• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика по вул.Шевченка в смт.Славське Стрийського району Львівської області

Завершена

6 058 443.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 292.22 UAH
Номер: 9ab2e2f055fe4b8a99b4e58802ca219f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-30-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 30.09.2021 16:51 - 26.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.09.2021 430 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 30.09.2021 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.09.2021 № 430 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2021-08-16-001659-c 16.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що Замовником порушено пункт 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та вимог частини 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). За результатами моніторингу питання вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, інформація про платежі за договором. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Славської селищної ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.08.2021 №71, тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «БУДСПОРТ», протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.09.2021, повідомлення про намір укласти договір від 08.09.2021 року, договір від 28.09.2021 № 01/372, пояснення надані Замовником на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) . Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів місцевого бюджету. На запит Держаудитслужби від 05.10.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 07.10.2021 надав пояснення, що згідно п.4 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Таким чином, постанова містить рекомендаційний характер. Слід зазначити, що за офіційним вебсайтом Славської селищної ради «https://slavska-gromada.gov.ua/» інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не знайдено. За результатом моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що Замовником порушено пункт 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, а саме: замість кваліфікованого електронного підпису на захищеному носії використано удосконалений електронний підпис на незахищеному носії. Також, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Крім того, за результатами питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до вимог пункту сім частини 4 статті 28 Закону протокол розкриття тендерних пропозицій повинен містити інформацію про документи, щодо технічного опису предмета закупівлі. Однак, оприлюднений Замовником протокол розкриття тендерних пропозицій не містить документи, щодо технічного опису предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту сім частини 4 статті 28 Закону. Також, моніторингом встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу Додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати довідку складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для здійснення виконання робіт, що є предметом закупівлі. Аналізом тендерної пропозиції учасника - переможця встановлено, що учасником надано довідку від 02.09.2021 №55/59, яка не містить даних про наявність екскаватора одноковшового дизельного на гусеничному ходу з ковшом мiсткiстю 0,5, який зазначено у наданому в складі тендерної пропозиції локальному кошторисі №2-1-1 (Розроблення ґрунту з навантаженням на автомобiлi-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельнимина гусеничному ходу з ковшом мiсткiстю 0,5 [0,5-0,63] м3,група ґрунтiв 2), чим не підтверджено наявність у учасника відповідного обладнання необхідного для здійснення виконання робіт, що є предметом закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, визнав його переможцем та уклав з ним договір від 28.09.2021 №01/372.
Період усунення порушень: 26.10.2021 13:59 - 09.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 26.10.2021 13:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На предмет порушення вимог Наказу Мінекономрозвитку №1082, тендерний комітет повідомляє наступне. Відповідно до абзацу 3 пункту 3 вищезазначеного наказу Мінекономрозвитку після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис (КЕП) - удосконалений електронний підпис (УЕП), який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Згідно п. 17 згаданого закону засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки, який відповідає вимогам цього закону. Замовник звертає увагу, що відповідно п.38 закону сертифікат відкритого ключа - електронний документ, який засвідчує належність відкритого ключа фізичній або юридичній особі, підтверджує її ідентифікаційні дані та/або надає можливість здійснити автентифікацію веб-сайту. Перевірка накладеного електронного підпису після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний підпис посадової особи замовника (сертифікат - кваліфікований). Беручи ж до уваги положення п. 23, 38 зазначеного нормативно-правового акту, замовником вимоги чинного законодавства в частині оприлюднення інформації по закупівлі порушені не були. Додатково, замовник звертає увагу, що електронна система закупівель дозволила накладення електронного підпису серійний номер якого 20015D0700000000000000000000000000000001, що в надає можливість перевірити власника даного електронного ключа, його посаду та інформацію про найменування організації замовника. В частині визначення формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, замовник повідомляє, що тендерною документацією пунктом 2 розділу V тендерної документації визначено перелік таких формальних помилок. Разом з тим звертаємо увагу, що абзацом 3 даного пункту передбачено, що до формальних (несуттєвих) помилок належать помилки, які за своїм характером підпадають під опис Переліку формальних помилок (затверджений міністерством РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 710, далі - Перелік). Учасник надає у складі пропозиції лист-згоду з вищевказаним переліком формальних помилок, що визначені Замовником відповідно до чинного законодавства. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовником у тендерній документації передбачено застереження, яке полягає в тому, що кожна з формальних помилок, у разі її виявлення в документах тендерної пропозиції учасника/учасників, визнається формальною лише у разі її відповідності згаданому вище Переліку. Варто зазначити, що тендерним комітетом при розгляді тендерних пропозицій учасників жодних порушень Переліку в частині визначення тої чи іншої помилки як формальної допущено не було. В частині порушення замовником вимоги пункту 7 частини 4 статті 28 Закону, тендерний комітет наголошує, що відповідно до ч.3 ст. 28 Закону Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Таким чином замовник позбавлений як технічних, так і правових можливостей брати участь у формуванні змісту згаданого документу. На предмет відсутності у довідці 02.09.2021 №55/59 інформації про наявність екскаватора одноковшового дизельного на гусеничному ходу з ковшом мiсткiстю 0,5, який зазначено у наданому в складі тендерної пропозиції локальному кошторисі №2-1-1, замовник повідомляє, що надана учасником довідка містить всю необхідну інформацію про його матеріально-технічну базу, та всі відповідні підтверджуючі документи. Зазначене обладнання, машини та механізми (в т. ч. з урахуванням екскаватора-навантажувача дизельного) дозволить виконати роботи, передбачені у технічному завданні в повному обсязі. В частині припинення зобов’язань за укладеним договором з ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «БУДСПОРТ», тендерний комітет звертає увагу, що у зв’язку з тим, щоуповноваженою посадовою особою Півгнічно-східного офісу Держаудитслужби не визначено конкретного способу припинення зобов’язання, замовником буде вирішено питання про застосування п.10.3.- 10.5 Договору № 01/372 від 28.09.2021 року.
Дата публікації звіту: 02.11.2021 18:35

Запити/Пояснення