• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт Смідинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Незалежності, 31 в с.Смідин Ковельського району Волинської області»

Мова (мови), якою (якими) готується тендерна пропозиція - українська.

Завершена

7 820 922.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 78 209.22 UAH
Номер: 6be268e0e12948deb126e92c8da98ef0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-25-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.05.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 25.05.2022 19:33 - 17.06.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.05.2022 № 5-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.05.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 25.05.2022 № 5-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 1 UA-2021-08-13-008186-a 13.08.2021 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 428-59-35, msagaz@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу 15 червня 2022 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Департаменту інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації, м. Луцьк, Волинська область, Україна (далі – Замовник), оприлюднений 19.07.2021 (ідентифікатор - UA-P-2021-07-19-009963-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 12.08.2021 № 38; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-08-13-008186-a; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньекобуд»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 06.09.2021 № 42; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір підряду від 21 вересня 2021 № 15/21; додаткові угоди № 1 від 30.09.2021, № 2 від 15.12.20221, № 3 від 24.12.2021 до договору підряду від 21 вересня 2021 № 15/21; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 20.06.2022 11:58 - 24.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2022 11:58

Запити/Пояснення