• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги по вул. Вишнева в с. Зелена Балка, Широківського району Дніпропетровської області

Процедура закупівлі здійснюється з метою виконання робіт по проекту; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається; Мова, якою мають бути підготовлені тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.

Завершена

4 127 079.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
Номер: e39a78b7b3074d4fb8107e568340b3eb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-29-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.12.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 29.12.2021 11:49 - 22.01.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 28.12.2021 № 638 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.12.2021 № 638 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2021-08-17-001597-a 17.08.2021 Виконавчий комітет Новолатівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 40982291) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2022 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОЛАТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРИВОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.08.2021р. №128, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХБУДСЕРВІС», протокол уповноваженої особи про визначення учасника переможцем від 07.09.2021р. №141, повідомлення про намір укласти договір від 07.09.2021, договір від 20.09.2021р. № 72, звіт про виконання договору про закупівлю від 30.12.2021, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі UA-2021-08-17-001597-а встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ШЛЯХБУДСЕРВІС» відповідає умовам тендерної документації Замовника, умови договору відповідають умовам тендерної пропозиції переможця. Під час проведення моніторингу Замовником оприлюднено 30.12.2021 звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 14.01.2022 09:10 - 20.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.01.2022 09:10

Запити/Пояснення