• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Реконструкція Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Г.Ф.Вороного в с.Журавка Варвинського району Чернігівської області (внутрішньо-оздоблювальні роботи. Коригування

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.

Торги не відбулися

11 278 856.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 112 788.56 UAH
Номер: 35a868646ffb4c0c9e45c2af28d19fcc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-29-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.10.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 29.10.2021 14:49 - 19.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.10.2021 № 674 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2021 №674 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-08-13-007575-a від 13.08.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини 1 статті 5 Закону та частини першу статті 31 Закону. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації, аналізу питання своєчасності розгляду та оцінки тендерних пропозицій, аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «МПБП Стимул» та відмінну відкритих торгів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік відділом освіти Варвинської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену за рішенням Уповноваженої особи, згідно з протоколом від 13 серпня 2021 року, зі змінами від 18.08.2021 (далі – тендерна документація), рішення Уповноваженої особи від 01.09.2021 №2, від 04.10.2021 №5, 28.10.2021 №6, 29.10.2021 №7, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РЕМБУД КОМ», приватного підприємства «МПБП Стимул» (далі - ПП «МПБП Стимул»), відповідь замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.11.2021 року. Моніторинг проведено в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію ПП «МПБП Стимул» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. В рішенні Уповноваженої особи від 29.10.2021 №7 зазначено: «В результаті розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ПП «МПБП СТИМУЛ» відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації було підтверджено невідповідність тендерної пропозиції ПП «МПБП СТИМУЛ» вимогам тендерної документації, затвердженої Замовником, зокрема: 1. Довіреність, видана Ощадним банком України містить персональні дані (серія, номер, ким та коли виданий паспорт) Черевика Сергія Борисовича – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відсутня, що вимагалось абз.20 пп 1.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 2. В гарантійних листах №61 та №62 від 26.08.21 згідно з яким учасник гарантує, що ним буде виконано весь обсяг робіт відповідно до Технічного завдання (ДОДАТОК 8) відсутня інформація про весь обсяг який готовий виконати учасник та не підтверджений власноручним підписом та печаткою Додаток 8». За результатами моніторингу встановлено, що учасником ПП «МПБП Стимул» у складі тендерної пропозиції надано лист-згоду на обробку персональних даних Черевка Сергія Борисовича від 25.08.2021 (файл «15.Лист-згода на обробку персональних даних. pdf»). Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати гарантійні листи складені у довільній формі, згідно з якими учасник гарантує, що згоден виконати роботи, що зазначені в Технічному завданні (Додаток 8) до тендерної документації з відстроченням розрахунків за виконані роботи на строк 30 днів з дня підписання Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат) та, що ним буде виконано весь обсяг робіт відповідно до Технічного завдання (Додаток 8), із зазначенням цього переліку робіт. Учасником ПП «МПБП Стимул» у складі тендерної пропозиції надано гарантійні листи №61 та №62 від 26.08.21 згідно з якими учасник гарантує, що ним буде виконано весь обсяг робіт відповідно до Технічного завдання (ДОДАТОК 8). Також, надано довідку №64 від 28.08.2021 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до якої надано договірну ціну з розрахунками, локальні кошториси, розрахунок загально-виробничих витрат до локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів (файли «19. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf»), якими підтверджено обсяг робіт відповідно до Додатку 8 тендерної документації. Таким чином, Замовником неправомірно відхиллено тендерну пропозицію ПП «МПБП Стимул», чим порушено частину 1 статті 5 Закону та частину першу статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 12.11.2021 15:06 - 27.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2021 15:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлене порушення повідомляємо наступне: 1. У замовника немає технічної можливості відмінити рішення про дискваліфікацію ПП "МПБП Стимул" та відміну відкритих торгів на підставі поданої вимоги, хоча й була дана вимога задоволена. На наше звернення щодо можливості оскарження даного рішення замовника в АМКУ і в свою чергу можливості повернення до розгляду пропозиції на підставі рішення антимонопольного комітету, учасник відмовився від оскарження даного рішення та не має претензій до замовника та його рішення. 2. В свою чергу, замовником розпочато нову процедуру відкритих торгів на "Реконструкція Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Г.Ф.Вороного в с.Журавка Варвинського району Чернігівської області (внутрішньо-оздоблювальні роботи. Коригування)" одним із учасників якої з найменшою сумою є ПП "МПБП Стимул", дана пропозиція на розгляді.
Дата публікації звіту: 17.11.2021 15:43

Запити/Пояснення