-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція головного корпусу Волинської обласної дитячої клінічної лікарні КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» з добудовою корпусу за адресою: 43008, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Загородня, 20».
Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція головного корпусу Волинської обласної дитячої клінічної лікарні КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» з добудовою корпусу за адресою: 43008, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Загородня, 20».
Завершена
11 028 601.82
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 143.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 55 143.01 UAH
Номер:
763d36e8ab8a454fb2fe31ecace803ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-05-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2021 00:00
Період моніторингу:
05.10.2021 13:02 - 29.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2021 №433
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 28.09.2021 №003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2021 №433
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-08-16-001462-a 16.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.08.2021 (протокол № 12-08-2021), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.09.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРМЕДПРОЕКТ», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 07.09.2021 № 07-09-2021, повідомлення про намір укласти договір від 07.09.2021, договір від 22.09.2021 № 11/09, додаткова угода від 29.09.2021 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 11.10.2021 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації вимагав надання забезпечення тендерних пропозицій.
При цьому в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник не зазначив розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Також, на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
19.10.2021 16:32 - 02.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
19.10.2021 16:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
19 жовтня 2021 року через електронну систему закупівель від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ до КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник) в рамках здійснення моніторингу за № UA-M-2021-10-05-000042 було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція головного корпусу Волинської обласної дитячої клінічної лікарні КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» з добудовою корпусу за адресою: 43008, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Загородня, 20» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-16-001462-a) (далі – висновок).
У висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ зазначено, що:
- за результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Щодо не оприлюднення Підприємством інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо.
При оприлюдненні оголошення було допущено технічну помилку і не підтягнуто в електронні поля даної інформації, хоча в тендерній документації ця інформація містилася в повній мірі.
В свою чергу, вказане порушення щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» носять малозначний характер, який не призвів до будь-яких наслідків та не вплинув на фінансово-господарську діяльність КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, не завдав збитків ні КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ "ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, ні загалом державі.
2. Щодо другого встановленого порушення повідомляємо.
В пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділу IV Тендерної документації для процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування» на сторінці 24 зазначено:
«Кінцевий строк подання тендерних пропозицій із зазначенням дати і часу його закінчення вказаний у пункті 13 оголошення про проведення відкритих торгів, яке оприлюднене замовником на Вебпорталі Уповноваженого органу. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру.»
Отже, у тендерній документації були зазначені відомості (інформація) про кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи той факт, що вищезазначені відкриті торги на закупівлю послуг з інженерного проектування за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-16-001462-a) вже закінчились і Замовником було оприлюднено Звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, у Замовника відсутня можливість усунення виявлених порушень. Проте як зазначено у висновку Підприємство зобов’язується здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
27.10.2021 09:27
Запити/Пояснення
Номер:
f9ad4ef3651d42178c790115baaa877a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.10.2021 14:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція головного корпусу Волинської обласної дитячої клінічної лікарні КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» з добудовою корпусу за адресою: 43008, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Загородня, 20» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-16-001462-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
be39976f74064a208d7cf00b4ca2a50d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.10.2021 14:59
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
- обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція головного корпусу Волинської обласної дитячої клінічної лікарні КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» з добудовою корпусу за адресою: 43008, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Загородня, 20»» було здійснено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275, яким затверджено «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі Медичного завдання, затвердженого генеральним директором КП « Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Ми як Замовники торгів відповідно до чинного законодавства України проводимо закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», у якому чітко прописані права та обов'язки Замовників та Учасників торгів.
дані вимоги ніяким чином не описані у вищезазначеному Законі та не є обов'язковими до виконання, адже саме Закон України «Про публічні закупівлі» є базовим для здійснення закупівель. Також слід зауважити, що Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. У пункті 4 та пункті 41 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким рекомендовано здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник може додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються на КП «Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради з причини, здійснення закупівлі за рахунок коштів, отриманих від господарської діяльності підприємства, а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – не є обов’язковим. Також варто зауважити, що відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Додатково повідомляємо, що на даний момент комунальним підприємством «Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради здійснюється розробка офіційного сайту установи, відповідно до якого буде оприлюднюватись інформація в подальшому. Враховуючи вищенаведене, відсутні законодавчі підстави для обов’язкового розміщення та можливості надання Комунальним підприємством «Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Тому, на Запит Держаудитслужби посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, обґрунтовано не може бути виконана Комунальним підприємством «Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради.