Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (хомути ремонтні)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються державною (українською) мовою відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до неї, повинні бути складені українською мовою. Документи, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), обов’язково повинні мати переклад на державну мову. У разі якщо в складі тендерної пропозиції учасника надається копія документа іноземною мовою, учасник повинен надати переклад на державну мову зроблений бюро перекладів українською мовою або з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками – нерезидентами України подаються державною мовою країни нерезидента, при цьому повинні мати завірений бюро перекладів переклад українською мовою або з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе Учасник. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції відповідно до умов тендерної документації
Завершена
5 561 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 610.00 UAH
Період моніторингу:17.12.2021 13:57 - 13.01.2022 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.12.2021 №796
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.12.2021 № 796.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-08-18-010472-a, 18.08.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/14939-2021 від 25.11.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Житомирводоканал» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-08-18-008283-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» та товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерекст LTD»; протокол засідання тендерного комітету; повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені переможцем після аукціону документи та інформацію; договір поставки від 18.10.2021 №643, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:24.12.2021 14:56 - 31.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:24.12.2021 14:56
Запити/Пояснення
35711
Номер:3bb6b273a113411480ec60f3b3a75b72
Назва:Запит про надання поснень
Дата опублікування:17.12.2021 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:23.12.2021 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479801
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 32) 297-02-35 atv.zakup@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-18-010472-a, яка проводилась комунальним підприємством «Житомирводоканал» (далі – Замовник) за відкритими торгами з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
p7s
sign.p7s
35990
Номер:3d6a702389ef438cb3d7f1c423f4d86a
Назва:Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу
10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 120
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:
КП “Житомирводоканал” надає пояснення щодо запиту про надання пояснення Державної аудиторської служби України на закупівлю ДК 021:2015 код 44160000-9 магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (хомути ремонтні) оголошення № UA-2021-08-18-010472-a.
Відповідно до Статуту метою діяльності Комунального підприємства “Житомирводоканал” Житомирської міської ради є безперебійна експлуатація діючих споруд водопроводу і каналізації, які знаходяться на балансі підприємства з метою забезпечення водоспоживачів міста Житомира питною водою та очистки стічних вод.
Відповідно до пункту 1 Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (надалі - Правила) КП “Житомирводоканал” є виконавцем послуг з водопостачання та водовідведення на території громади міста Житомир.
Пунктом 2.1 Правил технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України затвердженого
Наказом Держжитлокомунгоспу України 05.07.95 № 30 визначено, що технічна експлуатація систем водопостачання та водовідведення здійснюється виробниками згідно із Водним кодексом України, Кодексом України про надра, законами України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", "Про питну воду та питне водопостачання", "Про охорону навколишнього природного середовища", "Про охорону праці", "Про житлово-комунальні послуги", іншими нормативно-правовими актами, а також державними будівельними нормами і правилами, державними санітарними нормами і правилами.
Технічна експлуатація систем водопостачання та водовідведення повинна забезпечувати безперебійну і надійну роботу всіх споруд при високих техніко-економічних і якісних показниках з урахуванням вимог охорони водойм від забруднення стічними водами і раціонального використання водних ресурсів.
Для забезпечення безперебійної і економічної роботи систем водопостачання та водовідведення необхідні:
профілактичний огляд і планово-попереджувальний ремонт мереж і споруд, їх елементів і устаткування;
вжиття заходів щодо попередження, вчасного виявлення і ліквідації аварій;
У разі виникнення аварій на спорудах, мережах, устаткуванні систем водопостачання та водовідведення виробник повинен негайно вжити заходів для їх швидкого виявлення, локалізації та повної ліквідації.
Іншими словами при експлуатації трубопроводів можливі аварійні ситуації у вигляді протікання через тріщини в трубах, свищів, іржавіння, механічних пошкоджень. Пошкодження трубопроводу – проблема, що потребує негайного вирішення. Але в умовах безперебійно функціонуючих інженерних мереж зробити це є досить складно, адже повне відключення системи спричинить припинення водопостачання і водовідведення, що є неприпустимим. При неможливості швидкої заміни пошкодженої ділянки труби використовують хомути ремонтні. Хомут ремонтний – герметизуючий пристрій, який встановлюється на місце пошкодження трубопроводу для відновлення його працездатності та запобігання подальшій деформації.
Використання хомутів ремонтних забезпечує:
- оперативний монтаж – фіксація виробу займає трохи більше 10 хвилин;
- високу опірність зовнішнім факторам – витримує тиск до 10 атм і температуру носія до +120оС;
- тривалий термін експлуатації – незважаючи на те, що хомут вважається тимчасовим заходом, якісний пристрій може прослужити близько 5 років;
- зручність використання – дозволяє виконати ремонт трубопроводу без вимкнення водопровідної чи каналізаційної мережі.
Таким чином, хомути ремонтні – оперативний, надійний та економічно вигідний варіант усунення пошкоджень трубопроводу та є ефективним інструментом не тільки для вирішення актуальної аварійної ситуації, але й для забезпечення подальшого безперебійного та тривалого функціонування водопровідних та каналізаційних мереж.
Тому, технічними службами, що відповідають за безперебійну експлуатацію водопровідних та каналізаційних мереж визначають потреби в хомутах ремонтних по необхідних діаметрах, здійснюючи аналіз фактичного їх використання у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань підприємства.
При визначенні очікуваної вартості підприємство керувалося наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 27 “Про затвердждення примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” за методом №1.
Також КП “Житомирводоканал” повідомляє, що розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайтах не передбачено чинним законодавством України.