• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Калинівська в с. Павлівка Калинівського району Вінницької області», (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)

роботи повинні відповідати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та укладеного договору

Завершена

1 880 073.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 28 201.09 UAH
Номер: de9fc1a3a8a643f18b4f569ddec8358b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-13-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.10.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 13.10.2021 15:01 - 05.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.10.2021 №591 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 13.10.2021 №591 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2021-08-18-004868-a 18.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі установлено порушення абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням вимог Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу з питань управління комунальною власністю Калинівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 18 серпня 2021 року №48), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЕОН-Ш" (далі – ТОВ "ЛЕОН-Ш"), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 вересня 2021 року №55, повідомлення про намір укласти договір від 06 вересня 2021 року, договір підряду від 23 вересня 2021 року №185 (далі - Договір) та пояснення від 19 жовтня 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що у Додатку 2 тендерної документації Замовника зазначено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору, чим не дотримано вимог частини четвертої статті 41 Закону, якою визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Також, у Додатку 2 тендерної документації визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, що передбачені згідно статті 36 Закону, тоді як такі випадки наведено у статті 41 Закону. Крім того, установлено, що відповідно до підпункту 3.1.4. пункту 1 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію. Однак, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЛЕОН-Ш" не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію. Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЛЕОН-Ш" електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам підпункту 3.1.4. пункту 1 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Також, у підпункті 2.3. пункту 2 Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): під аналогічним договором розуміється, договір підписаний в результаті участі в процедурі закупівлі з аналогічним кодом предмету закупівлі. Однак, учасником ТОВ "ЛЕОН-Ш" надано аналогічні договори від 09 квітня 2019 року №10 та від 16 березня 2020 року №8, які підписані не за результатами участі в процедурах закупівель і мають код предмету закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 – «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та ДК 021:2015: 45233220-7 – «Влаштування дорожнього покриття», що не відповідає коду ДК 021:2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація». Зважаючи на зазначене, учасник ТОВ "ЛЕОН-Ш" не дотримався підпункту 3.1.4. пункту 1 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 1 тендерної документації. Крім того, зазначений учасник у складі тендерної пропозиції не надав підтвердження ознайомлення з правом внесення змін до своєї тендерної пропозиції або відкликання її до закінчення кінцевого строку подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції, а також довідки щодо розуміння відповідальності згідно статті 358 Кримінального Кодексу України за підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, чим не дотримався вимог підпункту 3.8.1. пункту 8 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», підпункту 5.2.7. пункту 2 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а також не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ЛЕОН-Ш", як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а також не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а визнав його переможцем та уклав Договір. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Пунктом 2.1. розділу 2. Договору передбачено, що перелік та вартість робіт на об’єкті підряду визначається згідно договірної ціни та підтверджуючих розрахунків, що є невід’ємною частиною даного договору. Крім того, у пункті 13.1 розділу 13. Договору зазначено, що додатками до договору є календарний план-графік виконання робіт та графік фінансування робіт. При цьому, установлено, що Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив підтверджуючих розрахунків, які відповідно до пункту 2.1. розділу 2. Договору №4 є його невід’ємною частиною, а також додатків до договору: календарний план-графік виконання робіт та графік фінансування робіт, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 02.11.2021 15:46 - 17.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.11.2021 15:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку моніторингу відділ з питань управління комунальною власністю повідомляє про неможливісь усунення виявлених порушень, тому що відповідно до Статті 651 «Підстави для зміни або розірвання договору» цивільного кодексу визначено: «Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом» Також керуючись ст. 188 «Порядок зміни та розірвання господарських договорів» Господарського кодексу. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Відділ з питань управління комунальною власністю Калинівської міської ради не може розірвати договір підряду, про що свідчать завантажені нижче підтверджуючі документи.
Дата публікації звіту: 08.11.2021 15:31

Запити/Пояснення