• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень під потреби дитячої кардіохірургії у складі відділення кардіохірургії та трансплантації серця Центру серця та судин у КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука,9 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Місцезнаходження Замовника: вул. І. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська

Завершена

12 804 362.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 64 021.81 UAH
Номер: 1facad3f1cd04f3aba1ca4be60fa4221
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-03-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.05.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 03.05.2022 15:37 - 26.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.05.2022 Одеса № 149 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 03.05.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 03.05.2022 № 149 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 2 UA-2021-08-18-001849-b 18.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, irina.khavkun@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.08.2021 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» (далі – ТОВ «Компанія Барбакан»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником ТОВ «Компанія Барбакан», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 10.09.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.09.2021, договір про закупівлю від 13.10.2021 № 380, пояснення, отримані 06.05.2022 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ № 710), затверджено вичерпний перелік формальних помилок. При цьому, ТД Замовника не відповідає вимогам Наказу № 710 щодо зазначення повноти затвердженого переліку формальних помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 17.05.2022 19:54 - 01.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.05.2022 19:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до Наказу Південного офісу Державної аудиторської служби України від 03.05.2022 № 149 було розпочато моніторинг процедури закупівлі Капітальний ремонт приміщень під потреби дитячої кардіохірургії у складі відділення кардіохірургії та трансплантації серця Центру серця та судин у КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука,9 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ID закупівлі: UA-2021-08-18-001849-b). За результатами моніторингу процедури закупівлі Південним офісом Держаудитслужби 17.05.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі у якому, зокрема, зазначено що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 (далі – Наказ №710) щодо зазначення повноти затвердженого переліку формальних помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону та «з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Враховуючи положення Закону та Висновок про результати моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2022-05-03-000049), щодо закупівлі Капітальний ремонт приміщень під потреби дитячої кардіохірургії у складі відділення кардіохірургії та трансплантації серця Центру серця та судин у КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука,9 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ID закупівлі: UA-2021-08-18-001849-b), повідомляємо наступне. Пункт 19 частини 2 статті 22 Закону встановлює, що у тендерній документації замовник повинен зазначити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Замовник у п.1.3. розділу 3 тендерної документації встановив перелік формальних помилок. Відповідно до п.19 ч.2 статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовник вважав за необхідне встановити саме такий перелік та приклади формальних помилок та самостійно кваліфікувати їх, з метою недопущення в майбутньому розбіжностей щодо їх тлумачення. Враховуючи вищевикладене замовником жодним чином не порушено положення Закону щодо складання тендерної документації. На даний момент у замовника відсутня технічна можливість внести зміни до тендерної документації, оскільки закупівля переведена у статус «Завершена». Просимо взяти до уваги надане пояснення та додатково повідомляємо про те що, в подальшому зобов’язуємось дотримуватись вимог законодавства про публічні закупівлі.
Дата публікації звіту: 23.05.2022 09:04

Запити/Пояснення