-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Сталь круг 28мм х 4000 мм ст. 3кп- ст.3пс(сп), ДСТУ 4484:2005/ГОСТ 535-2005, ДСТУ 4738:2007/ГОСТ 2590-2006
Завершена
12 513 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 100 000.00 UAH
Номер:
2ba69f585fb849d59f83895f1f539f8e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-25-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.05.2022 00:00
Період моніторингу:
25.05.2022 19:34 - 17.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.05.2022 № 5-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.05.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.05.2022 № 5-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2021-08-16-002620-a 16.08.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік філії «Вінницятрансприлад» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протоколом від 16.08.2021) зі змінами; протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «ВІКАНТ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ВАРТІС»; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол тендерного комітету від 24.09.2021; повідомлення про намір укласти договір; договір постачання від 12.10.2021 № СН/74/Ю1 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 30.12.2021 № 1 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору від 30.12.2021; пояснення Замовника та документи, отримані 30.05.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
15.06.2022 13:22 - 21.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.06.2022 13:22
Запити/Пояснення
Номер:
d9cf1f3781b64e53a0d2762996a55232
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
26.05.2022 10:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Сталь круг 28мм х 4000 мм ст. 3кп- ст.3пс(сп), ДСТУ 4484:2005/ГОСТ 535-2005, ДСТУ 4738:2007/ГОСТ 2590-2006 (ДК 021:2015:14620000-3: Сплави)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
66db0092a0f6460ba155fa61cdfeb2ee
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 26.05.2022, щодо процедури закупівлі UA-2021-08-16-002620-a за предметом закупівлі: «Сталь круг 28мм х 4000 мм ст. 3кп- ст.3пс(сп), ДСТУ 4484:2005/ГОСТ 535-2005, ДСТУ 4738:2007/ГОСТ 2590-2006 (ДК 021:2015:14620000-3: Сплави)»
Дата опублікування:
30.05.2022 15:54
Опис:
Відповідно запиту Держаудитслужби України від 26.05.2022, щодо процедури закупівлі UA-2021-08-16-002620-a за предметом закупівлі: «Сталь круг 28мм х 4000 мм ст. 3кп- ст.3пс(сп), ДСТУ 4484:2005/ГОСТ 535-2005, ДСТУ 4738:2007/ГОСТ 2590-2006 (ДК 021:2015:14620000-3: Сплави)» надаю обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі:
Сталь круг 28мм х 4000 мм ст. 3кп- ст.3пс(сп) повинен відповідати ДСТУ 4484:2005/ГОСТ 535-2005, ДСТУ 4738:2007/ГОСТ 2590-2006 та використовується для виготовлення основної продукції філії «Вінницятрансприлад» АТ «Укрзалізниця», а саме: Запірно-пломбувальних пристроїв «Варта Універсал М» (далі-ЗПП) згідно конструкторської документації на виготовлення Втулки 0864.20.001М ЗПП «Варта Універсал М» на шестишпіндельних верстатах 1Б240-6К та 1Б216-6К.
Виходячи з технічних характеристик верстатів шестишпіндельних 1Б240-6К та 1Б216-6К (за допомогою яких виготовляється деталь на ЗПП Втулка 0864.20.001М), заготівка металу має бути 4 000 мм, з обрізаними кінцями за допомогою пил, про що свідчить службова записка від 02.04.2022 №990 (додається).
Очікувана вартість закупівлі визначена згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме відповідно до п. 1 розділу ІІІ даної Методики з урахуванням зниження очікуваної вартості закупівлі за результатами погодження картки моніторингу від 11.05.2022 №353 (додається) з відповідними структурними підрозділами АТ «Укрзалізниця».
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: https://www.uz.gov.ua/about/procurement/promulgation/ (в зв’язку з військовим часом відображення інформації у відповідному розділі сайту може бути обмежено для перегляду).