-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
CPVДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Ноутбуки.
Завершена
8 116 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 81 162.00 UAH
мін. крок: 1% або 81 162.00 UAH
Номер:
8e11d67bf3c74a52a669b6e08140171d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-03-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2021 00:00
Період моніторингу:
03.12.2021 13:20 - 25.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
02.12.2021 № 597
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.12.2021 № 597
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
32 UA-2021-08-17-000032-b 17.08.2021 Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації (код 33913374) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 22.11.2021 №37, недійсність якого встановлена Законом, шляхом укладення відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Департамента освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-08-10-002339-b на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.09.2021 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій (дата публікації: 27 жовтня 2021), протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.11.2021, тендерні пропозиції ТОВ «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ», Товариство з обмеженою відповідальністю «САЙНС ТРЕЙД"» (далі ТОВ «САЙНС ТРЕЙД"»), ТОВ «ГРАФІКАПРОМ», ТОВ «БІМЕКС Україна», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОТЕЛЕКОМ» (далі ТОВ «ЄВРОТЕЛЕКОМ»), протокол тендерного комітету від 26.10.2021 №75 про відхилення тендерних пропозицій та допущення до аукціону, протокол тендерного комітету від 02.11.2021 №82 про визнання учасника переможцем та намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 03.11.2021, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-08-17-000032-b (дата формування звіту: 25 листопада 2021), договір від 22.11.2021 №37, додаткову угоду від 23.11.2021 №1, інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщена на сайті https://osvita.dn.gov.ua/prozora-vlada/finansovij-rozdil, пояснення замовника, отримані 13.12.2021 через електронну систему закупівель.
Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Закону, а саме:на порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону Замовником у пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», в пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Моніторингом установлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель 27.10.2021, відхилені тендерні пропозиції наступних учасників: ТОВ «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ», ТОВ «БІМЕКС Україна», ТОВ «ЄВРОТЕЛЕКОМ». Аналізом тендерних пропозицій вищезазначених учасників встановлено, що подані вищевказаними учасниками тендерні пропозиції не відповідали умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації Замовника та відхилені правомірно.
У ході проведення моніторингу проаналізовано тендерні пропозиції учасників ТОВ «САЙНС ТРЕЙД"», ТОВ «ГРАФІКАПРОМ», які не були відхилені Замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам визначеним у тендерній документації та кваліфікаційним критеріям та допущені до аукціону.
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
За результатами моніторингу встановлено укладання з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, а саме: умови підпункту 3.2. Договору від 22.11.2021 №37 відрізняються від змісту цього підпункту Проекту Договору про закупівлю товару, який підписаний, скріплений печаткою учасника та завантажений 22 вересня 2021 о 12:37 до складу тендерної пропозиції учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ «САЙНС ТРЕЙД"» (файл: 4. Проект договору та згода.pdf ), що є порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону.
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 43 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
24.12.2021 11:09 - 13.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.12.2021 11:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення щодо висновку про результати моніторингу закупівлі
1. Щодо невідповідності терміну дії тендерних пропозицій. Пункт 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлює наступні вимоги до строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними - «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Пунктом 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: … - строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тобто, пунктом 11 частини другої статті 22 Закону встановлено не початок перебігу строку дії тендерної пропозиції, а мінімальний строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, що обчислюється з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до Розділу IV «Відкриті торги» Закону, розкриття тендерних пропозицій здійснюється електронною системою закупівель після завершення строку їх подання (як правило, у більшості закупівель, на наступний день). Відповідно строк, що обчислюється з дати розкриття тендерних пропозицій є рівним або більшим, проте жодним чином не є меншим ніж строк, що обчислюється з дати подання тендерних пропозицій. Таким чином, вимоги «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» щодо початку та перебігу строку дії тендерної пропозиції відповідають вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Також слід зазначити, що згідно частини 2 статті 24 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Відповідно до інформації, розміщеній в оголошенні про проведення процедури закупівлі за номером UA-2021-08-17-000032-b кінцевий строк на подання тендерних пропозицій завершився 27.09.2021 року о 00:00, станом на сьогодні Замовник не має можливості внести зміни до тендерної документації та усунути порушення.
2. Повідомлення про усунення порушень, зазначених у висновку щодо невідповідності умов договору.
29 грудня 2021 року між ТОВ «САЙНС ТРЕЙД» та Департаментом освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації було укладено Додаткову угоду № 2 до Договору №37 від 22.11 2021 року, в пункті 1 якої зазначено: У зв’язку з допущенням технічної помилки під час укладання Договору Сторони дійшли взаємної згоди викласти п 3.2 Договору в наступній редакції:
«3.2. Замовник здійснює оплату по факту поставки, відповідно видатковій накладній Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Учасника, вказаний у розділі 16 Договору, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.»
Таким чином, Замовником було усунуто порушення, зазначення у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2021-08-17-000032-b від 24.12.2021 року
Дата публікації звіту:
04.01.2022 15:46
Запити/Пояснення
Номер:
c56d085b2b5241699a3246d1753566e7
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.12.2021 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару - «CPVДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Ноутбуки.» за кодом «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-08-17-000032-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
581b1987e65149eb85b566b02450e5a6
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
13.12.2021 17:59
Опис:
Закупівля за предметом CPVДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Ноутбуки проводиться відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2021 року № 403 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти» (надалі – Постанова КМУ).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог Постанови КМУ на підставі типового переліку затвердженого наказом від 02.11.2017 №с 1440 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» з урахуванням рекомендацій спільного листа-роз’яснення Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України від 10.06.2021 № 1/11/4216/1/06-1-6282 «Про використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти» (в частині придбання ноутбуків)» (додається).
Вартість предмета закупівлі сформована з урахуванням рекомендацій спільного листа-роз’яснення Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України від 10.06.2021 № 1/11/4216/1/06-1-6282 «Про використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти» (в частині придбання ноутбуків)» та відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 за методом розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель.
Разом з тим, інформуємо, що відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації», Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 № 1048 закупівля ноутбуків є проектом інформатизації та підлягає експертизі. Замовником листом від 22.09.2021 № 1/06-2-10565 отримано погодження даного проекту інформатизації від Міністерства цифрової трансформації.
Посилання на сайт: https://osvita.dn.gov.ua/prozora-vlada/finansovij-rozdil.