-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Поточний середній ремонт вулиці Студентська урочище Гушово Шацької селищної ради Волинської області
Завершена
6 315 696.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 578.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 578.48 UAH
Номер:
9c56cdcafb83451988c0e5220f460a0b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-21-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2022 00:00
Період моніторингу:
21.04.2022 13:29 - 18.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2022 Одеса № 146
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.04.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.04.2022 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
7 UA-2021-08-18-000890-c 18.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, внесення змін до ТД, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Шацької селищної ради Шацького району Волинської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.08.2021 № 2, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.09.2021 № 3, тендерні пропозиції учасників приватного акціонерного товариства «Ковельське шляхово-будівельне управління №63» та товариства з обмеженою відповідальністю «Вельт Капітал» (далі – ТОВ «Вельт Капітал»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.10.2021 № 38, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 13.10.2021 в електронній системі закупівель, договір від 01.11.2021 № 268 (далі – Договір), додаткову угоду від 21.12.2021 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення отримані 26.04.2022 та 06.05.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 6 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» частини 2 додатку 1 до ТД, Замовником визначено спосіб підтвердження переможцем інформації щодо відсутності підстав для відхилення у відповідності до статті 17 Закону, зокрема зазначено, що інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником самостійно, що є доступною в електронній системі закупівель. При цьому, у випадку, якщо переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого переможця, він надає документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості відповідним органом.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу тендерної пропозиції переможця ТОВ «Вельт Капітал» установлено, що згідно Відповіді на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби від 18.10.2021, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України, у ТОВ «Вельт Капітал» наявна заборгованість.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 04.05.2022 щодо відсутності у учасника ТОВ «Вельт Капітал» як переможця документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, а саме: у випадку якщо переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого переможця, він надає документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості відповідним органом, у спосіб, встановлений у пункті 6 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» частини 2 додатку 1 до ТД, Замовник 06.05.2022 надав пояснення, що відсутність заборгованості в учасника підтверджується довідкою в довільній формі, а також наявністю відкритого провадження по справі щодо оскарження податкового повідомлення-рішення, відповідно до якого була нарахована заборгованість податковою службою.
Проте переможцем ТОВ «Вельт Капітал» не надано у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, жодного документу шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, який би підтверджував відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого переможця, чим не дотримано вимоги пункту 6 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» частини 2 додатку 1 до ТД.
Отже на порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Вельт Капітал» через ненадання ним як переможцем торгів документу, що підтверджує відсутність підстави установленої статтею 17 Закону.
Період усунення порушень:
10.05.2022 15:58 - 25.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2022 15:58
Оскарження висновку в суді
Опис:
Шацька селищна рада (Замовник) долучає Заперечення щодо висновку моніторингу та звертається до Волинського окружного адміністративного суду із позовною заявою про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель.
Відповідно до частини 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній на дату моніторингу) у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Дата публікації:
17.05.2022 12:01
Дата відкриття провадження:
26.05.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
№140/3940/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Протокол до рішення суду
Дата публікації звіту:
23.12.2022 12:57
Запити/Пояснення
Номер:
2e26360f77f44bb692166f7171d44362
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.04.2022 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
674ec32dd2f24ac8b6441d25fd02d4bf
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
26.04.2022 23:22
Опис:
1. Надати відповідь по закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт вулиці Студентська урочища Гушово Шацької селищної ради Волинської області» (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо потреби в отриманні таких пояснень : яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також посилання на сторінку власного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Шацька селищна рада надає пояснення, а саме вулиця Студентська урочища Гушово Шацької селищної ради Волинської області, проходить по території Шацької селищної ради поблизу багато численних баз відпочинку на березі озера Світязь. Стан вулиці не відповідає сучасним вимогам безпеки: відсутнє асфальтобетонне покриття, відсутні тротуари, немає технічних засобів організації дорожнього руху. Всі ці чинники викликають необхідність проведення ремонту вулиці. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені робочим проектом «Поточний середній ремонт вулиці Студентська урочище Гушово Шацької селищної ради Волинської області», шифр 2-06/21, розробленим проектною організацією МПП «Автодорсервіс», відповідно до наявної потреби із забезпечення комфортного сполучення жителів та відпочиваючих в урочищі Гушово та отримання безперешкодного доступу до їх помешкань чи місць відпочинку. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно кошторисної частини робочого проекту та опубліковані в електронній системі в додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації. Очікувана вартість закупівлі становить – 6 315 696,00грн.
3. Шацька селищна рада надає посилання на сторінку власного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»: https://shsrada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-11-39-09-10-01-2022/
4. Пояснення надано через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту та оприлюднено через авторизований електронний майданчик оголошення про проведення процедури відкритих торгів в електронній системі закупівель з урахуванням статей 10 та 21 Закону.
Номер:
2b653f0e727944948ffd399765493250
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
26.04.2022 23:25
Опис:
1. Надати відповідь по закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт вулиці Студентська урочища Гушово Шацької селищної ради Волинської області» (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо потреби в отриманні таких пояснень : яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також посилання на сторінку власного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Шацька селищна рада надає пояснення, а саме вулиця Студентська урочища Гушово Шацької селищної ради Волинської області, проходить по території Шацької селищної ради поблизу багато численних баз відпочинку на березі озера Світязь. Стан вулиці не відповідає сучасним вимогам безпеки: відсутнє асфальтобетонне покриття, відсутні тротуари, немає технічних засобів організації дорожнього руху. Всі ці чинники викликають необхідність проведення ремонту вулиці. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені робочим проектом «Поточний середній ремонт вулиці Студентська урочище Гушово Шацької селищної ради Волинської області», шифр 2-06/21, розробленим проектною організацією МПП «Автодорсервіс», відповідно до наявної потреби із забезпечення комфортного сполучення жителів та відпочиваючих в урочищі Гушово та отримання безперешкодного доступу до їх помешкань чи місць відпочинку. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно кошторисної частини робочого проекту та опубліковані в електронній системі в додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації. Очікувана вартість закупівлі становить – 6 315 696,00грн.
3. Шацька селищна рада надає посилання на сторінку власного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»: https://shsrada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-11-39-09-10-01-2022/
4. Пояснення надано через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту та оприлюднено через авторизований електронний майданчик оголошення про проведення процедури відкритих торгів в електронній системі закупівель з урахуванням статей 10 та 21 Закону.
Номер:
04b7ded7f65945d29ded10153f492c39
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.05.2022 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Вельт Капітал» (далі – ТОВ «Вельт Капітал») та укладення договору про закупівлю, тоді як згідно Відповіді на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби від 18.10.2021, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України, у переможця ТОВ «Вельт Капітал» наявна заборгованість, однак, останнім не надано у спосіб, визначений у пункті 6 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» частини 2 додатку 1 до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, а саме: у випадку якщо переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого переможця, він надає документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості відповідним органом?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
6f93c54d543642ed97b432f9057b54ef
Назва:
Пояснення щодо моніторингу до закупівлі "Поточний середній ремонт вулиці Студентська урочище Гушово Шацької селищної ради Волинської області (UA-2021-08-18-000890-c)"
Дата опублікування:
06.05.2022 16:35
Опис:
На Ваш запит від 04.05.2022 року щодо надання пояснень стосовно правомірності визначення Учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» переможцем процедури закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації учасник-переможець повинен надати підтвердження по ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі про наявність/відсутність заборгованості в довільній формі, що останнім було зроблено. Додатково документацією передбачено, що електронна система автоматично формує звіт про наявність/відсутність заборгованості. Так, 18.10.2021 року електронною системою було сформовано Витяг/квитанцію про наявність в Учасника-переможця заборгованості. При цьому, як вияснилося в ході спільних перемовин та звернення до ДФС України – зазначена інформація не відповідає дійсності з огляду на таке.
По-перше, Учасник на виконання вимог документації підтвердив самостійно відсутність заборгованості(Додаток 1).
По-друге, після формування Витягу/квитанції у електронній системі закупівель Замовник звернувся до Учасника з наданням відповідних пояснень, в ході яких було встановлено, що дана заборгованість була нарахована податковою службою помилково, і до моменту укладення договору було відкрите адміністративне провадження з даного питання 24.09.2021 року, після чого згідно з ухвалою Львівського окружного адмінсуду остання була визнана неправомірною (рішення та додатки долучаються до пояснень для ознайомлення представниками ДАСУ). Більше того, 13 жовтня (в момент укладення договору) судом було направлено відповідне повідомлення та внесено в податкову базу рішення про списання, однак, оскільки система не відображає такі дії одразу, а з запізненням в декілька днів, виникла технічна колізія у відображенні інформації.
Таким чином, варто підсумувати, що відсутність заборгованості в Учасника підтверджується довідкою в довільній формі, а також рішенням суду від 24.09.2021 року та відповідними ухвалами про списання (Додаток2 та Додаток 3), які були скеровані до податкової до моменту підписання договору, однак у зв’язку з технічним функціоналом бази боржників, електронна система закупівель відобразила неправдиву інформацію.