• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Будівництво будівель (Реконструкція частини хірургічного корпусу з добудовою 4-го поверху КНП "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради за адресою: вул. М. Карнаухова, 25а, м. Рівне, Рівненська область)

Завершена

29 376 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 146 883.50 UAH
Номер: 05fbb34dfeaa4f7299c4ffbdac11c4ee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-23-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.11.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 23.11.2021 16:42 - 15.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 23.11.2021 № 719 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.11.2021 № 719 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-08-16-005903-a 16.08.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей при розгляді пропозиції учасника ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» встановлено порушення вимог частини дев’ятої статті 26 Закону та частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД», ТОВ «ІБК Промжитлобуд», ТОВ «Кортакоз» та ТОВ «Комфорт-Еко», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо дотримання вимог статей 26 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді пропозицій учасників, а також вжиття заходів з недопущення вказаних порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік за номером UA-P-2021-08-16-005041-a, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію з додатками до неї, тендерні пропозиції учасників, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 29.11.2021 № 583, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 03.12.2021. Проведеним аналізом положень Тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету, згідно протоколу № 267 від 16.08.2021, в редакції затвердженій протоколом №303 від 20.09.2021 (далі - Документація) встановлено наступне. Відповідно до п.1.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації, тендерна пропозиція подається шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій Тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій Тендерній документації, зокрема: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; Відповідно до п.1.2. Документації перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, які необхідно подати Учаснику у складі тендерної пропозиції, визначено цією Тендерною документацією та Додатками до цієї Документації. Згідно п. 5.1 Документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановленим статтею 17 Закону, останній повинен надати у порядку, передбаченому вимогами цієї документації всі документи згідно переліку, визначеному Додатком № 2 до цієї документації. Відповідно розділу 1 додатку №2 Документації Замовником встановлено кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, а саме для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник надає Довідку, складену за зразком №1, що підтверджує наявність в Учасника основного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Крім того, згідно п.1.2 розділу 1 додатку №2 Замовником вимагається подання інформації про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази – нерухомого майна. Під нерухомим майном мається на увазі: виробниче приміщення та/або виробнича база та/або склад та/або офіс (із зазначенням адреси). Для підтвердження наявності зазначеного нерухомого майна Документацією вимагається надання документів, що підтверджують право власності на наявну матеріально-технічну базу (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2021). Подання інших документів учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в Документації не передбачено. Аналізом інформації в електроній системі закупівель встановлено, що учасником ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надав Довідку від 24.09.2021 №5236, складену за зразком №1, що підтверджує наявність в Учасника основного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі та документ «договір оренди Шевченка.pdf», який відповідає вимозі п. 1.2 Додатку 2 Тендерної документації. При цьому, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме надати сканкопію договору № 03/20 від 13.07.2020 року з ТОВ «Автосервіс Рівне» про право користування матеріально-технічною базою (з додатками) та відхилено пропозицію ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» з причин не відповідності вимогам тендерної документації згідно Додатку №2 до тендерної документації частина I п.1.1. відсутнє підтвердження наявного в Учасника обладнання: п.2 ( Кран на автомобільному ходу КС-3577), п.22 (установки бурові ударно-канатного буріння -ПБУ -200), п.23 ( агрегати електронасосні- ІХЕ65-40-200), п.24( апарат піскоструменевий- BIZON AПА-200), п. 25( верстат трубозгинальний - ROT -180K), п.27 ( кран на гусеничному ходуLIEBHERR LTR 1220), п.35 ( насоси бурові – Tiger Rig серії NB), п.40 ( машина листозгинальна -DAVI MCA), п. 43( віброплита – Wiber USMS-12), п.44( тельфери – “ELMOT”), п.46( установка та агрегат буровий – БА -15), п.47 ( апарат для стикового зварювання поліетиленових труб -Wezer PM -3), п. 48( станція штукатурна для робіт із сухими гіпсовими та цементними сумішами - Rutzmeister MP25 MIXIT), п.49 ( автогідропідіймач -IVECO Daily), п.51 ( прес листозгинальний - Power Bend Pro 3 осі), п.52( установка для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм- AGP DM 250L). З огляду на викладене вище, Моніторингом установлено, що в порушення вимог абзацу другого частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах з підстав, не передбачених цією частиною статті 29 Закону. З даного приводу Замовником надано пояснення: «Згідно п.1 Розділу I Додатку № 2 для підтверження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій виставлено вимоги, які узагальнюють п.1.1 та 1.2, що виділено:« - документи, що підтверджують право власності на наявну матеріально-технічну базу (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2021).» Матеріально-технічна база підприємства – це сукупність необхідних для виробничого процесу засобів виробництва (устаткування, приладів, різноманітних транспортних засобів, допоміжних підприємств тощо). Замовник звертає увагу, що Учасники повинні надати підтверджуючі документи на наявну матеріально-технічну базу, що включає в себе також і нерухоме майно. Відповідно до п. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. При цьому жодних звернень за роз’ясненнями з даного приводу не надходило.» Також Замонвиком у своєму поясненні вказано, що при підготовці протоколу відхилення учасника ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" не було відображено всі підстави для відхилення тентерної пропозиції. Аналізом інформації в електроній системі закупівель встановлено, що учасником ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надано документи, що містять невідповідності вимогам Додатку 2 Тендерної документації. Згідно вимоги п.3.2. Розділу I Додатку №2 до Тендерної документації: «Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме: акт (акти) приймання виконаних робіт форми №КБ-2в та довідками про вартість виконаних робіт форми №КБ-3. Аналогічним у розрізі цієї тендерної документації слід вважати договір, предметом якого є товар тотожний за кодом класифікатора та/або товарною групою». При розгляді копій двох аналогічних договорів згідно поданої учасником довідки встановлено невідповідність тотожному за кодом класифікатора предмету закупівлі замовника. Учасник надав на підтвердження виконані договори по коду ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме п. 3.2. розділу І Додатку №2. Також на підтвердження виконання аналогічних договорів учасником ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" надано скановані кольорові копії документів, які не посвідчені та не завірені належним чином учасником (уповноваженою особою учасника) перед скануванням, чим недотримано п 1.5. та п.1.12 розділу ІІІ тендерної докуметації. Крім того, в Додатковій угоді №1 від 05.08.2020 року до Договору №349 від 31.07.2020 року відсутні реквізити та підписи сторін, додаток до Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за серпень 2020 року (до Договору №349 від 31.07.2020 року) підписаний 29.10.2020 року директором Мельничук Т.Ю., при тому що з 18.09.2020 року призначено директором іншу особу – Михасика О.В., в довідках про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2020 року та в актах приймання виконаних робіт за грудень 2020 року по договорах №349 від 31.07.2020 року та №362 від 26.08.2020 року відсутні дати підписання. При цьому, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» не зазначено вищевказані невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та в свою чергу не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону. З огляду на вищевикладене, відповідно до частини першої статті 31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема, у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Період усунення порушень: 14.12.2021 16:28 - 30.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.12.2021 16:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом надається інформація про усунення виявлених порушень, прийнято рішення в подальшому при розгляді пропозицій учасників процедур закупівель дотримуватись вимог статтей 26 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та всім членам тендерного комітету додатково онлайн опрацювати тематичні семінари про публічні закупівлі.
Дата публікації звіту: 21.12.2021 16:43

Запити/Пояснення