-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт спортивного майданчика із влаштуванням вуличних тренажерів на території ліцею «Львівський» на вул. Лисеницькій, 3 (Код ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Замовник процедури закупівлі не вимагає забезпечення виконання договору про закупівлю.
Завершена
6 506 725.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 533.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 533.62 UAH
Номер:
502caaecf3494b1ca2b9c1f990381ad3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-01-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.06.2022 00:00
Період моніторингу:
01.06.2022 14:10 - 24.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.06.2022 № 6-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.06.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.06.2022 № 6-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2021-08-17-004925-b 17.08.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ ІК «Укрбудсервіс» встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 15 частини першої статті 19 Закону.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік ліцею «Львівський» Львівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 30.08.2021 № 2) зі змінами; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна Компанія «Укрбудсервіс» (далі – ТОВ ІК «Укрбудсервіс»; повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції; протокол тендерного комітету від 22.09.2021 № 4; вимога про усунення невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір; договір від 04.10.2021 № 04-10-21 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-08-17-004925-b; додаткові угоди від 04.10.2021 № 1 та від 25.10.2021 № 2 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору від 07.10.2021 та від 28.10.2021; пояснення Замовника та документи, отримані 10.06.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ІК «Укрбудсервіс» Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
При цьому, на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містить перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Крім того встановлено, що учасник ТОВ ІК «Укрбудсервіс», якого Замовник визнав переможцем та уклав з ним Договір про закупівлю, має намір залучити спроможності товариства з обмеженою відповідальністю «Динамо Інвест» (далі – ТОВ «Динамо Інвест»), як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Разом з тим, Замовник на порушення пункту 15 частини першої статті 19 Закону в звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-08-17-004925-b не зазначив повне найменування та місцезнаходження ТОВ «Динамо Інвест».
Також, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі Замовник на порушення частини п’ятої статті 8 Закону не надав протягом трьох робочих днів пояснення (інформацію, документи) на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель 06.06.2022. Відповіді на запити в електронній системі закупівель Замовником оприлюднені 10.06.2022 або на четвертий робочий день.
Період усунення порушень:
22.06.2022 16:03 - 09.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2022 16:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Шановний Південний офіс Держаудит служби в Миколаївській області .
Щодо наданого Вами висновку моніторингу від 22.06.22року у найкоротший термін повідомляємо про наступне; що директор Ліцею «Львівський» Львівської міської ради зібрав термінову нараду у складі колишніх членів комітету, який згідно «Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами (далі – Закон)» був ліквідований на даний момент, та уповноваженої особи з метою усунення та недопущення в майбутньому порушень у сфері публічних закупівель. На вказаній вище нараді, в межах своїх повноважень керівника навчального закладу, були проведенні роз’яснення. щодо роботи в процедурі публічних закупівель, про відповідальність за порушення в сфері публічних закупівель, акцентовано увагу на їх правах та обов’язках положення в Законі України. щодо розроблення тендерної документації, а також положення розгляду та оцінки тендерної пропозиції, яка здійснюється згідно ст..29 Закону. Запрошені особи уважно вислухали та занотували все, що було роз’яснено. Також був запрошений фахівець у сфері публічних закупівель , за для роз’яснень,щодо норм закупівель.
Додатково просимо Вас ще раз звернути увагу на те, що 01.01.2022року згідно «Закону» робота на електронному майданчику може проводити тільки уповноважена особа , після проходження тестування, тому тендерний комітет був ліквідований. Від так керівник навчального закладу Ліцей « Львівський» Львівської міської ради в межах своїх повноважень провів роз’яснювальну роботу з колишнім складом тендерного комітету, та діючої уповноваженої особи.
Водночас повідомляємо ,що звіт про проведення процедури закупівлі формується електронною системою закупівель автоматично. Замовник не має жодних технічних чи функціональних можливостей змінити чи відредагувати інформацію яку відображено у звіті. При поданні тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі заповняють електронне поле « Інформація про субпідрядника» саме ці відомості згодом автоматично підтягуються електронною системою та відображаються в звіті про проведення процедури закупівлі.
В останньому реченні розміщеного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей , наявний перелік документів який повинен був надати учасник протягом 24-ох годин з моменту розміщення вказаного замовником.
Також, ще раз приносимо свої Вибачення за відповідь на запит органу державного фінансового контролю, тільки 10.06.22 р.,так як дійсно у зв’язку з введеним військовим станом в Україні робота дуже ускладнена та наявність працівників на місцях не завжди вчасно можлива.
З повагою Директор Ліцей « Львівський» Львівської міської ради Закалюк А.Є.
Дата публікації звіту:
28.06.2022 22:35
Запити/Пояснення
Номер:
599ccb59ff1b4f0d87d366c7e0933391
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
06.06.2022 13:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт спортивного майданчика із влаштуванням вуличних тренажерів на території ліцею «Львівський» на вул. Лисеницькій, 3 (Код ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6f6c011c72fa45c3a6e070914b8ae0da
Назва:
відповідь на запит з питання на підставі яких документів здійсненно обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Дата опублікування:
10.06.2022 21:44
Опис:
Начальнику відділу контролю у сфері закупівель
Управління Південного офісу Держаудитслужби в
Миколаївський області
п. Черновол Сергій
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом « Капітальний ремонт спортивного майданчика із влаштуванням вуличних тренажерів на території ліцею «Львівський» на вул. Лисинецький ,3 (Код ДК 021:2015(CPV:45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)» від 06.06.2022року був надісланий запит у потребі в отриманні пояснень,інформації з питання ,яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначеного його очікувану вартість. Також просили надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
По даному питанню хочемо повідомити наступне:
1. Ми не розміщували інформацію на веб-сайту ,оскільки Ми не є розпорядником бюджетних коштів а фактичні користувачі від так не були забов’язані розміщувати дану інформацію.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначеного його очікувану вартість було здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва « Капітальний ремонт території з влаштуванням вуличних тренажерів у ліцей « Львівський» на вул..Лисинецький,3» від. 23 червня 2021року, та Робочого проекту « Капітальний ремонт території з влаштуванням вуличних тренажерів у ліцей « Львівський» на вул..Лисинецький,3» від 25.06.2021 року.
Додаток:
1. Скан. копія Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва « Капітальний ремонт території з влаштуванням вуличних тренажерів у ліцей « Львівський» на вул..Лисинецький,3» від. 23 червня 2021року.
2. Скан. копія та Робочого проекту « Капітальний ремонт території з влаштуванням вуличних тренажерів у ліцей « Львівський» на вул..Лисинецький,3» від 25.06.2021 року.
Номер:
797870db13804d5399e58eb78c6cb7d2
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
06.06.2022 13:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт спортивного майданчика із влаштуванням вуличних тренажерів на території ліцею «Львівський» на вул. Лисеницькій, 3 (Код ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Додатковою угодою від 25.10.2021 № 2 до договору про закупівлю від 04.10.2021 № 04-10-21 (далі – Договір) змінено його істотні умови, а саме: продовжено строк дії договору та продовжено строк виконання робіт.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин для укладання додаткової угоди від 25.10.2021 № 2 до Договору та продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c667a92b8b9c4c56a940e2e1e955d54c
Назва:
Обгрунтування укладення додаткової угоди №2 від25.10.2021 року
Дата опублікування:
10.06.2022 21:38
Опис:
Начальнику відділу контролю у сфері закупівель
Управління Південного офісу Держаудитслужби в
Миколаївський області
п. Черновол Сергій
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом « Капітальний ремонт спортивного майданчика із влаштуванням вуличних тренажерів на території ліцею «Львівський» на вул. Лисинецький ,3 (Код ДК 021:2015(CPV:45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)» від 06.06.2022року був надісланий запит у потребі в отриманні пояснень,інформації з питання додаткової угоди від 25.10.2021року №2 до договору про закупівлю від 04.10.2021року № 04-10-21 а саме чому продовжений строк договору додатковою угодою.. Також відповідь мали надати протягом трьох робочих днів.
1) Ми б хотіли звернути увагу що на даний час з 24.02.2022 року в Україні був ведений військовий стан, робота з того приводу значно ускладнена,а саме не стабільною роботою майданчика, електронних скриньок. У зв’язку з цим дізналися про моніторинг 10.06.2022року і змогли тільки тоді ознайомитись та надати відповідь.
2) Додаткова угода №2 від 25.10.2021року до договору про закупівлю від 04.10.2021року № 04-10-21 була зі згодою двох сторін, так як 18.10.21 року № 367\1 вихідного листа, нами був направлений лист на ім’я Директора Петричко Н.В ТзОВ « Інвестеційна компанія
« УКРБУДСЕРВІС» в якому ми повідомили що оплата виконаних робіт у 2021 році може бути здійсненна часткова, згідно з кошторисними призначеннями і 19.10.2021року № 19\10\21 вхідного листа ,отримали відповідь де ТзОВ « Інвестеційна компанія
« УКРБУДСЕРВІС» просить про продовження строку дії Договору про закупівлю №4-10-21 від 04.жовтня 2021 року та строку виконання забов’язань щодо виконання робіт і просить внести зміни до договору №4-10-21 від 04.жовтня 2021 року внаслідок виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставини непереборної сили.
Враховуючи вище наведене було двома сторонами прийняте рішення про додаткову угоду №2 від 25.10.2021року до договору про закупівлю від 04.10.2021року № 04-10-21.
Додаток:
1. Скан копія вихідного листа № 367\7 від 18.10.2021 року.
2. Скан копія вхідного листа № 19\10\21 від 19 жовтня 2021р