• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт вул.Небесної Сотні від вул.Комарова до будинку №22 (відновлення ділянки верхнього шару покриття) в м.Чернівці

Завершена

3 887 946.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 439.73 UAH
Номер: 77e7505870a44e84803edabb01f31e26
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-26-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.10.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 26.10.2021 13:13 - 16.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.10.2021 №652 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26 жовтня 2021 року № 652 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2021-08-13-005071-а від 13.08.2021 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено порушення вимог абзаців другого і п’ятого пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог абзаців другого і п’ятого пункту першого частини першої статті 31 Закону, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору із ПП «УКРНАМ» від 27.09.2021 № 176 з дотриманням норм частин першої – третьої статті 188 Господарського кодексу України, а в разі не досягнення сторонами згоди щодо його розірвання або у разі неотримання у встановлений строк відповіді від ПП «УКРНАМ» на пропозицію щодо розірвання договору, звернутись до суду відповідно до частини четвертої статті 188 Господарського кодексу України щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамента інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-08-13-003495-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.08.2021, із змінами від 28.08.2021 (далі – тендерна документація); два звернення до Замовника від 18.08.2021 щодо тендерної документації, відповідь Замовника від 19.08.2021 та від 25.08.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендері пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «СКОРПІОН-15», Приватного підприємства «УКРНАМ» (далі – ПП «УКРНАМ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ПП «УКРНАМ» від 13.09.2021; рішення тендерного комітету від 15.09.2021; повідомлення про намір укласти договір від 15.09.2021; звернення Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ» до Замовника від 16.09.2021 щодо тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника від 17.09.2021; договір від 27.09.2021 № 176 (далі – Договір № 176), додаткова угода від 26.10.2021 № 1 до Договору № 176; повідомлення про внесення змін до договору від 26.10.2021; пояснення замовника, надане через електронну систему закупівель 05.11.2021. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено, що Замовник визнав переможцем торгів учасника ПП «УКРНАМ», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації учасники повинні надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639). При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). У разі, якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії - учасник надає його разом із банківською гарантією. Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Проте, учасник ПП «УКРНАМ» у складі своєї пропозиції не надав Договір від 26.08.2021 № 16582/21-ТГ про надання банківської гарантії та Додаткову угоду від 02.09.2021 № 1 до договору, на які є посилання у Гарантії забезпечення тендерної пропозиції від 03.09.2021 №16582/21-ТГ, чим не дотримав вимог пункту 2 розділу 3 тендерної документації. В ході моніторингу Замовнику через електронну систему закупівель Prozorro надано запитання з цього приводу. Згідно з розміщеною Замовником відповіддю, відсутність договору про надання банківської гарантії не була врахована Замовником у зв'язку з тим, що його відсутність не впливає на зобов'язання банку щодо забезпечення тендерної пропозиції учасника, для підтвердження чого достатньо самої банківської гарантії. Однак, тендерною документацією окремо чітко вимагалося надання у складі пропозиції учасника договору про надання банківської гарантії (якщо на неї є посилання у самій банківській гарантії), та вказувалося, що не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Поряд з цим, за наявності визначеної тендерною документацією підстави для відхилення тендерної пропозиції, Замовником фактично не було відхилено пропозицію ПП «УКРНАМ». Підпунктом 1.2 розділу І Додатку № 3 до тендерної документації вимагалося документальне підтвердження наявності в учасника службових, посадових та ін.(найманих) працівників, серед яких інженерно-технічні працівники (виконроб, майстер, чи інший працівник з категорії «Керівники» відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи») – не менше 1 особи. Згідно з підпунктом 1.2.2 розділу І Додатку № 3 до тендерної документації наявність працівників в достатній кількості підтверджується скан-копією додатку 4ДФ Об’єднаної звітності «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (далі – Додаток 4ДФ) за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності). При цьому, серед поданих ПП «УКРНАМ» копій документів відсутні скан-копія Додатку 4ДФ або повідомлення про прийняття на роботу, якими б підтверджувалася наявність у цього учасника інженерно-технічного працівника у кількості не менше 1 особи. Тобто, учасником не підтверджено у спосіб, передбачений тендерною документацією, свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію. Як випливає з пояснення Замовника, відсутність у складі пропозиції учасника зазначених передбачених тендерною документацією документів не була врахована Замовником, оскільки пропозиція ПП «УКРНАМ» містила інші документи, що підтверджують наявність у ПП «УКРНАМ» такого інженерно-технічного працівника, а саме копію цивільно-правової угоди № 1 від 25.08.2021, укладеної з Біликом Михайлом Володимировичем (Виконавець), згідно умов якої Виконавець бере на себе зобов’язання організації будівельних дорожніх робіт та надання послуг виконавця робіт (виконроба). Проте, вказана угода згідно з її змістом є цивільно-правовою, а не трудовою. Зокрема, вказана угода не містить положень, що регламентують процес організації трудової діяльності (підпорядкування правилам внутрішнього трудового розпорядку, час початку і завершення робочого дня, тривалість перерви, місце та періодичність виконання роботи тощо). Відповідно до п. 2.1 вказаної цивільно-правової угоди підставою для підписання документа, який підтверджує виконання робіт Виконавцем за цим договором, є підписаний Акт приймання виконаних робіт на об'єкті. Така умова свідчить про те, що предметом договору є не процес праці, а конкретний результат, без досягнення якого відсутня підстава для підтвердження виконання роботи та проведення оплати за договором. Крім того, вказана цивільно-правова угода не містить умови матеріального забезпечення – в ній не зазначено як має визначатися розмір оплати за договором (розмір винагороди, що виплачується виконавцю робіт). Окремо слід зазначити, що у повідомленні про прийняття працівника на роботу, поданому самим ПП «УКРНАМ» у складі тендерної пропозиції, відсутній Білик Михайло Володимирович. Таким чином, у складі тендерної пропозиції ПП «УКРНАМ» відсутні передбачені тендерною документацією документи, що підтверджують відповідність ПП «УКРНАМ» кваліфікаційним вимогам у частині наявності у цього учасника службового, посадового або іншого найманого інженерно-технічного працівника в кількості не менше 1 особи. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзаців другого і п’ятого пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив учасника ПП «УКРНАМ» як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та забезпечення тендерної пропозиції якого не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 11.11.2021 15:34 - 26.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2021 15:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі виконано Замовником. Договір №176 від 27.09.2021р розірвано 18.11.2021р
Дата публікації звіту: 18.11.2021 12:51

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 22.11.2021 12:09

Запити/Пояснення