-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт приміщень будівлі акушерського корпусу за адресою вул. Кропоткіна, 16, м. Жовті Води (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова , якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Завершена
6 086 821.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 000.00 UAH
Номер:
2d6b9f0ad6c7436ba440c9bf0a01204e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-01-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.06.2022 00:00
Період моніторингу:
01.06.2022 14:11 - 24.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.06.2022 № 6-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.06.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.06.2022 № 6-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2021-08-16-009782-a 16.08.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором від 07.10.2021 № 339/10-21 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), оприлюднений 16.08.2021 (ідентифікатор - UA-P-2021-08-16-009907-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 16.08.2021 (протокол № 1) зі змінами (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-08-16-009782-a; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІММ-БУД»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 23.09.2021 № 4; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.09.2021; договір від 07.10.2021 № 339/10-21; пояснення Замовника, розміщені в електронній системі закупівель 17.06.2022; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-08-16-009782-a.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІММ-БУД» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Так, згідно з умовами пункту 1.2 Додатку 1 до Тендерної документації: «Якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку* дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми та устаткування. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію на них та/або технічних паспортів.»
Разом з тим, в тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІММ-БУД» не подано технічні паспорти на механізми та устаткування, зазначені в «Довідці що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування» від 23.09.2021 № 23/09/2021, щодо яких не передбачена державна реєстрація.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІММ-БУД» підлягала відхиленню на підставі абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Натомість Замовник на порушення абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІММ-БУД», визнав його переможцем та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
23.06.2022 11:43 - 12.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2022 11:43
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.
Дата публікації:
29.06.2022 15:11
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
9eb6699e705c4bfd902a6ac28ce63996
Назва:
Запит замовнику
Дата опублікування:
15.06.2022 15:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт приміщень будівлі акушерського корпусу за адресою вул. Кропоткіна, 16, м. Жовті Води» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9165c10ab6f549178b9d9dfebf54562e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.06.2022 10:10
Опис:
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт приміщень будівлі акушерського корпусу за адресою вул. Кропоткіна, 16, м. Жовті Води (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо наступне: Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) бюджету, при цьому за відповідним КЕКВ передбачено видатки тільки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим). Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування пакету тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проекту, кошторисну вартість якого підтверджено експертним звітом. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент». Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ за конкретним предметом закупівлі, на який є бюджетні призначення. А саме за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт приміщень будівлі акушерського корпусу за адресою вул. Кропоткіна, 16, м. Жовті Води (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) загальна очікувані вартість з ПДВ визначена з урахуванням вартості будівельних робіт, вартості устаткування, кошторисного прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат. Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.