-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт (відновлення) покрівлі будівлі школи (корпус А-3) КЗ «Китайгородський заклад Загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» за адресою: с. Китайгород, вул.Шкільна,1». Коригування.
Виконавець повинен надати Замовнику роботи, якість яких відповідає умовам, що звичайно ставляться до робіт відповідного характеру, всім санітарним , гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам та правилам, встановленим чинним законодавствам України.Додаткові кошти місцевого бюджету були уточнені згідно рішення сільської ради від 13.08.2021 року № 666-13/УІІІ,довідки № 74 (сума 3063946 грн.) та кошти зідно довідки № 77(сума 15000), довідки № 78 (сума 47883).
Завершена
3 126 829.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 634.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 634.15 UAH
Номер:
1d60498329ac4a33b124e4df9f7196fe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-29-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.09.2021 00:00
Період моніторингу:
29.09.2021 15:34 - 23.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
28.09.2021 № 508
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.09.2021 № 508
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2021-08-18-000086-a 18.08.2021 Виконавчий комітет Китайгородської сільської ради ( код ЄДРПОУ 41826716 ) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення Наказу №710.
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій. своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені невідповідності законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує в подальшому дотримуватися норм Наказу №710 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), (далі – Постанова №710) відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Китайгородської сільської ради, (далі Замовник) UA-P-2021-08-17-007167-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 21.07.2021 №19, протокол розгляду тендерної пропозиції, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРІФІТ» (далі – ТОВ «ГРІФІТ»), повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2021, договір від 21.09.2021 №53П-21, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 05.10.2021.
Моніторингом установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме, перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у 1 розділу 3 тендерної документації, не відповідає переліку формальних (несуттєвих помилок), затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі Наказ №710).
Період усунення порушень:
18.10.2021 17:14 - 01.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
18.10.2021 17:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Вашого Висновку від 18 жовтня 2021 року за результатами Моніторингу Виконавчий комітет Китайгородської сілсьької ради надає інформацію згідно листа-вкладення.
Дата публікації звіту:
22.10.2021 14:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Інформація щодо усунення порушення надана листом від 22.10.2021 №918
Дата публікації:
28.10.2021 11:24
Запити/Пояснення
Номер:
b2baacfeafea463b81c76a72e30d991d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.09.2021 11:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.10.2021 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
0f3a658d869f4cf1807d85726babf961
Назва:
Відповіді на запитання
Дата опублікування:
05.10.2021 08:47
Опис:
Стосовно Вашого запиту Про надання пояснень від 30.09.2021 року повідомляємо наступне:
1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі UA-2021-08-18-000086-a визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, та зазначені у тендерній документації до закупівлі. У свою чергу, тендерна документація з капітального ремонту була розроблена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої рішенням сесії сільської ради проектно-кошторисної документації (рішення від 13 серпня 2021 року № 667-13/УІІІ).Крім того, згідно експертного звіту (позитивного) Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» ВІД 12.08.2021 РОКУ № 1000/е/21.
Виконавець повинен надати Замовнику роботи, якість яких відповідає умовам, що звичайно ставляться до робіт відповідного характеру, всім санітарним , гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам та правилам, встановленим чинним законодавствам України. Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає додатковим коштам місцевого бюджету, які були уточнені згідно рішення сільської ради від 13.08.2021 року № 666-13/УІІІ, довідки № 74 (сума 3063946 грн.) та кошти зідно довідки № 77(сума 15000), довідки № 78 (сума 47883).Відповідно до очікуваної вартості застосовано процедуру закупівлі – відкриті торги.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості закупівлі було розміщено протягом п'яти робочих днів на офіційному веб-сайті Китайгородської сільської ради:
https://kytaihorod.otg.dp.gov.ua/ua 26 серпня 2021 року о 15-41 год.
2.Для проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів замовником розробляється та затверджується тендерна документація, яка повинна відповідати статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту-Закон), в якій повідомляється, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих)помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, а також роз’яснює, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме-технічні помилки, описки.
Тендерна документація Виконавчого комітету Китайгородської сільської ради розроблена з дотриманням вимог Закону, та містить приклади формальних (несуттєвих)помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції.
Перелік формальних (несуттєвих)помилок , вказаних в п.2 Розділі 5 тендерної документації публічної закупівлі ID UA-2021-08-18-000086-a вказаний відповідно ст.22 Закону. При цьому зауважуємо, що складання будь-яких переліків встановлених фактів формальних (несуттєвих)помилок на відповідність тендерної документації не передбачено ні самим Законом, ні нормативно-правовими актами, прийнятими на його виконання.
3.Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Відповідно до ст. 251 Цивільного Кодексу України:
-строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
-терміном є певний момент у часі, з настанням якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
Згідно п.1.4 проекту договору зазначено:
«1.4. Генпідрядник розпочне виконання робіт у строк, що не перевищує 10 днів з дня укладання договору і завершить виконання робіт до 31 жовтня 2021 року.»
Одже, договором визначений певний проміжок часу протягом якого Генпідрядник повинен виконати роботи, передбачені умовами такого договору. Тому, керуючись ст.251 ЦКУ, в договорі відсутня конкретна дата закінчення робіт, так як вона визначена строком до 31 жовтня 2021р., а саме проміжком часу в період з дня підписання договору до 31 жовтня 2021р включно. Це означає, що завершення робіт може бути здійснено у будь-який час та дату, але не пізніше 31.10.2021р.Тому датою завершення робіт відповідно умовам тендерної документації та умовам проекту договору, є будь-яка дата до 31.10.2021р включно.
Враховуючи об’єм робіт та матеріальні та робочі ресурси Генпідрядник самостійно планує свій час за який може виконати роботу, але максимальний термін завершення таких робіт становить не пізніше 31.10.2021р.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» невід'ємною частиною договору підряду є календарний
графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та
закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених
договором підряду. При цьому підрядник складає календарний графік з урахуванням матеріальних витрат та забезпеченості в трудових ресурсах.
Згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009р. затверджено Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві додаток "Календарний графік виконання робіт" конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт.
Обґрунтованість положень "Календарного графіку виконання робіт", які додатку до договору забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування
будівництва тощо. Аналіз виконання "Календарного графіка виконання робіт" можливість оцінювати сторонам хід будівництва в цілому та виконання окремих робіт, дотримання Підрядником та субпідрядниками визначених у договорі підряду строків будівництва та окремих робіт та своєчасно вживати заходів щодо наявних відхилень.
Саме тому, учасник ТОВ «ГРІФІТ» склав календарний графік з згідно норм діючого законодаства та визначив строки виконання робіт, в які він здійснить виконання робіт з предмету закупівлі в термін 20.09.2021р - 21.10.2021р.
Враховуючи вищевикладене календарний графік, наданий ТОВ «ГРІФІТ» повністю відповідає технічним, якісним , кількісним та іншим вимогам предмету закупівлі.
Номер:
961e569d7e584fff97f44427514dca34
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.10.2021 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2021 00:00
Опис:
Питання_UA-2021-08-18-000086-a.doc
Номер:
fe6f9aecf7c748d7b6d454a6df2ebcb2
Назва:
Відповіді на запитання
Дата опублікування:
05.10.2021 08:43
Опис:
Стосовно Вашого запиту Про надання пояснень від 01.10.2021 року повідомляємо наступне:
1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі UA-2021-08-18-000086-a визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, та зазначені у тендерній документації до закупівлі. У свою чергу, тендерна документація з капітального ремонту була розроблена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої рішенням сесії сільської ради проектно-кошторисної документації (рішення від 13 серпня 2021 року № 667-13/УІІІ).Крім того, згідно експертного звіту (позитивного) Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» ВІД 12.08.2021 РОКУ № 1000/е/21.
Виконавець повинен надати Замовнику роботи, якість яких відповідає умовам, що звичайно ставляться до робіт відповідного характеру, всім санітарним , гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам та правилам, встановленим чинним законодавствам України. Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає додатковим коштам місцевого бюджету, які були уточнені згідно рішення сільської ради від 13.08.2021 року № 666-13/УІІІ, довідки № 74 (сума 3063946 грн.) та кошти зідно довідки № 77(сума 15000), довідки № 78 (сума 47883).Відповідно до очікуваної вартості застосовано процедуру закупівлі – відкриті торги.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості закупівлі було розміщено протягом п'яти робочих днів на офіційному веб-сайті Китайгородської сільської ради:
https://kytaihorod.otg.dp.gov.ua/ua 26 серпня 2021 року о 15-41 год.
2.Для проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів замовником розробляється та затверджується тендерна документація, яка повинна відповідати статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту-Закон), в якій повідомляється, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих)помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, а також роз’яснює, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме-технічні помилки, описки.
Тендерна документація Виконавчого комітету Китайгородської сільської ради розроблена з дотриманням вимог Закону, та містить приклади формальних (несуттєвих)помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції.
Перелік формальних (несуттєвих)помилок , вказаних в п.2 Розділі 5 тендерної документації публічної закупівлі ID UA-2021-08-18-000086-a вказаний відповідно ст.22 Закону. При цьому зауважуємо, що складання будь-яких переліків встановлених фактів формальних (несуттєвих)помилок на відповідність тендерної документації не передбачено ні самим Законом, ні нормативно-правовими актами, прийнятими на його виконання.
3.Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Відповідно до ст. 251 Цивільного Кодексу України:
-строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
-терміном є певний момент у часі, з настанням якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
Згідно п.1.4 проекту договору зазначено:
«1.4. Генпідрядник розпочне виконання робіт у строк, що не перевищує 10 днів з дня укладання договору і завершить виконання робіт до 31 жовтня 2021 року.»
Одже, договором визначений певний проміжок часу протягом якого Генпідрядник повинен виконати роботи, передбачені умовами такого договору. Тому, керуючись ст.251 ЦКУ, в договорі відсутня конкретна дата закінчення робіт, так як вона визначена строком до 31 жовтня 2021р., а саме проміжком часу в період з дня підписання договору до 31 жовтня 2021р включно. Це означає, що завершення робіт може бути здійснено у будь-який час та дату, але не пізніше 31.10.2021р.Тому датою завершення робіт відповідно умовам тендерної документації та умовам проекту договору, є будь-яка дата до 31.10.2021р включно.
Враховуючи об’єм робіт та матеріальні та робочі ресурси Генпідрядник самостійно планує свій час за який може виконати роботу, але максимальний термін завершення таких робіт становить не пізніше 31.10.2021р.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» невід'ємною частиною договору підряду є календарний
графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та
закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених
договором підряду. При цьому підрядник складає календарний графік з урахуванням матеріальних витрат та забезпеченості в трудових ресурсах.
Згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009р. затверджено Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві додаток "Календарний графік виконання робіт" конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт.
Обґрунтованість положень "Календарного графіку виконання робіт", які додатку до договору забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування
будівництва тощо. Аналіз виконання "Календарного графіка виконання робіт" можливість оцінювати сторонам хід будівництва в цілому та виконання окремих робіт, дотримання Підрядником та субпідрядниками визначених у договорі підряду строків будівництва та окремих робіт та своєчасно вживати заходів щодо наявних відхилень.
Саме тому, учасник ТОВ «ГРІФІТ» склав календарний графік з згідно норм діючого законодаства та визначив строки виконання робіт, в які він здійснить виконання робіт з предмету закупівлі в термін 20.09.2021р - 21.10.2021р.
Враховуючи вищевикладене календарний графік, наданий ТОВ «ГРІФІТ» повністю відповідає технічним, якісним , кількісним та іншим вимогам предмету закупівлі.