• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт громадського будинку під центр надання адміністративних послуг ЦНАП, за адресою вул. Первомайська, № 14 в с. Синюхин Брід Первомайського району Миколаївської обл

Торги не відбулися

2 480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 410.00 UAH
Номер: 43f0379bbaa74b418d9207a42b9c3b71
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-08-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 08.10.2021 14:16 - 02.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.10.2021 № 629 Одеса Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-08-16-004588-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 16 серпня 2021 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 08.10.2021. Начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 059-37-47, aleksandrshulga.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до положень статті 32 Закону, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Синюхино-Брідської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 16.08.2021); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Чубова Ігоря Миколайовича, товариства з обмеженою відповідальністю «Господар-2» та фізичної особи-підприємця Кописова Олега Костянтиновича; протоколи уповноваженої особи від 09.09.2021, від 05.10.2021, від 28.10.2021, від 29.10.2021 № 29.10 та № 29.10.1; протокол розкриття тендерних пропозицій; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 24.09.2021 № 21804-р/пк-пз та від 22.10.2021 № 23964-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація містить інформацію, яка не відповідає фактичним обставинам процедури закупівлі. Так, в підпункті 3.2.5 пункту 2 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в якості замовника зазначено «Відділ освіти, культури, молоді та спорту Синюхино-Брідської сільської ради». В підпункті 4.1.1 пункту 1 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» розділу 4 «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28.07.2021, в той час як, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01.09.2021.
Період усунення порушень: 08.11.2021 15:35 - 23.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.11.2021 15:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто шляхом відміни процедури
Дата публікації звіту: 12.11.2021 14:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 16.11.2021 11:23

Запити/Пояснення