• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-2013 Реконструкція розподільчих теплових мереж від МК-4940/10 по пр. Незалежності, 7 в м. Харків (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)

Завершена

7 778 566.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 77 785.66 UAH
Номер: 62e280a028b34ec0a9f0e8dc83fd56c3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-05-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.10.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 05.10.2021 17:04 - 29.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.10.2021 № 575 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 05.10.2021 № 575 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 30 UA-2021-08-16-010271-a 16.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 16 Закону, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», що може свідчити про порушення принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбаченого пункту 2 частини 1 статті 5 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує в межах законодавства розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.08.2021 № 1405 (далі – ТД), реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕХ СК» (далі - Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 07.09.2021 № 1598, повідомлення про намір укласти договір від 07.09.2021, договір від 24.09.2021 № 68092415 (далі – договір № 68092415), пояснення Замовника від 12.10.2021. Перевіркою відповідності умов тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до Закону № 922-VIII, зокрема, з порушенням частини 1 статті 16 Закону № 922-VIII. Так, частиною 1 статті 16 Закону визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Проте, на підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, Замовник встановив вимогу щодо надання лише довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вказана вимога не відповідає умовам Закону, оскільки в частині 1 статті 16 Закону зазначено про необхідність надання документально підтвердженої інформації. Отже, сама по собі довідка, в якій учасники повідомляють про наявність матеріально-технічної бази чи працівників, не може розглядатися як документально підтверджена інформація. Враховуючи зазначене, ТД складена з порушенням пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII в частині, що ТД не містить інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника установленим критеріям і вимогам згідно Закону № 922- VIII. Також, відповідно до частини 3 пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України Кабінету від 11 травня 2011 р. № 560 «Про порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва. Аналізом інформації, розміщеної на веб порталі Уповноваженого органу встановлено, що очікувана вартість предмета закупівлі складає 7 778 566,00 грн. Водночас, Замовником не надано експертний звіт, на підставі якого визначено очікувану вартість предмета закупівлі, чим не підтверджено визначення очікуваної вартості та не дотримано умови пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», частини 3 пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 «Про порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», що може свідчити про порушення принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбаченого пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону.
Період усунення порушень: 01.11.2021 15:05 - 16.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 01.11.2021 15:05

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовну заяву Замовника прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі.
Дата публікації: 23.12.2021 10:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КП « Харківські теплові мережі» не погоджується з висновком ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ по закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-2013 Реконструкція розподільчих теплових мереж від МК-4940/10 по пр. Незалежності, 7 в м. Харків (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція), оприлюдненого в електронній системі закупівель 01.11.2021року та має намір оскаржити його в суді.
Дата публікації звіту: 09.11.2021 16:29

Запити/Пояснення