• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбуки

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 3 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ". Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. Місцезнаходження замовника - Україна, 93400, Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, будинок 10. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону.

Завершена

14 969 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 000.00 UAH
Номер: 53314d704d0b44f191443693aae295b8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-25-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.10.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 25.10.2021 16:05 - 15.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.10.2021 460 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.10.2021 № 460 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-08-19-001832-с 19.08.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 95) 877-21-90, bul.svetl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Давиденко Г.В. встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій та допущення їх до аукціону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 19.08.2021 № 3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Фізичної особи підприємця Давиденко Ганни Володимирівни (далі – ФОП Давиденко Г.В.), товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-консалтингова компанія «Фрай» (далі – ТОВ «ТКК «Фрай»), протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 07.10.2021, пояснення отримані від Замовника через електронну систему закупівель 29.10.2021 на запит Управління. За результатами моніторингу установлено, що згідно із вимогами підпункту 1.4. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155 кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Під час перевірки електронного цифрового підпису учасника ФОП Давиденко Г.В. на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений», а тип підпису «удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію ФОП Давиденко Г.В. електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам підпункту 1.4. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до частини 12 статті 29 Закону, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. При цьому частиною 2 статті 29 Закону визначено, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Однак на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Давиденко Г.В. як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та допустив його до аукціону. Відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 02.11.2021 15:37 - 17.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.11.2021 15:37

Оскарження висновку в суді

Опис: ВИСНОВОК про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-19-001832-c оскаржено до ЛУГАНСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ за позовом ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ І НАУКИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 16.11.2021 року.
Дата публікації: 17.11.2021 14:03
Дата відкриття провадження: 06.12.2021 00:00
Номер відкриття провадження: п/360/7326/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОК МОНІТОРИНГУ Щодо електронного підпису тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 1.4 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги", учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Учасником ФОП ДАВИДЕНКО ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА на тендерну пропозицію було накладено електронний підпис (файл sign.p7s), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовником на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) було повторно здійснено перевірку підпису Учасника торгів. Відповідно до Протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису від 09.11.2021 було підтверджено ПІБ, посаду, РНОКПП уповноваженої особи, що підписала тендерну пропозицію, назву організації та код ЄДРПОУ Учасника, яким підписана тендерна пропозиція. Також відповідно до інформації з сайту Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify сертифікат є кваліфікованим. Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить визначення кваліфікованого електронного підпису та не встановлює вимог до нього, а так само не містить окремих вимог в частині того, яким має бути тип носія особистого ключа (захищений чи незахищений), та яким має бути тип підпису (удосконалений чи кваліфікований). Єдиною вимогою тендерної документації є те, що ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ У БУДЬ-ЯКОМУ ВИПАДКУ ПОВИННА МІСТИТИ НАКЛАДЕНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС, ЩО БАЗУЄТЬСЯ НА КВАЛІФІКОВАНОМУ СЕРТИФІКАТІ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". У відповідності до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуг» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 45, ст.400) кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. У відповідності до ч.2 ст.18 Закону України «Про електронні довірчі послуг» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 45, ст.400) кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо: перевірку кваліфікованого електронного підпису чи печатки проведено засобом кваліфікованого електронного підпису чи печатки; перевіркою встановлено, що відповідно до вимог цього Закону на момент створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки був чинним кваліфікований сертифікат електронного підпису чи печатки підписувача чи створювача електронної печатки; за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки здійснено ідентифікацію підписувача чи створювача електронної печатки; під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка. Протоколом створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису від 09.11.2021 підтверджується виконання вищевказаних вимог Закону України «Про електронні довірчі послуг» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 45, ст.400). Отже, Учасником дотримано вимоги, що були викладені у п. 1.4 Розділу ІІІ тендерної документації, а Замовник у законний спосіб здійснив розгляд документів тендерної пропозиції Учасника з подальшим оприлюдненням протоколу розгляду та допущення до аукціону. Вище зазначене, також підтверджується роз’ясненням Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 року (додається), по тексту якого чітко зазначено наголошення про можливість до 31.12.2021 року використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Резюмуючи зазначене вище, Замовник діяв в межах і спосіб визначений у чинному законодавстві, що регулює сферу публічних закупівель та електронного документообігу. На думку Замовника, Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-19-001832-c є протиправним та містить хибне тлумачення поняття «електронний підпис». Тому Замовником буде вжито заходи по захисту своїх прав та інтересів, що передбачено законодавством України.
Дата публікації звіту: 09.11.2021 20:16

Запити/Пояснення