• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт нежитлової будівлі (інфекційного відділення) Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради по вул. Пушкіна, 16 в смт Нова Водолага Харківської області» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)

Завершена

10 791 398.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 956.99 UAH
Номер: b463f5cf3f5d473fa757306fb1ac1048
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-24-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.09.2021 16:47 - 20.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.09.2021 415 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 24.09.2021 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.09.2021 № 415 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі 7 UA-2021-08-13-008962-a 13.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 722-88-89, helenochka0806@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщення інформації, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору тендерній пропозиції учасника переможця, правомірність відхилення тендерної пропозиції - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення порушень в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28.09.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору тендерній пропозиції учасника переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену Комунальним некомерційним підприємством «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради протоколом від 18.08.2021 №2-18-08, тендерну пропозицію ТОВ ПАЛМАЗ ГРУП (далі – учасник - переможець), протокол засідання тендерного комітету від 06.09.2021 №44, повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2021 року, договір від 21.09.2021 №1-09/21, додаткова угода №1 до договору. За результатами моніторингу відповідності тендерної пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації встановлено, що абзацом 7 пункту 2 розділу 3 тендерної документації встановлено, що учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції, яка повинна бути видана за формою, що встановлена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 року № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Так, учасником переможцем в своїй тендерній пропозиції надано фінансову гарантію від 12.08.2021 №BG/UE/03-2-1404 №13777/03-2 ВІД 25.08.2021, відповідно до частини 3 якої зазначено, що гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Однак, відповідно до п.10 частини 4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628,що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 року №275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозицій» строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. Тобто, Гарантія видана не за формою, що встановлена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628,що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 року №275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозицій» і не відповідає вимогам абзацу 6 пункту 2 розділу 3 тендерної документації. Таким чином, відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник повинен відхилити учасника - переможця із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень: 28.09.2021 18:42 - 13.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2021 18:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом було розглянуто Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-13-008962-a, виданий Північно-східним офісом Держаудитслужби 28 вересня 2021 року. Згідно умов Тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (інфекційного відділення) Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради по вул. Пушкіна, 16 в смт Нова Водолага Харківської області» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), зазначено, що Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». В гарантії № BG/UE/03-2-1404 від 25.08.2021 зазначено: «За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/ банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога).». Так, відповідно до ч. 4 п. 10 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628, строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 було затверджено Форму забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, відповідно до тексту якої «…3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога).». Постановою правління Національного банку України від 29.09.2009 р. № 580 «Положення про порядок здійснення уповноваженими банками операцій за документарними акредитивами в розрахунках за зовнішньоекономічними операціями»: БАНКІВСЬКИЙ день – робочий день, протягом якого банк здійснює банківські операції, у системі електронних платежів Національного банку України позначається календарною датою як проміжок часу, протягом якого виконуються технологічні операції, пов’язані з проведенням міжбанківських електронних розрахункових документів через систему електронних платежів Національного банку України, за умови, що підсумки розрахунків за цими документами відображаються на кореспондентських рахунках банків (філій) у територіальному управлінні на ту саму дату. Тобто, виходячи з вищевикладеного, банківська гарантія № BG/UE/03-2-1404 від 25.08.2021 учасника - ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» відповідала вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». У подальшому Замовником будуть враховані результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-13-008962-a, що оприлюднені у відповідному Висновку, зокрема шляхом надання форми забезпечення в складі Тендерної документації, щоб уникати випадків неправильного її оформлення та недопущення порушень в майбутньому.
Дата публікації звіту: 04.10.2021 11:51