-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт Смідинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Незалежності, 31 в с.Смідин Ковельського району Волинської області»
Мова (мови), якою (якими) готується тендерна пропозиція - українська.
Завершена
7 820 922.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 78 209.22 UAH
мін. крок: 1% або 78 209.22 UAH
Номер:
6be268e0e12948deb126e92c8da98ef0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-25-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.05.2022 00:00
Період моніторингу:
25.05.2022 19:33 - 17.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.05.2022 № 5-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.05.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.05.2022 № 5-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2021-08-13-008186-a 13.08.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу 15 червня 2022 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Департаменту інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації, м. Луцьк, Волинська область, Україна (далі – Замовник), оприлюднений 19.07.2021 (ідентифікатор - UA-P-2021-07-19-009963-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 12.08.2021 № 38; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-08-13-008186-a; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньекобуд»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 06.09.2021 № 42; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір підряду від 21 вересня 2021 № 15/21; додаткові угоди № 1 від 30.09.2021, № 2 від 15.12.20221, № 3 від 24.12.2021 до договору підряду від 21 вересня 2021 № 15/21; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
20.06.2022 11:58 - 24.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2022 11:58
Запити/Пояснення
Номер:
e5609d111c5c43a599b93ec210266cd8
Назва:
Надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
26.05.2022 09:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення процедури закупівлі за предметом "Капітальний ремонт Смідинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Незалежності, 31 с.Смідин Ковельського району Волинської області" (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п'ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пукту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
1bd5d6139137459c8f24cc38d5ddd3a2
Назва:
Відповідь на запит від 26.05.2022
Дата опублікування:
31.05.2022 18:35
Опис:
На Ваш запит від 26.05.2022 надаємо наступні пояснення:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведений на основі затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та експертного звіту щодо розгляду проектної документації (додається).
2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті Волинської обласної державної адміністрації за посиланням: https://voladm.gov.ua/article/kapitalniy-remont-smidinskoyi-ambulatoriyi-zagalnoyi-praktiki-simeynoyi-medicini-po-vul-nezalezhnosti-31-v-ssmidin-kovelskogo-rayonu-volinskoyi-oblasti/
Додаток: 1. Експертний звіт від 15.02.2021 № 15/312-02/21/А
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва від 28 травня 2021 року
Номер:
7ca65ee3e9ca4548bb4fbf9361742b37
Назва:
Відповідь на запит від 26.05.2022
Дата опублікування:
31.05.2022 18:36
Опис:
На Ваш запит від 26.05.2022 надаємо наступні пояснення:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведений на основі затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та експертного звіту щодо розгляду проектної документації (додається).
2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті Волинської обласної державної адміністрації за посиланням: https://voladm.gov.ua/article/kapitalniy-remont-smidinskoyi-ambulatoriyi-zagalnoyi-praktiki-simeynoyi-medicini-po-vul-nezalezhnosti-31-v-ssmidin-kovelskogo-rayonu-volinskoyi-oblasti/
Додаток: 1. Експертний звіт від 15.02.2021 № 15/312-02/21/А
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва від 28 травня 2021 року