-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Демонтаж інженерних будівель та споруд ЛМКП «Львівводоканал» на території КОС по вул. Пластова, 13 (інвентарні номери 28607, 28736, 28367, 28368а, 28608а, 29011, 31023, 92198, 92199, 28370), що підлягають списанню з балансу підприємства
Демонтаж інженерних будівель та споруд ЛМКП «Львівводоканал» на території КОС по вул. Пластова, 13 (інвентарні номери 28607, 28736, 28367, 28368а, 28608а, 29011, 31023, 92198, 92199, 28370), що підлягають списанню з балансу підприємства
Завершена
9 096 890.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 90 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 90 000.00 UAH
Номер:
76a83c4208354c728f49bd3a34162082
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-21-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2022 00:00
Період моніторингу:
21.04.2022 13:30 - 18.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2022 Одеса № 146
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.04.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.04.2022 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
5 UA-2021-08-17-006688-a 17.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, надання роз'яснень до ТД та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до ТД та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 17.08.2021 № 186-1, ТД зі змінами, затверджені рішеннями тендерного комітету протоколи від 26.08.2021 № 186-2, від 03.09.2021 № 186-3, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ОСКАР ДЕВЕЛОПМЕНТ», вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОСКАР ДЕВЕЛОПМЕНТ», протоколи засідань тендерного комітету від 15.09.2021 № 186-4, від 11.10.2021 № 186-5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 11.10.2021 в електронній системі закупівель, договір від 28.10.2021 № 25-928Т, додаткові угоди від 29.12.2021 № 1 та від 31.03.2022 № 2, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення отримані 03.05.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
04.05.2022 18:03 - 11.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.05.2022 18:03
Запити/Пояснення
Номер:
d8cd5a9a7ab342c285f431f6fbaa1278
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.04.2022 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
536ee298ae4d4d7bbe737db734bf911d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
26.04.2022 17:14
Опис:
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) на запит по моніторингу відкритих торгів на закупівлю «Демонтаж інженерних будівель та споруд ЛМКП «Львівводоканал» на території КОС по вул. Пластова, 13 (інвентарні номери 28607, 28736, 28367, 28368а, 28608а, 29011, 31023, 92198, 92199, 28370), що підлягають списанню з балансу підприємства», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2021-08-17-006688-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2022-04-21-000009) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення).
Звертаємо увагу та наголошуємо, що Замовник діє виключно в межах діючого законодавства України.
Замовник – ЛМКП «Львівводоканал» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України (надалі – ГКУ) Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки.
Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, оприлюдненого на офіційному веб-порталі Державної Казначейської Служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv) ЛМКП «Львівводоканал» є одержувачем бюджетних коштів. Таким чином, згідно норм Бюджетного Кодексу України ЛМКП «Львівводоканал» не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня).
Ані Конституція України, ані Закон України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), ані постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова), ані інші нормативно-правові акти не передбачають обґрунтування та оприлюднення замовниками - комунальними підприємствами технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості. Згідно до абзацу першого статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
На виконання вимог статті 4 Закону Замовником в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua) оприлюднений річний план закупівель, який в т.ч. містить очікувану вартість предмета закупівлі (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-P-2021-08-17-001534-c). На виконання вимог статті 10 Закону Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2021-08-17-006688-a), яке в т.ч. на виконання вимог п.4 ч.2 ст.21 Закону містить очікувану вартість предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів.
Номер:
b965d5ea64cd4e18b5c77d914a0ef535
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.04.2022 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ОСКАР ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі - ТОВ «ОСКАР ДЕВЕЛОПМЕНТ») умовам підпункту 2.4 пункту 4 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) тоді як учасником надано штатний розпис, який вводиться в дію з 05.07.2021, яким не підтверджено інформацію про наявність «робітників», про яких йдеться у пункті 13-54 довідки від 08.09.2021 № 0809/34?
Так, учасником надано довідку від 08.09.2021 № 0809/34 з інформацією про наявність ІТР та робітників, в якій окремо зазначено два розділи під назвою «ІТР» та «робітники». Водночас «робітники», виходячи з назви розділу вказаної довідки, перераховані у пункті 13-54, будуть залучені на підставі цивільно-правових договорів, з яких неможливо встановити, до яких саме будівельних професій вони відносяться та чи є вони саме тими робітниками основних будівельних професій, які необхідно підтвердити сканованою копією штатного розпису або витягом зі штатного розпису (слід зазначити, що виконавці по цивільно-правовим договорам не підпорядковуються правилам внутрішнього трудового розпорядку).
Відповідно до підпункту 2.4 пункту 4 розділу 1 Додатку 1 до ТД для підтвердження інформації про наявність робітників основних будівельних професій учасник повинен надати скановану копію штатного розпису або витягу зі штатного розпису.
2. Яким чином Замовник переконався у наявності у учасника ТОВ «ОСКАР ДЕВЕЛОПМЕНТ» у штаті не менше 50 працівників на відповідність умовам підпункту 1 пункту 4 розділу 1 Додатку 1 до ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
a2799cd20bb44c22ac257af7a4479cc3
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.05.2022 15:48
Опис:
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) на запит по моніторингу відкритих торгів на закупівлю «Демонтаж інженерних будівель та споруд ЛМКП «Львівводоканал» на території КОС по вул. Пластова, 13 (інвентарні номери 28607, 28736, 28367, 28368а, 28608а, 29011, 31023, 92198, 92199, 28370), що підлягають списанню з балансу підприємства», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2021-08-17-006688-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2022-04-21-000009) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення).
Пояснення щодо першого питання:
Відповідно до положень п. 1 роздіу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів. Зокрема, в складі тендерної пропозиції учасників необхідно було завантажити файли з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до тендерної документації.
Своєю чергою положення додатку 1 до тендерної документації передбачали наступні вимоги щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність ІТР та робітників основних будівельних професій. Учасник повинен мати у штаті не менше 50 працівників.
2. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати:
2.1. Документи про освіту, трудові книжки (перша сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру тощо;
2.3. Необхідною умовою є наявність наступних інженерно-технічних працівників:
- інженера та/або інженера-будівельника (документально підтвердити вищу профільну освіту «інженер-будівельник»).
2.4. Для підтвердження інформації про наявність робітників основних будівельних професій учасник повинен надати:
2.4.1. Скановану копію штатного розпису або витягу зі штатного розпису;
Приймаючи рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ОСКАР ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі - ТОВ «ОСКАР ДЕВЕЛОПМЕНТ») умовам підпункту 2.4 пункту 4 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник виходив з того, що в складі тендерної пропозиції учасника, на підтвердження відповідності пп. 2.4. та 2.4.1. було надано Штатний розпис, який вводиться в дію 05.07.2021 р.
Під час аналізу наданих вище документів учасника Замовником було враховано практику постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (наприклад рішення №16214-р/пк-пз; 15535-р/пк-пз тощо). Звертаємо увагу, що тендерна документація не містила вимог до порядку оформлення штатного розпису, зокрема щодо переліку та кількості працівників або вимоги про те, що наявність зазначених працівників відповідної кваліфікації повинно збігатися з інформацією у довідці про наявність ІТР та робітників основних будівельних професій. Таким чином, тендерна документація не передбачала вимоги щодо відповідності або порівняння штатного розпису учасника з довідкою про наявність ІТР та робітників основних будівельних професій.
Водночас, з боку учасника ТОВ «ОСКАР ДЕВЕЛОПМЕНТ» було надано копію діючого штатного розпису учасника, чим було виконано вимоги підпункту 2.4 пункту 4 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Аналогічна позиція була викладена і в рішенні Одеського окружного адміністративного суду у справі № 420/15559/21.
Відповідно до ч.1 ст.31 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п`ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Таким чином, з аналізу зазначених положень законодавства вбачається, що тендерна пропозиція не мала причин для відхилення згідно з положеннями ст. 31 Закону.
Пояснення щодо другого питання:
Відповідно до положень п. 1 роздіу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів. Зокрема, в складі тендерної пропозиції учасників необхідно було завантажити файли з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до тендерної документації.
В свою чергу положення додатку 1 до тендерної документації передбачали наступні вимоги щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність ІТР та робітників основних будівельних професій. Учасник повинен мати у штаті не менше 50 працівників.
2. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати:
2.1. Документи про освіту, трудові книжки (перша сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру тощо;
2.3. Необхідною умовою є наявність наступних інженерно-технічних працівників:
- інженера та/або інженера-будівельника (документально підтвердити вищу профільну освіту «інженер-будівельник»).
2.4. Для підтвердження інформації про наявність робітників основних будівельних професій учасник повинен надати:
2.4.1. Скановану копію штатного розпису або витягу зі штатного розпису;
Вимога про наявність у учасника в штаті не менше 50 працівників була передбачена в пп. 1 п. 4 додатку 1, що передабав вимогу про наявність ІТР та робітників основних будівельних професій. Водночас пп. 2.4. та 2.4.1. п. 4 розділу 1 додатку 1 тендерної документації не передбачали вимоги щодо кількості посад в штатному розписі. В цілому вимога про надання копії штатного розпису була встановлена для підтвердження інформації про наявність робітників основних будівельних професій.
Відповідно до ч.1 ст.31 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п`ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Таким чином, з аналізу зазначених положень законодавства вбачається, що тендерна пропозиція не мала причин для відхилення згідно з положеннями ст. 31 Закону