• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція головного корпусу Волинської обласної дитячої клінічної лікарні КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» з добудовою корпусу за адресою: 43008, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Загородня, 20».

Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція головного корпусу Волинської обласної дитячої клінічної лікарні КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» з добудовою корпусу за адресою: 43008, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Загородня, 20».

Завершена

11 028 601.82 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 143.01 UAH
Номер: 763d36e8ab8a454fb2fe31ecace803ca
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-05-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 05.10.2021 13:02 - 29.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.10.2021 №433 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 28.09.2021 №003100-18/12313-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2021 №433 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2021-08-16-001462-a 16.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.08.2021 (протокол № 12-08-2021), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.09.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРМЕДПРОЕКТ», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 07.09.2021 № 07-09-2021, повідомлення про намір укласти договір від 07.09.2021, договір від 22.09.2021 № 11/09, додаткова угода від 29.09.2021 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 11.10.2021 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації вимагав надання забезпечення тендерних пропозицій. При цьому в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник не зазначив розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Також, на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 19.10.2021 16:32 - 02.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 19.10.2021 16:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 19 жовтня 2021 року через електронну систему закупівель від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ до КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник) в рамках здійснення моніторингу за № UA-M-2021-10-05-000042 було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція головного корпусу Волинської обласної дитячої клінічної лікарні КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» з добудовою корпусу за адресою: 43008, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Загородня, 20» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-16-001462-a) (далі – висновок). У висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ зазначено, що: - за результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»; - за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 1. Щодо не оприлюднення Підприємством інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо. При оприлюдненні оголошення було допущено технічну помилку і не підтягнуто в електронні поля даної інформації, хоча в тендерній документації ця інформація містилася в повній мірі. В свою чергу, вказане порушення щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» носять малозначний характер, який не призвів до будь-яких наслідків та не вплинув на фінансово-господарську діяльність КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, не завдав збитків ні КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ "ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, ні загалом державі. 2. Щодо другого встановленого порушення повідомляємо. В пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділу IV Тендерної документації для процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування» на сторінці 24 зазначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій із зазначенням дати і часу його закінчення вказаний у пункті 13 оголошення про проведення відкритих торгів, яке оприлюднене замовником на Вебпорталі Уповноваженого органу. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру.» Отже, у тендерній документації були зазначені відомості (інформація) про кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи той факт, що вищезазначені відкриті торги на закупівлю послуг з інженерного проектування за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-16-001462-a) вже закінчились і Замовником було оприлюднено Звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, у Замовника відсутня можливість усунення виявлених порушень. Проте як зазначено у висновку Підприємство зобов’язується здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень.
Дата публікації звіту: 27.10.2021 09:27

Запити/Пояснення