-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція будівлі Глеюватського СБК по вул. Горького, 2б, с. Глеюватка Криворізького району Дніпропетровської області". Коригування.
в межах фінансування на 2021 рік складає: 1 100 000,00грн - в межах фінансування на 2022 рік складає 18 689 932 грн.
Завершена
19 789 932.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 98 949.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 98 949.66 UAH
Номер:
bf0dbdc9d45d4141aea8a1f01a568512
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-05-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2021 00:00
Період моніторингу:
05.10.2021 16:14 - 29.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2021 № 610
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.10.2021 № 610.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-08-16-007688-a, 16.08.2021.Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/12313-2021 від 28.09.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «Комерційний центр «Лібертон», визначення вказаного учасника переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, письмово звернутися до ТзОВ «Комерційний центр «Лібертон» щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при оприлюдненні інформації про закупівлю, пункту 9 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, та пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 25 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Глеюватської сільської ради на 2021 рік (UA-P-2021-08-16-006077-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СК МАГНАТ» (щодо правомірності її відхилення Замовником); протокол засідання тендерного комітету з публічних закупівель від 08.09.2021 №114; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Комерційний центр «Лібертон» (далі – ТзОВ «Комерційний центр «Лібертон»); протокол засідання тендерного комітету з публічних закупівель від 13.09.2021 №115; оприлюднені переможцем тендеру після аукціону документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону; договір від 24.09.2021 №84; опубліковане Замовником під час моніторингу (07.10.2021) пояснення на відповідний запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі - Постанова КМУ №710) головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки зобов’язано забезпечити: обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; а також оприлюдненням такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Під час проведення моніторингу на запит Західного офісу Держаудитслужби Замовником надано відповідь (05.10.2021), у якій стосовно забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті, Замовником зазначено, що відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проекту, кошторисну вартість якого підтверджено експертним звітом, а учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: 53001, Дніпропетровська обл., Криворізький р-н. с. Глеюватка, вул. Шевченка, буд. 65.
Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
За результатами моніторингу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій при визначенні у тендерній документації (частина 2 розділу 3) умови щодо надання учасниками гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді оригіналу електронної банківської гарантії в розмірі 98 900,00 грн, строком дії не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в частині 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками у документах, що подані ними у складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника відповідно до Переліку формальних помилок затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710 та відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Однак, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем тендеру ТзОВ «Комерційний центр «Лібертон» у визначений Законом термін не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Однак, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ТзОВ «Комерційний центр «Лібертон», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пункти 2, 3, 8 частини першої), а укладено з вказаним переможцем договір від 24.09.2021 №84 на суму 19 359 495,55 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
25.10.2021 17:04 - 08.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2021 17:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку від 25.10.2021 року про результати моніторингу процидури закупівлі UA-2021-08-16-007688-а ржаЗахідного офісу Деудитслужби Замовник і Підрядник дійшли згоди розірвати договір №84 від 24 вересня 2021 року у сумі 19 359 495,55 грн. (дев'ятнадцять мільйонів триста п'ядесят дев'ять тисяч чотириста дев'яносто п'ять гривень 55 коп.), в т.ч. ПДВ-3226582,59 грн.
Дата публікації звіту:
02.11.2021 16:09
Запити/Пояснення
Номер:
7fcf33b5c3c04468a68bc0875a69d040
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.10.2021 17:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2021 00:00
Опис:
Дата: 05.10.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-16-007688-a, яка проводилась Глеюватською сільською радою (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні наступник пояснень:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
eeb49c83688f4a9694154d6ce9342e0a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.10.2021 16:05
Опис:
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: "Реконструкція будівлі Глеюватського СБК по вул. Горького, 2б, с. Глеюватка Криворізького району Дніпропетровської області". Коригування. повідомляємо наступне:
Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) бюджету, при цьому за відповідним КЕКВ передбачено видатки тільки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим)
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування пакету тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проекту, кошторисну вартість якого підтверджено експертним звітом. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: 53001, Дніпропетровська обл., Криворізький р-н. с. Глеюватка, вул. Шевченка, буд. 65. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слідчитати з виразом «або еквівалент».
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ за конкретним предметом закупівлі, на який є бюджетні призначення.
А саме за предметом закупівлі "Реконструкція будівлі Глеюватського СБК по вул. Горького, 2б, с. Глеюватка Криворізького району Дніпропетровської області". Коригування. Загальна очікувані вартість з ПДВ визначена з урахуванням вартості будівельних робіт, частини вартості устаткування (саме вмонтованого), кошторисного прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат.