• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Реконструкція будівлі Шевченківської амбулаторії загальної практики сімейної медицини комунального некомерційного підприємства "Криворізький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Новопільської сільської ради" за адресою: вул. Березова, 11, с.Шевченківське, Криворізький район, Дніпропетровська область"

в межах фінансування на 2021 рік складає: 1000000,00грн - в межах фінансування на 2022 рік складає 20 985 065,60 грн.

Завершена

21 985 065.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 109 925.33 UAH
Номер: 4dcc361d41d7441b8f4a48497418c0bc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-25-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.05.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 25.05.2022 19:34 - 17.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.05.2022 № 5-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.05.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 25.05.2022 № 5-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 2 UA-2021-08-13-008798-a 13.08.2021 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svitlana.ch293@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини восьмої статті 12 та пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2022 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повнота відображення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік ГЛЕЮВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2021-08-13-004374-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 10.08.2021 № 95) (далі – ТД); звернення учасників за роз’ясненнями щодо ТД та відповідь Замовника на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ЛІБЕРТОН»; протокол засідання тендерного комітету від 02.09.2021 № 111; повідомлення про намір укласти договір; договір від 13.09.2021 № 81 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю від 01.11.2021 та від 23.12.2021; додаткові угоди до Договору про закупівлю від 28.10.2021 № 1 та від 20.12.2021 № 2; пояснення, інформація та документи, надані Замовником 27.05.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. За результатами моніторингу також встановлено, що умови ТД не відповідають вимогам Закону. Так, відповідно до умов пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовник зобов’язав переможця торгів «у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надати замовнику форму тендерної (цінової) пропозиції за результатами аукціону (у разі зміни ціни тендерної пропозиції, визначеної до початку аукціону), оформлену згідно з Додатком 1 до тендерної документації та розрахунок ціни тендерної пропозиції (остаточної пропозиції за результатами аукціону) в паперовому вигляді та на електронному носії», чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону. Також встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у ТД не зазначив приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 16.06.2022 13:37 - 05.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.06.2022 13:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог, викладених у висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, щодо зобов’язання здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень щодо закупівлі за номером ID: UA-2021-08-13-008798-a у подальшому Глеюватська сільська рада повідомляє про наступне, що було вжито заходи щодо усунення виявленого висновком порушення, в установленому законом порядку, зокрема, шляхом недопущення такого порушення у подальшому. Проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для врахування та запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель в подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 21.06.2022 08:18

Запити/Пояснення