• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Демонтаж інженерних будівель та споруд ЛМКП «Львівводоканал» на території КОС по вул. Пластова, 13 (інвентарні номери 28607, 28736, 28367, 28368а, 28608а, 29011, 31023, 92198, 92199, 28370), що підлягають списанню з балансу підприємства

Демонтаж інженерних будівель та споруд ЛМКП «Львівводоканал» на території КОС по вул. Пластова, 13 (інвентарні номери 28607, 28736, 28367, 28368а, 28608а, 29011, 31023, 92198, 92199, 28370), що підлягають списанню з балансу підприємства

Завершена

9 096 890.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 90 000.00 UAH
Номер: 76a83c4208354c728f49bd3a34162082
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-21-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 21.04.2022 13:30 - 18.05.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.04.2022 Одеса № 146 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.04.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 21.04.2022 № 146 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 5 UA-2021-08-17-006688-a 17.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, elvira.lupashko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, надання роз'яснень до ТД та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до ТД та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 17.08.2021 № 186-1, ТД зі змінами, затверджені рішеннями тендерного комітету протоколи від 26.08.2021 № 186-2, від 03.09.2021 № 186-3, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ОСКАР ДЕВЕЛОПМЕНТ», вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОСКАР ДЕВЕЛОПМЕНТ», протоколи засідань тендерного комітету від 15.09.2021 № 186-4, від 11.10.2021 № 186-5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 11.10.2021 в електронній системі закупівель, договір від 28.10.2021 № 25-928Т, додаткові угоди від 29.12.2021 № 1 та від 31.03.2022 № 2, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення отримані 03.05.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 04.05.2022 18:03 - 11.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.05.2022 18:03

Запити/Пояснення