-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Молоко коров’яче пастеризоване питне не менше 3,2% жиру та молоко незбиране згущене з цукром не менше 8,5% жиру, код – 15510000-6 Молоко та вершки
Місце поставки: їдальні закладів середньої освіти та закладів дошкільної освіти Куликівської селищної ради
Торги відмінено
296 089.60
UAH з ПДВ
Номер:
4e0f62509467445eb38548600b3fc56e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-19-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2021 00:00
Період моніторингу:
19.08.2021 13:03 - 14.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.08.2021 № 477
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 19.08.2021 № 477
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-08-17-010814-а 17.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління
Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Світлана ЛУК’ЯНЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, туризму, сім’ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, протокол переговорів від 17.08.2021 № 105, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі від 17.08.2021, протокольне рішення від 17.08.2021 № 107, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) оприлюднене 17.08.2021 в електронній системі закупівель, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.08.2021.
Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, в порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону).
Відповідно до вимог пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону Замовник відміняє переговорну процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Період усунення порушень:
28.08.2021 15:10 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2021 15:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі Висновку Північного офісу Держаудитслужби (обл) за результатом моніторингу Переговорної процедури закупівлі за предметом: Молоко коров'яче пастеризоване питне не менше 3,2 % жиру та молоко незбиране згущене з цукром не менше 8,5 % жиру за ДК 021:2015:15510000-6 Молоко та вершки та у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівлі , уповноваженою особою Управління ОКТСМС Куликівської селищної ради прийнято рішення щодо скасування закупівлі (переговорної процедури) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-17-010814-a згідно ч.8 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" . Дане рішення оприлюднене в електронній системі закупівель в день прийняття такого рішення. Протокол щодо прийняття рішення УО №116 від 30.08.2021 року додається.
Дата публікації звіту:
30.08.2021 14:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації:
30.08.2021 16:00
Запити/Пояснення
Номер:
c5c0320ae2c943e1a3b67229d167a36c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.08.2021 13:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «Молоко коров’яче пастеризоване питне не менше 3,2% жиру та молоко незбиране згущене з цукром не менше 8,5% жиру», за ДК 021:2015:15510000-6 Молоко та вершки, очікуваною вартістю 296 089,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-17-010814-а), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0e2b322608234dfd9080df9462dab174
Назва:
Відповідь на Запит
Дата опублікування:
27.08.2021 11:50
Опис:
У відповідь на Запит Північного офісу Держаудитслужби (обл) від 20 серпня 2021 року ID моніторингу: UA-M-2021-08-19-000024 Управління освіти, культури, туризму, сім’ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради повідомляє, що електронний аукціон процедури відкритих торгів ((UA-2021-07-12-009431-с та UA-2021-07-29-003636-b) на закупівлю: ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване питне не менше 3,2% жиру та молоко незбиране згущене з цукром не менше 8,5% жиру) (Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету) не відбувся через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване питне не менше 3,2% жиру та молоко незбиране згущене з цукром не менше 8,5% жиру) відповідно до п.1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Розмір бюджетного призначення розраховується та подається працівниками бухгалтерії.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідності до зведених даних поданих потреб керівниками закладів загальної середньої освіти та закладів дошкільної освіти Куликівської селищної ради на період харчування вересень-грудень 2021 року з урахуванням аналізу подібної потреби минулих років.
Очікувана вартість закупівлі розрахована шляхом моніторингу та порівняння цін на ринку відповідного товару.
Згідно ч.1 та ч.2 ст.40 Закону «Про публічні закупівлі» було проведено переговори щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з учасником ПрАТ «Куликівське молоко». За результатом яких було складено Протокол переговорів №105 від 17.08.2021 року та узгоджено кількість товару, його ціну за одиницю та місце поставки.
У відповідності до ч.5 ст. 40 Закону уповноваженою особою прийнято рішення про намір укласти договір з даним Учасником переговорів та оприлюднено в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення такого рішення.
Одночасно інформація щодо закупівлі відображається на сторінці власного веб-сайту за посиланням: https://kulykivka-osvita.gov.ua.