-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт Згоранської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Шевченка, 52а в с.Згорани Ковельського району Волинської області»
Мова (мови), якою (якими) готується тендерна пропозиція - українська
Завершена
7 679 665.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 76 796.65 UAH
мін. крок: 1% або 76 796.65 UAH
Номер:
f9f154e110f84808af01757663b45111
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-07-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2021 00:00
Період моніторингу:
07.10.2021 15:25 - 01.11.2021 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.10.2021 №579
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 07.10.2021 № 579
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-08-13-008460-a, 13.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.08.2021 № 38 (далі – тендерна документація); пояснення та документи, отримані 13.10.2021 від Замовника в електронній системі закупівель; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД»; протокол засідання тендерного комітету від 13.09.2021 № 43; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір від 29.09.2021 № 16/21; звіт про результати проведення процедури; повідомлення про внесення змін до договору; додаткову угоду № 1 від 30.09.2021.
Період усунення порушень:
23.10.2021 12:07 - 28.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.10.2021 12:07
Запити/Пояснення
Номер:
55e26359f5a44412ae8700e386ccc8eb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.10.2021 09:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту Згоранської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Шевченка, 52а в с.Згорани Ковельського району Волинської області, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-13-008460-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чи забезпечено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
- чи забезпечено переможцем процедури закупівлі ТОВ «Волиньекобуд» виконання вимог пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 12.08.2021 № 38? Надати документи на підтвердження.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
6a30aaa566e34d8182c46cb7d4b7bf78
Назва:
Пояснення на запит від 08.10.2021
Дата опублікування:
13.10.2021 08:54
Опис:
На Ваш запит від 08.10.2021 надаємо наступні пояснення:
1. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті Волинської обласної державної адміністрації за посиланням: https://www.voladm.gov.ua/article/kapitalniy-remont-zgoranskoyi-ambulatoriyi-zagalnoyi-praktiki-simeynoyi-medicini-po-vul-shevchenka-52a-v-szgorani-kovelskogo-rayonu-volinskoyi-oblasti1/
2. Обґрунтування розміру витрат та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведений на основі затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
3. Відповідно до вимог пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору
про закупівлю» тендерної документації, переможцем процедури закупівлі ТзОВ «Волиньекобуд» було надано: оригінал банківської гарантії виконання договору
від 29.09.2021 № BGV/UA/03-2-13092; завірену представником та печаткою банку копію банківської ліцензії від 15.11.2011 № 213; завірену представником та печаткою банку копію наказу від 23.03.2020 № 111-к про призначення Окуневича В.Є. на посаду начальника відділення «Луцьке відділення №1 АТ УКРБУДІНВЕСТБАНК»; завірену представником та печаткою банку копію довіреності від 31.12.2020 №7 виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії – Окуневича В.Є.
Додаток: 1. Гарантії виконання договору від 29.09.2021 № BGV/UA/03-2-13092
2. Копія банківської ліцензії від 15.11.2011 № 213
3. Копія наказу про призначення від 23.03.2020 № 111-к
4. Копія довіреності від 31.12.2020 №7