-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту: "Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт комунального закладу "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №2 департаменту освіти Маріупольської міської ради Донецької обл." за адресою: вул. Кронштадтська, 11а у Приморському районі м. Маріуполя" (коригування)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються учасником і мають відношення до пропозиції, складаються українською мовою за винятком документів, які надані учасником у складі тендерної пропозиції, але не готуються учасником безпосередньо (довідки, висновки, угоди та ін.) викладені не на українській мові. Документи Учасника, які входять до складу тендерної пропозиції, складені з використанням програмних комплексів, повинні бути складені українською мовою.
Завершена
94 363 998.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 472 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 472 000.00 UAH
Номер:
367bb8b03d274661be4d9e5480056426
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-05-000109
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2021 00:00
Період моніторингу:
05.10.2021 17:31 - 29.10.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.10.2021 № 352
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-08-17-011357-a 17.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ТА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МІРА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Міського управління капітального будівництва» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 17.08.2021 № 2, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ТА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МІРА» (далі –
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ТА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МІРА»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 06.09.2021 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2021, договір підряду від 17.09.2021 № 180/2021, пояснення Замовника, отримане на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 12.10.2021.
Період усунення порушень:
26.10.2021 17:50 - 30.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.10.2021 17:50
Запити/Пояснення
Номер:
ee4ea03a74d54d33b49e85ed25b0e8ed
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.10.2021 09:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту: «Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт комунального закладу «Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №2 департаменту освіти Маріупольської міської ради Донецької обл.» за адресою: вул. Кронштадтська, 11а у Приморському районі м. Маріуполя» (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-17-011357-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fbe9c7de7f294c568636b68f3bfac0fa
Назва:
Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
12.10.2021 10:53
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – будівельно-монтажних робіт, розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією, згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво»;
- Програми економічного і соціального розвитку м. Маріуполя, прийнятої Маріупольською міською радою, згідно ст. ст. 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проектів Бюджетної декларації та державного бюджету».
Згідно Постанови КМУ від 11.10.2016 №1266 п. 710 передбачено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно цієї вимоги надаємо посилання на веб-сайт Маріупольської міської ради https://mariupolrada.gov.ua/ru/page/zakupivli (розділ обгрунтування предмету закупівлі).
Також додаємо скановані копії зведеного кошторисного розрахунку витрат по об’єкту, експертного звіту та наказу про затвердження проєктної документації. Програма економічного і соціального розвитку м. Маріуполя міститься у вільному доступі на офіційному сайті Маріупольської міської ради за електронною адресою https://mariupolrada.gov.ua/.