТР_21П-149.pdf) «Відомості про матеріально-технічні ресурси, що будуть застосовуватись для виконання договору», в якій зазначив, що для застосування радіоактивних методів каротажу має в наявності дві одиниці свердловинного приладу імпульсного нейтрон-нейтронного каротажу АІНК – 43 на базі імпульсного нейтронного генератора ІНГ-10-20-150Т. При цьому згідно з вимогами підпункту 1 пункту 1.2. Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства учасники повинні, серед іншого, надати скан-копії ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання, видану Державною інспекцією з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. Учасник ТОВ «НАДРА СЕРВІСИ» в складі тендерної пропозиції завантажив ліцензію Серії АА № 002701 від 19.12.2012 № ОВ 010712 на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання. Згідно із інформацією, зазначеною в цій ліцензії, серед пристроїв, що генерують іонізуюче випромінювання і дозволено для використання ТОВ «НАДРА СЕРВІСИ» зазначена виключно «апаратура імпульсного нейтронного каротажу АИНК-43-50 на базі імпульсного нейтронного генератору ИНГ-10-20-120Т». Відповідно до технічних характеристик генераторів такого типу, максимально допустима робоча температура становить 120°С. Водночас однією з ключових вимог до зазначеної апаратури установлених Замовником у пункті 1 частини першої додатку 1 та пункті 2 додатку 3 тендерної документації, є температура дослідження – до 150°C. Своєю чергою у «Відомості про матеріально-технічні ресурси, що будуть застосовуватись для виконання договору» учасник ТОВ «НАДРА СЕРВІСИ» вказав нейтронний генератор ІНГ-10-20-150Т, на який не надав скан-копії ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання, видану Державною інспекцією з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. Таким чином, учасник ТОВ «НАДРА СЕРВІСИ» завантажив тендерну пропозицію, в якій не надав дозвільні документи на обладнання, яке заплановане ним для використання на об’єкті Замовника, чим недотримався вимог підпункту 1 пункту 1.2. Додатку №1 до тендерної документації. Згідно із критеріями оцінки тендерної пропозиції, що затверджені Замовником в Додатку 1 тендерної документації – тендерна пропозиція ТОВ «НАДРА СЕРВІСИ» в частині відповідності та наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства підлягала відхиленню. Також учасник ПрАТ «Карпатське управління геофізичних робіт» в складі свої тендерної пропозиції завантажив ліцензію Серії АА № 002217 від 25.03.2009 № ОВ 030031 на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання. Згідно із інформацією зазначеною в цій ліцензії, серед генераторів нейтронів, що дозволено для використання ПрАТ «Карпатське управління геофізичних робіт» зазначено два види генераторів: ИНК-9 та ИНГ-10-20-120Т». Відповідно до технічних характеристик генераторів такого типу, максимально допустима робоча температура становить 140°С для ИНК-9 та 120°С для ИНГ-10-20-120Т. Водночас однією з ключових вимог до зазначеної апаратури установлених Замовником у пункті 1 частини першої додатку 1 та пункті 2 додатку 3 тендерної документації, є температура дослідження – до 150°C. Своєю чергою у «Відомості про матеріально-технічні ресурси, що будуть застосовуватись для виконання договору» учасник ПрАТ «Карпатське управління геофізичних робіт» вказав нейтронний генератор ИГН-10-20-150ТБТ, на який не надав скан-копії ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання, видану Державною інспекцією з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. Таким чином, учасник ПрАТ «Карпатське управління геофізичних робіт» завантажив тендерну пропозицію, в якій не надав дозвільні документи на обладнання, яке заплановане ним для використання на об’єкті Замовника, чим недотримався вимог підпункту 1 пункту 1.2. Додатку №1 до тендерної документації. Згідно із критеріями оцінки тендерної пропозиції, що затверджені Замовником в Додатку 1 тендерної документації – тендерна пропозиція ПрАТ «Карпатське управління геофізичних робіт» підлягала відхиленню.
Період усунення порушень: 03.02.2022 15:15 - 18.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2022 15:15

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі 21П-149_76530000-7 - Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт (Надання послуг з проведення промислово-геофізичних досліджень та перфораційних робіт), ідентифікатор закупівлі №UA-2021-08-19-008068-a.
Дата публікації: 16.02.2022 17:14
Дата відкриття провадження: 22.02.2022 12:00
Номер відкриття провадження: 640/5606/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку по процедурі закупівлі 76530000-7 - Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт (Надання послуг з проведення промислово-геофізичних досліджень та перфораційних робіт), 21П-149, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-08-19-008068-a
Дата публікації звіту: 10.02.2022 09:34

Запити/Пояснення