• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Промислова в смт. Степанівка Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області (коригування) (ДК 021:2015, код 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)

Визначення предмета закупівлі здійснено з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10000,00 (десять тисяч гривень 00 копійок) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками або іншими фінансовими установами або страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком до тендерної документації); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Завершена

6 278 856.28 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 394.28 UAH
Номер: 4fb1d6476ba54a87a65e6b0807c66770
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-11-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.07.2022 14:05 - 02.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.07.2022 № 136 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Галина ВАШЕКА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2021-08-17-009163-a 17.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на порушення частини п’ятої статті 8 Закону Замовник через електронну систему закупівель несвоєчасно надав пояснення (інформацію, документи) на запит Держаудитслужби. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП «Шляхрембуд» встановлено порушення вимог абзаців других пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень на вимоги щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Хозхімсервіс», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень на вимоги щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.08.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Хозхімсервіс» (далі – ТОВ «Хозхімсервіс»), комунального підприємства «Шляхрембуд» Сумської міської ради (далі – КП «Шляхрембуд»), вимогу про усунення порушення від 20.08.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 20.09.2021, договір підряду № 06/10 від 06.10.2021 (далі – Договір), укладений між Замовником та КП «Шляхрембуд», додаткові угоди № 1 від 12.10.2021 та № 2 від 18.10.2021 до цього договору, пояснення Замовника, надані 25.07.2022 та 26.07.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на запит Держаудитслужби про надання пояснень, який оприлюднено 19.07.2022 через електронну систему закупівель, протягом трьох робочих днів не надав відповідні пояснення (інформацію, документи), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Такі пояснення Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 25.07.2022 та 26.07.2022. При цьому, третій робочий день для надання пояснень сплинув 22.07.2022. Відповідно до підпункту 2 пункту 5.1 розділу 3 тендерної документації Замовника від учасників вимагається подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (додаток 2 до тендерної документації). Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку, передбаченому умовами цієї тендерної документації, всі документи згідно пункту 5.1 та, зокрема, додатком 2 (пункт 5.2 розділу 3 тендерної документації Замовника). Так, згідно з пунктом 2 та 3 додатку 2 до тендерної документації Замовника обов’язкова наявність в учасника спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці. Інформація про кваліфікацію спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, підтверджується учасником документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, не раніше як за три роки до кінцевого терміну подання пропозицій. Для підтвердження наявності працівників, зазначених у довідці, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі тендерної пропозиції надаються повідомлення про прийняття працівника на роботу з підтверджуючим документом про його прийняття квитанцією. Учасник процедури закупівлі КП «Шляхрембуд» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 30.08.2021 № 02/1088 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, необхідної для забезпечення виконання робіт/надання, з інформацією, зокрема про начальника відділу охорони праці Лисянського В.В., наказ КП «Шляхрембуд» про прийняття на роботу Лисянського В.В. та виписки (витяг) з протоколів від 26.06.2019 № 28-8, від 29.03.2019 № 29-5 та від 11.04.2019, засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці щодо Лисянського В.В., які підтверджують знання ним питань з охорони праці. Водночас, учасник процедури закупівлі КП «Шляхрембуд» у своїй тендерній пропозиції не надав посвідчення Лисянського В.В., що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, повідомлення про прийняття працівника Лисянського В.В. на роботу та квитанцію, яка підтверджує доставку зазначеного повідомлення до територіальних органів Державної фіскальної служби (Державної податкової служби), чим не дотримався вимог пунктів 2 та 3 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Окрім того, відповідно до пункту 5.2 розділу 3 тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку, передбаченому умовами цієї тендерної документації, всі документи згідно пункту 5.1 та додатками, зокрема четвертим. Так, згідно з пунктом 1 додатку 4 до тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати інформаційну довідку про досвід виконання аналогічного договору. При цьому, сума виконання за договором (-ами) підтверджується копіями актів здачі-приймання робіт за формою КБ-2, КБ-3, які надаються учасником в складі тендерної пропозиції. Під аналогічним договором необхідно розуміти укладений учасником договір з капітального ремонту доріг з обсягом виконання робіт/надання послуг за договором не менше ніж обсяги оголошеної процедури закупівлі (пункт 2 додатку 4 до тендерної документації Замовника). Учасник процедури закупівлі КП «Шляхрембуд» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 30.08.2021 № 02/8803 про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з інформацією про виконані договори, а саме: договір від 26.06.2017 № 80/17 з капітального ремонту вул. Роменська (далі – Договір з капітального ремонту) та договір від 27.03.2020 № 238-б з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та штучних споруд м. Суми, вул. Харківська (далі – Договір з поточного ремонту). Також у складі тендерної пропозиції вказаний учасник надав довідку від 30.08.2021 № 02/8803/2 з інформацією про вилучення Договору з капітального ремонту та актів КБ-2 та КБ-3 до цього договору за Ухвалою Ковпаківського районного суду від 07.06.2019 у справі № 592/8601/19. При цьому, відповідно до листа-роз’яснення від 30.08.2021 №02/8803/1, наданого у складі тендерної пропозиції учасника, КП «Шляхрембуд» надає Договір з поточного ремонту та акти КБ-2 та КБ-3 до нього і повідомляє, що при виконанні капітального та поточного ремонту керується одними і тими нормативно-правовими актами та законодавством України, відповідно до яких в залежності від об’ємів робіт (по всій вулиці чи частково на окремій ділянці) однакові роботи можуть оформлюватися як поточний чи капітальний ремонт. Слід зазначити, що відповідно до розділу 3 ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» надано тлумачення поняттям капітальний та поточний ремонти, а саме: капітальний ремонт – запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно- експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень, до діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг; поточний дрібний ремонт – підтримання транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг шляхом усунення незначних пошкоджень окремих елементів дороги, що виникли в процесі експлуатації; поточний середній ремонт – відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог. Отже, зважаючи на те, що капітальний та поточний ремонти відрізняються за рівним складності виконуваних робіт, учасник процедури закупівлі КП «Шляхрембуд» у своїй тендерній пропозиції документально не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та не надав акти здачі-приймання робіт за формою КБ-2, КБ-3 до Договору з капітального ремонту, чим не дотримався вимог пункту 1 додатку 4 до тендерної документації Замовника. При цьому, відповідно до пункту 5.10. розділу 3 тендерної документації Замовника у випадку ненадання учасником інформації та/або довідки та/або здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або надання її / їх не у відповідності до вимог, передбачених тендерною документацією та електронною тендерною документацією, або не в спосіб, передбачений тендерною документацією та електронною тендерною документацією, учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. З огляду на вищевказане, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі КП «Шляхрембуд» як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установлених статтею 16 Закону, та уклав з ним Договір. Відповідно до пункту 1.1 розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації. Так, згідно з пунктом 3 розділу 5 тендерної документації Замовника учасники у складі тендерних пропозицій надають гарантійний лист про те, що під час участі в аукціоні учасники зобов'язуються дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та уникати штучного та невиправданого занижування (демпінгування) своїх цін. Однак, учасник процедури закупівлі КП «Шляхрембуд» у своїй тендерній пропозиції не надав вказаний гарантійний лист, чим не дотримався вимог пункту 3 розділу 5 тендерної документації Замовника. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі КП «Шляхрембуд» як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 03.08.2022 18:12 - 18.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 03.08.2022 18:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи висновок Державної аудиторської служби України та відсутність фінансування згідно Календарного плану обсягів фінансування п.22 до Договору №06/10 від 06.10.2021року на 2022 рік, селищною радою було направлено КП «Шляхрембуд» Сумської міської ради директору Вегері О.О. додаткову угоду на припинення зобов’язань по Договору. Копію підкріплюємо.
Дата публікації звіту: 10.08.2022 16:35

Запити/Пояснення