-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Товар - код CPV18140000-2 по ДК 021:2015 -Аксесуари до робочого одягу (Засоби індивідуального захисту). (РПЗ - 9.420)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Авраменко Юрій Володимирович, т.05136 – 4-41-93 yu_avramenko@sunpp.atom.gov.ua
Завершена
2 679 267.40
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 17 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 17 000.00 UAH
Номер:
f6f85313ea3b46b797894b4924c626cb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-06-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2022 00:00
Період моніторингу:
06.05.2022 15:27 - 31.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.05.2022 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-08-17-003622-a 17.08.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Пілтекс», ТОВ «Текстіл» ТОВ «МІК», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» в особі Відокремленого підрозділу «Южно-Українська атомна електрична станція» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 16.08.2021 № 573), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Пілтекс» (далі – ТОВ «Пілтекс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Текстіл» (далі – ТОВ «Текстіл»), товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 12.10.2021, договір на постачання товару від 28.10.2021 № 53-123-01-21-07225 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 16.11.2021 № 1, додаткова угода до Договору від 17.12.2021 № 2, пояснення Замовника, отримані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 19.05.2022.
На запит Держаудитслужби від 16.05.2022 про надання пояснень та інформації щодо посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 19.05.2022 оприлюднив пояснення, що на період дії воєнного стану в Україні веб-сайт ВП ПАЕС (https://www.sunpp.mk.ua/) відключений від мережі інтернет (у разі необхідності, направимо копію наказу ВП ПАЕС від 25.04.2022 №510 «Про інформаційну політику» на зазначену вами електронну адресу), у зв’язку з чим ВП ПАЕС не має можливості дати посилання на сторінку власного веб-сайту, яка буде доступна для перегляду та на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Отже, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, питання щодо дотримання Замовником вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не досліджувалось.
Період усунення порушень:
31.05.2022 16:19 - 04.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2022 16:19
Запити/Пояснення
Номер:
8b73271374d04eada365208f43fd268f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.05.2022 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі аксесуарів до робочого одягу (засоби індивідуального захисту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-08-17-003622-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9fee1427a96940f08d3c00c61e225efc
Назва:
Відповідь замовника на запит по моніторингу
Дата опублікування:
19.05.2022 11:27
Опис:
Розмір витрат визначено відповідно до реальної потреби у постачанні продукції підрозділів ВП ПАЕС (ВП «Южно-Українська АЕС» (ВП ЮУАЕС) перейменовано на ВП «Південноукраїнська АЕС» (ВП ПАЕС) згідно наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 21.04.2022 №01-228-н) та річного плану закупівель 2021 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до технічних специфікацій на продукцію, що опубліковані на сайті закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-17-003622-a у додатку №2.
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до інформаційної довідки по цінам на товар код CPV18140000-2 по ДК 021:2015 - Засоби індивідуального захисту (Аксесуари до робочого одягу) станом на 21.07.2021 (додається).
Посилання на сторінку власного веб-сайту:
У зв’язку з тим, що на період дії воєнного стану в Україні веб-сайт ВП ПАЕС (https://www.sunpp.mk.ua/) відключений від мережі інтернет (у разі необхідності, направимо копію наказу ВП ПАЕС від 25.04.2022 №510 «Про інформаційну політику» на зазначену вами електронну адресу), ВП ПАЕС не має можливості дати посилання на сторінку власного веб-сайту, яка буде доступна для перегляду, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Підтвердженням того, що ВП ПАЕС дотримується вимог чинного законодавства, в т.ч. постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710, та оприлюднює передбачену даною постановою інформацію на власному веб-сайті, може бути результат попередніх моніторінгів, які відбулись у 2022 році, наприклад за наступними ідентифікаторами закупівель:
UA-2021-09-14-001977-a;
UA-2021-09-28-001822-b;
UA-2021-11-15-013595-a;
UA-2021-09-13-002641-a;
UA-2021-12-09-005655-a.
Додатки:
1. Копія інформаційної довідки по цінам на товар код CPV18140000-2 по ДК 021:2015 - Засоби індивідуального захисту (Аксесуари до робочого одягу) станом на 21.07.2021 на двох арк.
2. Копія «Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик…» (оприлюднено на веб-сайті ВП ПАЕС) на одному арк.